|
02/03/2026 11:24 |
DJcatnip |
7
|
|
אוישש מתוקונת שליי תרצי לשתף אני פנויה במיקטוק |
|
|
|
|
|
02/03/2026 10:17 |
שירוש2977 |
6
|
אויש תדעי שאנחנו איתך ואין עליך:) אם את צריכה עזרה במשהו יש לך למי לפנות( אלי..) מקווה שיהיה יותר טוב:) |
|
|
|
|
|
02/03/2026 07:52 |
מתוקתה6 |
5
|
|
וואי איזה תקופה רעה אבל איזה אלופה את, ותזכרי שחברות שלך הכי מפסידות פה, ולא את. וגם באסה העניין של התחפושת, ממש באסה, גם לי קרה, את אלופהה |
|
|
|
|
|
01/03/2026 19:36 |
לולית0898 |
4
|
מאוד מסכימה עם תגובה 2
לא משנה מה יהיה: ריבים, מלחמות דאגות וכל מני דברים מהסגנון הזה דבר ראשון אל תשכחי שאת חשובה. תמיד תגידי תאחלי לעצמך יום טוב שאת קמה בבוקר. אני אישית לא כזה מכירה אותך אבל תדעי דבר: מי שלא רוצה בקירבתך מ-פ-ס-י-ד |
|
|
|
|
|
01/03/2026 19:07 |
noanamber1 |
3
|
|
וואי איזה עצוב לשמועעע |
|
|
|
|
|
01/03/2026 18:51 |
תות91104 |
2
|
את בסדר ? מה איתך? יש לי עצה קטנה בשבילך לגבי קשרים עם חברות – גם כשיש רגעים פחות נעימים או ויכוחים שמעציבים אותך, תשתדלי לא לקחת את זה קרוב מדי ללב. את שווה המון, וחבל לבזבז אנרגיה על מי שלא יודעת להעריך אותך באותו רגע. את מהממתת! |
|
|
|
|
|
01/03/2026 16:40 |
רוןוויז247 |
1
|
וואי וואי באסה שזה על פורים נכון באמת דיברת מלא על התחפושת |
|
|
|
|