|
סיגל המהממת
|
23/06/2020 |
טוב אז.... הייתי במונית למיליון, והנהגת שלנו הייתה............. סיגל3366, והיא הייתה אכפתית ברמות! היא גילתה לנו את כל התשובות (שהיו נכונות) ובזכותה עברנו 3 גשרים וקיבלנו קורקינט מאחד הגשרים, ובזכותה הגענו כמעט עד למיליון! הגענו ל 500,000 ש"ח כולל קורקינט וכולל מיקמקית חברה! אז חבר'ה, אם נכנסתם למונית למיליון עם סיגל3366, זכיתם! תודה רבה לסיגל3366 ולכל החברים שהיו איתנו במונית למיליון! מזמינה אותכם ללעקוב אחריי מאמוש474
|
|