|
17/04/2026 13:58 |
שירוש7763 |
6
|
|
בהצלחהההה |
|
|
|
|
|
15/04/2026 20:23 |
noanamber1 |
5
|
|
היושששש אני יגיד לך מה אני לומדת בבצלר שמ- א' עד- ח' לומדים ביחד כל זה נקרא יסודי אצלינו אין חטיבה (עזבי שעברתי את זה) אז אין לי טיפים... |
|
|
|
|
|
15/04/2026 18:32 |
רוןוויז247 |
4
|
טוב טכנית עדיף שתחזרי ליסודי ואל תתקבי לחטיבה סתם חח זאת היתה בדיחה כן? הכל אותו דבר בחטיבה האמת היא שלי היה אח שם ואני גר בעיר הזאתי אז חח התקבלתי אבל זה היה מזמן מי זוכר פשוט יש הקבצות וכן צריך לקום מוקדם ואם את מכירה אנשים לפני הבת מצווה כדאי שתזמיני רק את האלה שאת חברה טובה שלהם מהחטיבה ותזמיני מי שהיה חברה טובה שלך ביסודי ככה אני עשיתי לא בבת מצווה כן? |
|
|
|
|
|
15/04/2026 16:11 |
דובונית152 |
3
|
|
מההה איזו אולפנה אתת?! קפצת ל כיתה ז'? ואואו אני איןלי תפיסה טובה בכלל אבל ואוו בהצלחה ! |
|
|
|
|
|
15/04/2026 15:16 |
קפוצינו57 |
2
|
כיף לךךך
אני ממשיכה תיכון ಠ︵ಠ |
|
|
|
|
|
15/04/2026 11:30 |
דושיר1112 |
1 |
היושששש אני כבר עברתי את כיתה ז! אם תרצי להתייעץ וכאלוו אני פההה:))) וחשוב לי להגידד—כןןן בהתחלה זה מלחיץ ובאסה.. אבל אז מתרגליםםםם ולי. החטיבה הייתה הרבה הרבה יותר כיפית מהיסודייי יש לך שם הרבה יותר עצמאות וכוווו:) מאחלת לך שנת לימודים מדהימהה ואני פה לכל דבררר |
|
|
|
|