חנות
מה חדש
קהילה
אפליקציות
מנויים
הורים
עזרה
ראשי
|
הבובה שלי
|
החולצה שלי
|
הסדרה
|
ציורים
|
סיפורים ושירים
|
מצגות
|
שלחו לנו
×
שם מיקמק ו/או הסיסמה שהקלדת אינם נכונים
שגיאה! אנא נסה שנית מאוחר יותר. תודה
התחבר
זכור אותי במחשב זה
שכחת סיסמה?
×
להפסיק לעקוב אחר היצירות של לומיקמיקו?
ביטול
להפסיק לעקוב
קהילה - היצירות של לומיקמיקו
לומיקמיקו
404
8
החבורה מעל הים
26/04/2012
היי מיקמקים, הבובות ואני הינו בחוף והיתה שקיעה מדהימה אז חשבנו למה לא לצלם אותם על רקע השקיעה? אז צילמתי אותם אבל לרואה המזל נגמרה הבטריה לכן יכולנו לצלם רק תמונה אחת מצטער מאיתנו זואי,מקס,סאני ולומיקמיקו
0
471
הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
ניתן לכתוב תגובות באורך של עד 500 תווים
אנא המתן..
תודה, תגובתך התקבלה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
אודות החברה
נגישות
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
צור קשר