קהילה - היצירות של אינדגים333
אינדגים333
341
341

הודעה חשובה 08/04/2026

היי חברים, רציתי להגיד לכם משהו. חשבתי אם לרשום אותו במיקמק קהילה או לא כי יש כאן גם ילדים שקטנים ממני ואולי לא ארצו לשמוע את זה אבל החלטתי להגיד.

אני חולה, אני בבית חולים כבר חודש שלם, מ3/3/2026 עד עכשיו למי שלא ידע.
ההורים שלי הביאו לי מחשב נייד שאשחק משחקים (כולל מיקמק).

אבל אל תדאגו כי עדיין אמשיך לעלות יצירות
22
5
68


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
10/04/2026   13:59 פלודר4433  5
אחלה תמונה
10/04/2026   13:55 Orr67  4
מושלם
09/04/2026   20:01 לילי13219  3
רפואה שלמה ואחלמה מהירה
(למרות שבפועל זה אותו הדבר...)
09/04/2026   14:13 באצי1724  2
רפואה שלמה(:*
09/04/2026   09:26 IIoriannII  1
רפואה שלמה