קהילה - היצירות של אביטל340
אביטל340
58
150

"אופס... איזו פאדיחה!" 09/04/2026

היי חברים מה קורה?
אז היצירה הזאת לבלוג הפרס-"אופס... איזו פאדיחה!":)
עשיתי החלקה על בננה! אתם בטח חושבים שזה דבר שלא קורא באמת (אבל זה קרא לי פדיחה...)
הייתי אצל חברה והאח הקטן שלה אכל בננה והשאיר על הריצפה ואז הלכתי להביא מים ולא ראיתי בקיצור לא כדי לכם לדעת מה קרה אחרי זה חח..
אז ציירתי אותי בצד שמאל מחזיקה את השלט של המיקשימה וצוחקת על הילדה שנפלה מהבננה (תנחשו מי זאת בצד ימין:)

ראיתי שכמה משתמשים עשו את הרעיון שלי אבל חשבתי וכבר הכנתי את זה מהיום ארשון של המיקשימה אז אני לא מעתיקה,לוקחת
את הרעיון של אף אחד:)

מקווה שאהבתם!
ובהצלחה לכולם!
אביטל340

מוקדש לואי, מורנוש1001, לולית0898
12
15
163


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
14/04/2026   13:39 הדר6566 15
ואוו הזה מהמם את ציירת
13/04/2026   07:47 אביטל340 14
תודה רבה על התגובות!❤️
חח לא שמתי לב רשמתי בלוג הפרס במקום המיקשימה,
אופס איזה פדיחה..
11/04/2026   22:42 הילה1טובה2 13
זה מושלםם מוכשרת אחת
10/04/2026   17:15 דובונית152 12
וואוו! איזה ציור יפה!
10/04/2026   10:02 איהר23 11
זה יפהפה באמת מושש
10/04/2026   01:23 לולית0898 10
ואווו אז על הציור הזה קדחת לייי
וואו תקשיבי יצא פצצה
נורא אהבתייי♡
09/04/2026   23:17 דובונית152  9
ואוו חחח איזה כישרון מטורף!
בהצלחה!
09/04/2026   22:40 מיקמקול769  8
זה מטורף! D:
09/04/2026   22:09 סופיה377  7
אופסייי נראלי שהחלקתי על בננה
מושלםם!! ואת ציירת נדירהה ברמות❤️❤️
בהצלחה יפה שלי
09/04/2026   18:42 מורנוש1001  6
זה כל כך יפה!
מקווה שהכל היה בסדר אחרי הנפילה..
כל הכבוד על ההשקעה ובהצלחה (:
שוב תודה רבה❤️❤️❤️
09/04/2026   18:41 RoyaIblue  5
בהצלחה D:
09/04/2026   18:38 opizhak  4
חח יפה מאוד אבל זה מיקשימה
בהצלחה נראה טוב
09/04/2026   18:36 רוןוויז247  3
חח מהמם בהצלחה
09/04/2026   18:31 lיוסףl  2
יאא איזה יפה
09/04/2026   18:30 ריקי095  1
יאאאא מהמםם בהצלחה