|
לא הייתי הרבה זמן במיקמק
|
21/06/2020 |
אזזזז................ לא הייתי מלאמלא זמן במיקמק אז העלתי עכשיו יצירה שלי בעולם ל מיקמק, ואני מזכירה לכם- כולםםםם מוזמנים לעקוב אחריי, יהיה שווהההה וגם אתם יכולים לכתוב לי במיקטוק אם אתם רוצים שאני יעלה משהו מיוחד, או סיפור או שיר , או שאפילו אתם רוצים שאני יקדיש לכם יצירה, אז תכתבו לי הכללללללללללללללללללל במיקטוק ואני ישתדל לענות! אוהבת! |
|