קהילה - היצירות של poppy9
poppy9
66
52

ציור ליום ההולדת ה12 של מיקמק!! 10/12/2021

לא העלתי הרבה זמן יצירות לקהילה. עשיתי ציור לחנוכה שלקח לי כמה שעות עם הלוח הגרפי וסוף לא העלתי מרוב עצלנות על מה לכתוב. אז כן. אין לי הרבה להגיד
היה לי יום הולדת לפני כמה זמן אבל לא עשיתי יצירות כי טוב היה לי יום עמוס עם הפתעות וחגיגות :) המון כיף, אני מאוד שמחה ממה שקיבלתי. ואחד המדברים שקיבלתי היה הלוח הגרפי (שאיתו ציירתי את הציור הזה במחשב) זה ט ולוח ממש נוחים לשימוש ואני באמת ממליצה למי שרוצה גם יש את הדגם שאני משתמשת כמעט בכל מקום וזה דגם נדיר. אני מקווה שאהבתם את הציור אתמול גם יצא הסרט ה3 של אקדמיית גיבורים שלי ליס פלאנט וחבל שלא ראיתי את השני כי פשוט באלי ללכת לשם לראות.
ועכשיו!! הנאום שלא כתבתי מראש ועכשיו הוצאתי אותו!! (כי אני מקסימה)
אחעמ-- מזל טוב למיקמק ולצוות שהכין לנו את מיקמק עד 120 אחרי כל כך הרבה שנים אנחנו עדיין כאן (וכמובן מיקמק 2 אמ אני אסביר על הבעיה שלי עם זה מתישהו אבל הרעיון בעיקרון בזבוז של זמן הפרצוף החדש מעל הלוגו גורם לי לרצות לסגור את המחשב כמה שיותר מהר) המשחק שפעם היה אתר ועכשיו בגלל שהפלאש כבר הופסק אין אותו יותר חוג היום 12 שנים של פעילות מצד השחקנים, מצד המנהלים והעולם (של מיקמק אמ כן) הופיע באמצע שום מקום באינטרנט והפך לאתר וירטואלי שבעצם מי לא מכיר היום? אני כבר פה 4 שנים ובאמת שבכל הזמן הזה ששיחקתי במשחק, אני זוכרת את עצמי נכנסת למיקמק כל יום במשך כמעט שנה (נראלי) כשמיקמק רק הומצא עד אז היו לא כל כך הרבה משחק בואו נגיד, טובים ברשת של ישראל. זה מדהים לראות עכשיו משחקים מצליחים ואת הדרך להם במהלך השנים, במיוחד אצל מיקמק. (טוב חוץ ממיקמק 2 אבל לא נדבר על מיקמק 2 מבחינתינו הוא לא קיים.) בקיצור מה שאני מנסה להגיד מנאום המאוד לא משמעותי והגרוע שהכנתי לי פה, מזל טוב מיקמק. אמ כן זה הכל. אמ כן. אלך לי. בביי.

מוקדש ל גובליניםהחוגגיםבמיקמקאתיוםהולדתה12, הגובליניםהמשועממיםשלאחוגגיםבמיקמקאתיוםהולדת12
3
2
52


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
12/12/2021   21:25 פלפלחומוס  2
מוכשרתתת!
12/12/2021   19:01 מוקמיק992  1
הולהה
מזל טוב למיכמכככ