קהילה - היצירות של נופי256
נופי256
19

היפה והגמד סיפור לספרייה 30/07/2014

היה היה פעם בארץ אבודה ורחוקה עד מאוד עמדה ממלכה ובממלכה נסיך ונסיכה, יום אחד ראו שהנסיכה בהריון ועוד מעט עומדת ללדת. כולם היו מאושרים ושמחים.. הם גילו שזה בן. המלכה התאכזבה כי רצתה בת אבל בסופו של דבר התלהבה שיש לה בן! שמחו כולם ומחאו כפיים. בממלכה עמדו בשער שלושה שומרים שהם בעצם גמדים, גמד אחד אדום גמד שני כחול וגמד שלישי צהוב הגמד הצהוב התאהב בנסיכה , הגמד האדום התעסק רק בעצמו , הגמד הכחול היה שקט. כולם אהבו את הנסיכה!
כעבור יום גילו שלילד של הנסיכה יש קללה עד גיל 13 הבר מצווה. והנסיך בכה כמו אף פעם.. והגמדים הנחמדים ניכנסו כאשר שמעו את הבכי, הם לא שמרו על השער וניכנסה מכשפה מרשעת.
אשר רצתה להביט בילד הקטן! עד גיל 13 תקולל ובר המצווה שלך תיהיה אסון גדול!.. הנסיך ביקש די אך המכשפה לא הסכימה ואת הנסיך הדביקה לקיר, הנסיכה התחבאה עד שאז ניכנסה לחדר קפוא כקרח- וננעלה בפנים.. היא קפאה לגמרי הנסיך חיפש אותה בכל הממלכה אך לא מצא אותה, הוא נבהל ופחד שקרה לה משהו! הוא חשב על מקום אחד שלא חיפש חדר הקרח! הוא ניסה להיכנס אך ללא הצלחה התייאש אבל לא ויתר הוא רצה למצוא אותה ואמר לגמדים לקחת את הילד האהוב שלהם למקום בטוח בממלכה אצל השמרטפות. הם ריחפו עד אליהם והם שמרו עליו במשך יממות. הנסיך נבהל והתרוצץ בכל מקום וניסה להבין. הוא יצא ליער הקרוב עם עוד עוזריו על סוסים. הם חיפשו אותה אבל לא מצאו. הם ראו משהו מרחף באוויר וזה היה נסיכה אחרת מממלכה אחרת. קראו לה הנסיכה זואי. הנסיך ויתר ולא רצה יותר ואמר "במשך יממות רבות אנו מחפשים ולא מוצאים".. הם חיפשו אותה שוב אבל הנסיך הלך לישון את שנת הצהריים המוענקת לו. הם שמעו רעשים מהחדר הקפוא אך לא הצליחו להיכנס. כעבור כמה שעות והנסיך חיפש שוב. הוא לא מצא. ואמר: "הלוואי ויקרה נס"..
אחר כך עוזריו של הנסיך קראו לשומרים הגמדים הקטנים. לנסות לפרוץ את דלת החדר הקפוא. אך לא יאומן כי הם הצליחו המלך שמח כל כך. וראה את הנסיכה שוכבת על הרצפה ומכוסה בקרח כולה הוא נבהל אבל הגמד הצהוב אמר בשקט "סוף סוף יש לי הזדמנות.." והסתכל על הנסיכה ונישק אותה זה היה רגע מרגש בממלכה והנסיכה התעוררה וקפאה מקור. "תודה" היא אמרה לגמד הצהוב וחיבקה אותו. העונג כולו שלי ענה הגמד הצהוב. היא חיבקה אותו שוב וחזרה עם הנסיך לחדרם ולראות את ילדם האהוב
הסוף!
1
2
146


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
31/07/2014   08:12 70צופי  2
מהמם ונוגע לליבי
30/07/2014   19:06 מגדלאשדר  1
סיפור מאוד יפה