קהילה - היצירות של לולי9579
לולי9579
51
60

סליחה פשוט... 01/03/2026

סליחה שלא התחברתי המון זמן פשוט היה לי תקופה לא כל כך כיפית:( היה לי ריב בין כמה חברות משהו אישי מאוד ואנחנו כבר לא כל כך בקשר. אשתף שממש קשה לי להתחבר בגלל שיש לי באמת באמת כל פיזית שניה אזעקה באמת קשה היה אפילו כמה פעמים שנשארנו בממד בערך יותר משעה נראה לי אפילו יותר.
וגם אני הייתי ממש מבואסת כי הייתי אמורה להתחפש עם חברות לאלווין והצימפאנקס גם הבנים וגם הבנות, והייתי אלווין אבל ביטלו לנו את פורים אז אני הייתי ממש מבואסת כי חיכיתי לזה כל השנה וממש השקעתי בזה. וגם יש לי אזכרה של סבא שלי ואני ממש מתגעגעת אליו היה לי תקופה קצת לא כיפית אני מנסה להתעודד ביי וקיצר אני ינסה להתחבר יותר.

מוקדש ל 3200לולי, רוןוויז247, דיגיסליחהפשוטלאזוכרתתשםבעלפה
5
7
100


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/03/2026   11:24 DJcatnip  7
אוישש מתוקונת שליי תרצי לשתף אני פנויה במיקטוק
02/03/2026   10:17 שירוש2977  6
אויש תדעי שאנחנו איתך ואין עליך:)
אם את צריכה עזרה במשהו יש לך למי לפנות( אלי..)
מקווה שיהיה יותר טוב:)
02/03/2026   07:52 מתוקתה6  5
וואי איזה תקופה רעה אבל איזה אלופה את, ותזכרי שחברות שלך הכי מפסידות פה, ולא את. וגם באסה העניין של התחפושת, ממש באסה, גם לי קרה, את אלופהה
01/03/2026   19:36 לולית0898  4
מאוד מסכימה עם תגובה 2

לא משנה מה יהיה: ריבים, מלחמות דאגות וכל מני דברים מהסגנון הזה
דבר ראשון אל תשכחי שאת חשובה. תמיד תגידי תאחלי לעצמך יום טוב
שאת קמה בבוקר. אני אישית לא כזה מכירה אותך
אבל תדעי דבר: מי שלא רוצה בקירבתך מ-פ-ס-י-ד
01/03/2026   19:07 noanamber1  3
וואי איזה עצוב לשמועעע
01/03/2026   18:51 תות91104  2
את בסדר ? מה איתך?
יש לי עצה קטנה בשבילך לגבי קשרים עם חברות – גם כשיש רגעים פחות נעימים או ויכוחים שמעציבים אותך, תשתדלי לא לקחת את זה קרוב מדי ללב. את שווה המון, וחבל לבזבז אנרגיה על מי שלא יודעת להעריך אותך באותו רגע.
את מהממתת!
01/03/2026   16:40 רוןוויז247  1
וואי וואי
באסה שזה על פורים נכון באמת דיברת מלא על התחפושת