קהילה - היצירות של 2GALI
|
|
|
|
|
סופו של דבר פרקים 17-18 עונה 3
|
01/04/2020 |
ירדן: זה בא אלינו!!!!!!! עלמה: תראו! עדי: הכספת עם הכוחות של מארי אנג'ליקה! עומרי: אני על זה! זמן המשך! אסף: ברזל! בר: הילה רומי וירדן בואו! ליבי: קרן אור! אדון הרוע: תעצרו אותם! החיילים תקפו אותם... רומי: אש! עומרי: מים! רומי ועומרי: התחברו!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ליבי: זה יהיה הקרב האחרון אז בואו ניתן הכל! יונתן: כן! אפילו שזה מול בן אדם גדול! זוהר: חרבות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אדון הרוע: מספיק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כולם עפו לקיר... הילה: סביבת פרחים! אדון הרוע: השלווה תגמר! יונתן: שלג! ירדן: כספת הפתחי! אדון הרוע: לאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ליבי: אין שם כלום עלמה: אז איפה הכספת? אדון הרוע: אצלי! כספת הפתחי! כולם: אוי ואבוי!!! פרק 18 אדון הרוע: נכשלתם אתם אפסים קטנים תחזרו להיות בני אדם רגילים! ירדן מוחאת כפיים... זוהר: מה? עלמה: what? ליבי: so what? עומרי: מה לעזאזל? אסף: ירדן? בר ורומי והילה: ירדן?? ירדן: חשבת שניכנס לייאוש הזה כמו כל בני האדם אבל טעית כי לנו יש משהו מיוחד! בואו נזכיר לו מה זה! כולם: דוקי דוקי! ירדן: בשבילי זה כמו הרפתקאה! בשביל כולם זה כמו משימה! אבל ביחד זה רק חוזק ועוצמה! טבעת ורודה! עלמה: טבעת ורודה! יונתן: טבעת לבנה! רומי: טבעת כתומה! הילה: טבעת ירוקה! אסף: טבעת כסף! בר: טבעת כסף! זוהר: טבעת אפורה! עומרי: טבעת כחולה! ליבי: טבעת צהובה! ירדן: טבעות! כולם: השתלבו!!!!!!!!!!!!!!! ירדן הפכה לענקית עם כל הצבעים שיש... אדון הרוע: זה לא יעזור לך! ירדן: רוצה לראות?! כולם: תעשי את זה! הילה: סביבת פרחים!!!!! ירדן: פיצוץ!!!!!!!!!!!!!!! אהבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הכל התפוצץ וירדן חזרה לגודל טבעי... עלמה וליבי: ירדן את בסדר?!!?!?! ירדן: עשיתי את זה? אדון הרוע: לא! כוחות בואו אליי!!!!!! בר ואסף: הכוחות שלנו! רומי ויונתן: גם שלנו! עומרי ועלמה: אנחנו לא מרגישים את הכוחות שלנו! ליבי: גם אני לא :( ירדן: למה לא לקחת את הכוחות שלי? ואת שלהם כן! אדון הרוע: כי הכוחות שלך מוגנים בלב ואני לא יכול אבל לעומת זאת שלהם בכל תא בגוף לא כמו אצלך... ירדן: אל תדאגו חברים שלי אני יסדר הכל אדון הרוע: עוד נראה! ירדן: עכשיו זה המסע שלי! לבדי! אדון הרוע נעלם עם כולם חוץ מירדן... ההמשך יבוא...
|
|
|
|
|
|
55
|
|
|
|
|
|
|
|
|
02/04/2020 14:16 |
נהור75 |
2 |
זאת נראה לי הסדרה הכי ארוכה שהייתה אי פעם במיקמק! שאפו!
היא גם נורא מעניינת, אני הייתי רוצה שפרק 20 יהיה אקשן, מחכה בקוצר רוח! |
|
|
|
|
|
01/04/2020 20:45 |
2GALI |
1 |
|
מה אתם אומרים איך יהיה פרק 20? אקשן? דרמה? קריטי? קשה לקריאה? בואו תרשמו מיום חמישי ועד יום שישי משעה 8:00-20:00 בערב בימי חמישי ושישי ואחריי הפרק דבר קריטי שקרה לליבי היא הקליטה לנו דבר מאוד נוראי שהרעים מעונה 4 עשו לה אז תתכוננו למלא הפתעות :-) |
|
|
|
|
|
|
|