טוב מה מסתבר הקודם העלה בטשטוש קצת מעצבן אז אני לא יודעת למה זה עלה ככה ואם גם זה ככה קבלו את זה באהבה אז בקיצור מה שלא הוספתי בגרסה 1 זה שאין לי מושג אפילו לאיזה קבוצה יש את הצבעים האלו - אין לי שמץ בכדורגל סורי חח טוב אז תהנו!
מוקדש
לכולם!
5
2
83
אנא המתן..
תודה, תגובתך התקבלה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
לפני 2 ימים 17:13
אייס68900
2
חמוד ממש אהבתי! את חייבת לזכות או לפחות בהשקעה אוהבת מלא אייס!