קהילה - היצירות של תות91104
תות91104
46
104

אני עולה לחטיבהה 14/04/2026

תותים ותותיות שלי❤❤❤
קצת חופרר
אני עולה לחטיבה מההה
אני טיפי בלחץ מזה
ממש פחדתי לא להתקבל בגלל שתי סיבות
מקבלים לחטיבה ב100 אחוז את מי שיש לה או היתה לה אחות שם
ומי שגרה בעיר של החטיבה
שתיהם לא נכונים לגביי:(
אבל אזז- הגיע התוצאותת
ונחשווווו
התקבלתייי
אעעע
יאיי כיףף
אבלל באסהה כיי
אני צריכה לקום בשש בבוקרר
כי זה מאודד רחוקקקק
ואני בלחץץץץ
עם מי אני יהיה בכיתה?..
וגם תכףף ישלי בת מצווה ואניי לא יודעת את מי להזמיןן
כי אני יזמין את הכיתה הקודמת שלעי ועכשיו גם אתהכיתה הזאתתת?!?!
תכתבו לי מה לעשותת
וגםם טיפים לשנה הזאתתת

ומה עוד כיףף בחטיבהה
אם מורהה לא באה משתחרריםםםםםם
כעעע יאיאיא
אהה כעע נזכרתיי
ישלי מלאא יצירות שאני צריכה לעלות ואין זמןןןן
הלפפ

אקיצרר
הולך להיות שנה ארוכההה
מי פה בחטיבה או אחרי??
תכתבוווווו פליזזז
ותגידו לאנשים להסתכל למה אני חייבת טיפיםםם
ואו טיפי חפרתיי
ואנשיםם אתם לא עולים עוקביםםם
מהזהההה
לעלותלעלותלעלות
אבל באמת תעלו אני משקיעהה

אקיצרר(שובב)
תנו טיפיםם
*אין מה לכתובב*

טובב נראלי נסייםםםם
ביי לאבבב❤

מוקדש לכולם❤
6
6
84


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
17/04/2026   13:58 שירוש7763  6
בהצלחהההה
15/04/2026   20:23 noanamber1  5
היושששש אני יגיד לך מה אני לומדת בבצלר שמ- א' עד- ח' לומדים ביחד כל זה נקרא יסודי אצלינו אין חטיבה (עזבי שעברתי את זה) אז אין לי טיפים...
15/04/2026   18:32 רוןוויז247  4
טוב טכנית עדיף שתחזרי ליסודי ואל תתקבי לחטיבה
סתם חח זאת היתה בדיחה כן?
הכל אותו דבר בחטיבה האמת היא שלי היה אח שם ואני גר בעיר הזאתי אז חח התקבלתי אבל זה היה מזמן מי זוכר
פשוט יש הקבצות וכן צריך לקום מוקדם ואם את מכירה אנשים לפני הבת מצווה כדאי שתזמיני רק את האלה שאת חברה טובה שלהם מהחטיבה
ותזמיני מי שהיה חברה טובה שלך ביסודי ככה אני עשיתי
לא בבת מצווה כן?
15/04/2026   16:11 דובונית152  3
מההה איזו אולפנה אתת?! קפצת ל כיתה ז'? ואואו אני איןלי תפיסה טובה בכלל אבל ואוו בהצלחה !
15/04/2026   15:16 קפוצינו57  2
כיף לךךך

אני ממשיכה תיכון⁦ ಠ⁠︵⁠ಠ⁩
15/04/2026   11:30 דושיר1112  1
היושששש אני כבר עברתי את כיתה ז!
אם תרצי להתייעץ וכאלוו אני פההה:)))
וחשוב לי להגידד—כןןן בהתחלה זה מלחיץ ובאסה..
אבל אז מתרגליםםםם
ולי. החטיבה הייתה הרבה הרבה יותר כיפית מהיסודייי יש לך שם הרבה יותר עצמאות וכוווו:)
מאחלת לך שנת לימודים מדהימהה
ואני פה לכל דבררר