קהילה - היצירות של לומיקמיקו
לומיקמיקו
404
8

החבורה מעל הים 26/04/2012

היי מיקמקים, הבובות ואני הינו בחוף והיתה שקיעה מדהימה אז חשבנו למה לא לצלם אותם על רקע השקיעה? אז צילמתי אותם אבל לרואה המזל נגמרה הבטריה לכן יכולנו לצלם רק תמונה אחת מצטער מאיתנו זואי,מקס,סאני ולומיקמיקו
471


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה