קהילה - היצירות של מאמוש474
מאמוש474
175
261

סיגל המהממת 23/06/2020

טוב אז....
הייתי במונית למיליון, והנהגת שלנו הייתה.............
סיגל3366, והיא הייתה אכפתית ברמות! היא גילתה לנו את כל התשובות (שהיו נכונות) ובזכותה עברנו 3 גשרים וקיבלנו קורקינט מאחד הגשרים, ובזכותה הגענו כמעט עד למיליון!
הגענו ל 500,000 ש"ח כולל קורקינט וכולל מיקמקית חברה! אז חבר'ה, אם נכנסתם למונית למיליון עם סיגל3366, זכיתם! תודה רבה לסיגל3366 ולכל החברים שהיו איתנו במונית למיליון! מזמינה אותכם ללעקוב אחריי
מאמוש474

מוקדש ל סיגל3366

אנא המתן מצגת בטעינה..


3
1
12


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
24/06/2020   14:19 איוששש1  1
כל הכבוד לסיגל3366 היא מלכהה!