קהילה - היצירות של ביטחון5
ביטחון5
70
255

Renaissance Tour 05/06/2023

שלום לכולם.ן! מה שלומכם.ן??
אני בין בגרויות והיום הייתה לי מתכונת בפיזיקה ואני מפנק את עצמי במנוחה היום, אז אין הזדמנות טובה יותר ליצירה!!!! כמו שכבר אמרתי יש לי כל כך הרבה רעיונות מהזמן האחרון והגעתי למסקנה שפשוט אין לי זמן וכוח לצייר את כולם ולממש אותם כמו שהייתי מעלה פעם יצירות.

ממש קשה לי לצייר בטלפון כמו פעם, זה מעייף אותי ולוקח לי המוןןןןןןןןןן זמן. ניסיתי כמה פעמים לצייר במחשב אבל היד שלי לא מסוגלת להזיז את העכבר בלי לרעוד אז היה לי קצת קשה ולא הצלחתי להתרגל. הכי נוח לי לצייר בטאבלט אבל גם זה לוקח לי המון זמן - אז אני מצייר על דף שזה ממש פשוט ולוקח לי כמה דקות, אבל אני עדין קצת עצוב כי אני לא משקיע ומדייק כמו שהייתי עושה במסך, כמו שהעלתי ביצירות פעם. חוץ מזה אני ממש ממש ממש לא יודע לצבוע - לא בדף ולא במחשב, אז זה בעיה גדולה!!!

עכשיו קצת להתרכז בציור - אחד מהרעיונות הרביםםםם שאני רוצה להעלות (ומאמין שעכשיו אעלה כמעט הכל, פשוט בציור דף מהיר), הרנסנס וורד טור של ביונסה!! אני מתתת על האלבום מכיר את הכל בעל פה - וצפיתי כבר פעמיים בלייבים של המופע המלא, וחברה הכי טובה שלי, מעריצה שרופה (!!!) טסה עוד שובעיים לסיבוב הופעות בעצמה, אז אני עוד מחכה לשמוע ממנה בלייב!

לדעתי ולמיטב זכרוני עדין אין שום בגד של ביונסה במשחק, למרות שיש מלאאאא זמרים וזמרות אחרות, והגיע הזמן לאחת והיחידה, לקווין בי!! אז @צוותמיקמק בבקשה בהזדמנות הבאה שיש לכם אנחנו צריכים מיק-יונסה!!

מה איתכן.ם? מישהו מתכוון לטוס/ היה כבר בהופעה שלה?? ספרו לי למטה!!
וחכו חכו כי ממש עוד מעט עוד עוד יצירה - שאספיק לדחוס את כל הרעיונות שלי ביום "חופש" הזה שלי!

מוקדש לואי, בסטר156, ולכולכם/ן❤❤
3
2
121


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
05/06/2023   19:41 בסטר156  2
מגניב ממש! אפילו הספקת לצבוע
05/06/2023   17:27 מהממתXDX  1
מהמםם
חובה(: