|
16/06/2012 16:34 |
מתוקית317 |
22 |
|
הוא מזה מהמם |
|
|
|
|
|
01/08/2011 12:09 |
קרלי1112 |
21 |
|
מאוד יצירתי!!! |
|
|
|
|
|
01/08/2011 09:25 |
נושי191 |
20 |
|
מגניב! |
|
|
|
|
|
01/08/2011 09:19 |
789לולי |
19 |
|
יפה וגם אני יודעת לעשות את זה אבל גימבו יותר ככול וחסר לך גיטרה לי יש |
|
|
|
|
|
01/08/2011 08:23 |
שמש733 |
18 |
|
יפה מאוד אבל חסרה לך ג'קט וחגורה וגיטרה תוסיף אותה וזה היה ממש יפה |
|
|
|
|
|
01/08/2011 00:10 |
11חמודית |
17 |
בהתחלה חשבתי שזה באמת ג'ימבו ולא מיקמק שהתחפש לג'ימבו
100ממם |
|
|
|
|
|
31/07/2011 23:41 |
2חולי2 |
16 |
|
שכחת את הגיטרה שלו |
|
|
|
|
|
31/07/2011 23:36 |
liaty444 |
15 |
|
אין לך גיטרה וזה לא אותו משקפיים אבל יפה |
|
|
|
|
|
31/07/2011 23:31 |
אופירושרוש |
14 |
|
הגיטרה והג'קט יש לך?לי אין אם הג'קט אבל יעשו לי,אני חושב שאתה גיטריסט מיקציין! |
|
|
|
|
|
31/07/2011 22:20 |
מתוקית1616 |
13 |
|
ואיי איזה מהממם זה !! :) זה מאוד יפהה |
|
|
|
|
|
31/07/2011 21:55 |
מאסטר3 |
12 |
|
מגניב |
|
|
|
|
|
31/07/2011 21:41 |
2שני123 |
11
|
|
מקסים |
|
|
|
|
|
31/07/2011 21:27 |
בובר |
10 |
|
אני האח התאום של ג'ימבו! |
|
|
|
|
|
31/07/2011 21:00 |
מיקפסטי |
9 |
|
טוב אני יגיב כל יום מיקפסטי!! |
|
|
|
|
|
31/07/2011 20:50 |
תיקתק81 |
8 |
|
מגניב!!!! אריך הוא דומה אליו! חיחי |
|
|
|
|
|
31/07/2011 20:24 |
דביראגיון |
7 |
|
יפה אבל לגימבו יש גיטרה ולקפיל לא אז אני לא מבין |
|
|
|
|
|
31/07/2011 20:17 |
יכליב |
6 |
|
אתה יכול להחליף עים מישהו תגיטרה של גימבו |
|
|
|
|
|
31/07/2011 19:59 |
מיכו |
5 |
|
גם אני תאום של ג'ימבו |
|
|
|
|
|
31/07/2011 19:51 |
אריאל299 |
4 |
|
זה דומה מאוד אבל אין לו גיטרה |
|
|
|
|
|
31/07/2011 19:33 |
קצפתית12 |
3 |
|
לא בדיוק.. חסר לך חולצה שלו מחנות ואמ גיטרה |
|
|
|
|
|
31/07/2011 19:13 |
1212עומר |
2 |
|
יפה |
|
|
|
|
|
31/07/2011 19:10 |
AEXX |
1 |
|
תיצתרך רק גיטרה |
|
|
|
|