קהילה - היצירות של ראבל4553
ראבל4553
463
166

שיא ראבל מתחילים!!! 23/09/2022

היי מיקמקים כבר הרבה זמן שלא דיברנו (כבר 24 ימים עברו)
אז רציתי להגיד שכבר הרבה זמן תכננתי לחזור ובצורה טובה כמו זו
אז אני רוצה להציג לכם את שיא ראבל ששם אעשה הרבה יצירות על הנושאים הבאים:
1. רק חגים- אני כבר ממזמן עשיתי הרבה יצירות על החגים אבל החלטתי השנה להשקיע וגם הגיע ראש השנה אז תתכוננו לרק חגים בקרוב הולך להיות ממש כיף.
2. ספיישל ראבל- שם אני אעשה ספיישלים כמו על מיקמקים לנצח ועוד סדרות ישנות שעשיתי ולא רק ספיישלים אלה הרבה מאוד דברים עוד תחרויות הגרלות ועוד אבל יש משהו נוסף מיוחד בזה
בספיישל ראבל ננסה לעשות כמה שיותר יצירות מעניינות ומושקעות וננסה להגיע ל100 יצירות של ספיישל ראבל אבל הכל תלוי בכם כי אתם תחליטו אם היצירה מתאימה או לא לפני כי לפני כל ספיישל ראבל אני אעשה הצבעה על מה אתם רוצים שיהיה בספיישל.
מיקמקים לנצח- אם אתם מכירים את קהילתי הרבה זמן אז את מכירים את מיקמקים לנצח הסדרה הראשונה שעשיתי אני עבדתי עליה כשהייתי יותר קטן אז החלטתי לשפצר הכל
אני הולך לשנות את הדמויות לעשות את העלילה יותר מובנת וגם אני הולך לעשות עוד הרבה עונות!
4. ראבלטון לזה לא צריך להיות כל כך ישנים בקהילה שלי אבל עדיין כבר עבר הרבה זמן משעשיתי ראבלטון אז אני הולך להחזיר את הראבלטון וכל פעם שיהיה משהו חדש במיקמק יופיע הראבלטון גם יהיה אופציה חדשה לראבלטון שיהיה גם בעיתון וגם בלייב!
5. רקעים+עיצובים זה יהיה לקהילות שצריכות עזרה ברקעים ובעיצובים והעיצובים לא רק למי שלא ומי שרוצה עיצוב יכול עכשיו לבקש בתגובות כי בקרוב נתחיל.
6. החרשנים- אני ועוד כמה חברים הולכים לחרוש על מיקמק= לנסות להשיג מאה מיליון שקל לנסות להשיג הרבה מיקביט גם נדירים גם לימוזינות ועוד הרבה הרבה וגם את זה נתחיל בקרוב!!
וזהו זה הכל לבינתיים אני מדגיש לבינתיים כי הולכים להיות עוד נושאים בשיא ראבל פשוט אלו הנושאים להתחלה.
אני מקדיש את היצירה הזאת הכי לאטומיק3 שכשהייתי קטן כל הזמן ראיתי את הקהילה שלו הייתי המעריץ הכי גדול שלו הייתי תמיד באתר שלו ותמיד היצירות שלו שימחו אותי כל כך!!
האמת הייתי מעריץ שלו מהיצירה הראשונה ואני עדיין זוכר אותה אטומיק אם אתה רואה את זה תודה על הכל הקהילה שלך ממש מדהימה וכיף להיות בה אני מקווה שתיהיה לך שנה טובה ושכל מה שתרצה יתגשם
וגם לכם מיקמקים שנה טובה
וגם אם תוכלו ביצירה לפני היצירה הזו אני הכנתי פרוייקט חדש שהשקעתי בו אבל אף אחד לא ענה לי בתגובות על התשובה וזה מאוד העציב אותי אני מאוד אשמח אם תנסו לפתור.
וגם אנחנו ב149 עוקבים ואם נגיע ל200 יהיה הפתעה ממש ממש ממש טובה אז אם אתם רוצים אני אשמח אם תעקבו אחריי.
שנה טובה עוד הפעם
ראבל4553

מוקדש ל מוגלי9988, הלגהפלפאף, עוגה2020, גרימילדה, הלנה2460, דובשניתי11, שירן2674, מומולה123, אטומיק3
8
66


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה