קהילה - היצירות של שירה4468
|
|
|
07/05/2018 20:41 |
פונד2015 |
4 |
אישית אני לא הכי טוב בלוקים...
אבל נראה לי שאני אבחר את השמאלי |
|
|
|
|
|
07/05/2018 18:56 |
הדי57 |
3 |
|
השמאלי(: |
|
|
|
|
|
07/05/2018 16:42 |
גופינג |
2 |
|
זה שבצד ימין מהממם למרות שהכל מושלם! |
|
|
|
|
|
07/05/2018 16:09 |
טיחוש123 |
1 |
|
השמאלי :) |
|
|
|
|
|
|
|