קהילה - היצירות של מיקיי471
מיקיי471
169
30
9 ביוני,
2017

עיצוב קטן לסיום הלימודים ותחילת החופש הגדול 05/06/2017

אז מה ניששש
באלי כבר שיסתיים בית הספר!!!
אז למי שלא הבין תבדיחה, החופש ה"גדול" חוזר וב"גדול" כאילו שניהם גדולים אז... הבנתם???? לא??? כן??? טוב אין לי כוח אליכם גם ככה המנהל צועק עליי לסיים תשיעורים ואינלי כוחחחח כמה שיעורים נותנים לנו בחייאת אפשר חופש פעם אחת?!!!!
באלי כבר שיגיע החופש הגדול וואההההההההההההה
הצילו! המנהל תפס אותי!!!! בכל מקרה לפני שהוא זורק עליי טונות של שיעורים, ולא טונה הדג, שזה כבר יהיה מוגזם :( אני מאחל לכם בהצלחה בלימודים, ושהתעודה שלכם תהיה טובה.
וואלה אני לא מבואס כי קיבלתי במתמטיקה 91 כי זה ציון טוב יחסית ל
אעאעא אני חופר....
טוב מאחל לכם הנאה בחופששששששששש
יאללה אני צריך ללכת כי המנהל מכריח אותי לעשות שיעורים :(
סתם.
--------------------------------------- יאללה חופשה נעימה. בייייי!

מוקדש ל רiבי, רותי212, אוליקי100, 100דידושה, יומיקמק205, ולמי-רוצה-הקדשה?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
95
40
1650


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
10/06/2017   09:04 מיקיי471 40
תודה רבה לכולם :)
כל מי שביקש הקדשה, אנסה להקדיש לו (;
09/06/2017   20:28 קייסי07351 39
מושלם מגיע לך תמונת היום אשמח להקדשות :)
09/06/2017   19:13 חומי0528 38
איזה יופי
09/06/2017   18:46 המלך158 37
סוף סוף קצת חופש
09/06/2017   18:29 יעלממית 36
מהמםםםםםםם:) אשמח להקדשות♥
09/06/2017   17:40 btni2211 35
אשמח להקדשות :)
09/06/2017   17:37 מרינת44 34
קול
09/06/2017   17:36 יהלומית445 33
אניייי רוצצה
09/06/2017   17:34 454יומיקמק 32
אני מקווה שכולם סמכים במיקמק
09/06/2017   16:58 מנגלוש 31
אלוי ולי תהיה תעודה טובה!
09/06/2017   16:32 טיילור5847 30
זה מושלם ומגניב וקול מאוד
09/06/2017   16:03 אליהXמיק 29
ואוו! ממש יפה מאריכה את העבודה שעשית כל הכבוד לך(:
09/06/2017   15:53 דוקו8908 28
אני אוהבת את התמונה
09/06/2017   15:07 112סטלה 27
אפשר הקדשה ?
09/06/2017   14:46 נסיכה1758 26
מושלם!!! הא ואני רוצה הקדשהXD
09/06/2017   14:17 5נועהשירי 25
חחח אהבתי:)
09/06/2017   13:58 איריסופה3 24
מושלם! למה שלא תגיע לך תמונת יום?♥
09/06/2017   13:55 חמודי19028 23
מהממםםםם❤❤❤
אני אשמח להקדשות:)❤
09/06/2017   13:54 טירי68 22
מאוד אהבתי עשיתי לייק
!!!!!!!!!
09/06/2017   13:51 זואי333אאא 21
רואים שהשקעת זמן!
09/06/2017   13:41 אורפטל876 20
הלוואי שיגיע החופש הגדול
09/06/2017   13:36 שוקולד 19
אדיר
09/06/2017   13:14 הנסיכהדבשת 18
את צודקת ובגדול!!!!!!!!!! איזה כיף!!!!!!!!
♥ אפשר בבקשה הקדשות, יצירה מהמממת!!!!
09/06/2017   13:11 נטע10104 17
חחחחח יפה
09/06/2017   13:08 יומיקמק205 16
תודה!
09/06/2017   12:43 נויה22225 15
אני רוצה הקדשהה
09/06/2017   12:28 אולף 12316 14
זה באמת כיף שעוד מאת יש את החופש הגדול
09/06/2017   12:12 8noyo 13
גמאני רוצה שיסתים הבית צפר!
יצא מגניב ויפה,
אני ישמח להקדשה
תודה!!!
09/06/2017   12:09 ןדובוני 12
וואו! איזה יפה(:
09/06/2017   12:08 אנידגר 11
מהמם. אני מקווה שהיה לך תעודה ממש אבל ממש טובה!!!
09/06/2017   10:41 מיקיי471 10
וואו צוות מיקמק,
פעם ראשונה שאני תמונת היום!
תודה ענקית!!!!
כל פעם אתם מפתיעים אותי מחדש, מה יהיה? (;
09/06/2017   09:34 11אלה8  9
מושקע בטירוף
09/06/2017   07:23 אוליקי100  8
ישששש!!!!!
09/06/2017   07:18 נועושהXיפה  7
מהמם!
08/06/2017   16:43 HהודיהH1  6
יפה
בטוח תמונת היום!
06/06/2017   16:02 מיקיי471  5
תודה :)
אני בטוח שגם לכולכם יש תעודות מצוינות
06/06/2017   15:04 אוליקי100  4
תעודה מקסימה!!! חחח XD
אני בטוח שלך יהיה גם תעודה מעולה(:
עיצוב מהמם!!!!
06/06/2017   09:33 רותי212  3
ממש יפה !
06/06/2017   08:23 תמר8835  2
חחח יפה
05/06/2017   21:05 סגולי23645  1
יצא יפה מאד!