קהילה - היצירות של צבAמלכה
צבAמלכה
89
239

למיקשימה החודשית- "אופס... איזו פאדיחה!" 12/04/2026

היי צבצבים! מה המצב?
זה הציור שלי למיקשימה החודשית- "אופס... איזו פאדיחה!"
מכירים את זה שאתם הולכים בכיף שלכם, ופתאום משהו קטן שתקוע בשיניים פשוט לא עוזב?
בציור קלטתי חלון כהה של אוטו וחשבתי שמצאתי את המראה המושלמת. נעמדתי מולו, פתחתי פה ענקי והתחלתי במבצע חילוץ נועז של פטרוזיליה עקשנית שנתקעה לי בשיניים מאז ארוחת הצהריים...
בשיא הריכוז והפרצופים המוזרים, החלון פתאום ירד! קלטתי שיש אנשים בתוך האוטו שפשוט נקרעו מצחוק מההופעה שנתתי להם, ובאותו רגע כל מה שעבר לי בלב זה: "אופס... איזו פאדיחה!"
אבל אז פשוט צחקתי יחד איתם. הבנתי שכל פדיחה היא בסוף הזדמנות לחיוך טוב על הלב, והחלטתי להפוך את המבוכה לצחוק- כי הכל בחיים זה עניין של זווית ראייה. לפעמים היקום שולח לנו פאדיחה קטנה רק כדי שנזכור לקחת הכל בקלילות ולהפיץ קצת שמחה מסביב.
מקווה לזכות השקעתי המון זמן ומחשבה ביצירה. אני מקווה שהציור והסיפור יעשו לכם טוב על הלב כמו שהם עשו לי.

מוקדש לואי
27
23
176


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
15/04/2026   19:56 PireteKing 23
חחחחחח
15/04/2026   17:38 לולי78פ 22
איזה יפה את מצירת וחחחחחח מצחיק
15/04/2026   17:38 לולי78פ 21
איזה יפה אתמצירת
15/04/2026   13:59 טליה4806 20
איזה רעיון חמודדדדדדדד צביייייי זה מהמםם
14/04/2026   18:57 צבAמלכה 19
תודה על כל הפרגון! איזה כיף לדעת שאהבתם!!!❤️❤️❤️
14/04/2026   18:42 ריקי095 18
חחחחחחח יאאא אהבתי את הרעיוןןן בהצלוחההההה
13/04/2026   17:15 אבשיגי1234 17
יאואו חחחח את זוכה מיליון אחוזזז
13/04/2026   16:57 DJcatnip 16
חחחחחחחחח
אמהלההההה
יאווו,
קוראתתתתת
אני לא יכולה!!!
13/04/2026   10:01 היצרן 15
ואווו זה מטורף

גם הרעיון, (למי זה לא קרה)
גם הציור (מטורף!)
וגם התיאור וההסבר!!

אלופה
אשמח שתראי בבקהילה לי גם את המיקשימה ותגיבי
12/04/2026   22:00 יעלהמושלמ8 14
יואו אני בוכההה תישמעי שזה מקורי ברמות כאילו לי זה קרה סוג של עמדתי במידרכה ועמר מולי אוטובוס ואז ניסתי ליראות עים השיעור שלי מסודר הייתי עים חברה שלי ופשוט היסתקלצי על ההישתקפות שלי באוטובוס ועשיתי פוזות ואז חברה שלי כזה אממ יעל את יודעת שיש שם אנשים יואו אני לא יכולה חחחח
12/04/2026   19:52 8חדגה 13
חחחחחחחח

צבי איזה מקורי ויפה יצא לך!❤️
12/04/2026   18:28 שירוש7763 12
מושלםםם מקורי ברמותתת
12/04/2026   18:22 דובונית152 11
חחח מקורי!
12/04/2026   16:23 emily7443 10
חחח
יצירתי
12/04/2026   15:41 פייפרהמלך  9
חחחחחחחח איזו יצירה מעולה!!!
אהבתי את זה שאת רואה את הפאדיחה כהזדמנות לצחוק ולהקליל סיטואציותXD
המון בהצלחה אלופה❤️
12/04/2026   15:29 1313מיכוש  8
חחח מכירה את זה סיוטט ואת מציירת מטורףףףף מוכשרת וואו
12/04/2026   14:20 aviichay  7
וואו זה גדולל! והיצירה מושלמתת
12/04/2026   14:02 וטחינה1234  6
חחחחחח
יצירה מדהימה ☕⛄☕
את פשוט מוכשרת ומדהימה ומציירת מקסים ⛄☕⛄
ציור כל כך מדהים וצבעוני במיוחד ⛄☕⛄☕
בהצלחה רבה בתחרות ☕⛄☕
12/04/2026   12:59 shiloxdana  5
חחחחחח
12/04/2026   12:47 שילתWחדש  4
וואיי מושקע ברמות ומצחיק
מושלם
12/04/2026   10:18 אוחמן  3
יחחחחח
ואו גדול
12/04/2026   09:36 איתן3340  2
אחד היפים
12/04/2026   08:24 בילבי3133  1
כן ואי מכירה את זה סיוטטט ):