קהילה - היצירות של רועיי3
רועיי3
13
27

מרצ המיקמק שלי :) 12/05/2026

נכנסתי למוד נוסטלגי ועשיתי סדר ואני רק רוצה לשתף אתכם בכל מוצרי מיקמק שיש לי :)

חולצת מיקמק כחולה - שלא נראה בתמונה

בובת מונדו גדולה - (כל כך רציתי אותו)
בובת זואי - כי בנות תמיד צודקות, מטרה הבאה רייני
בובת סאני - מהמיקפה ברעננה 2013
בובת ג'ימבו
ובובת מקס - הבובה האהובה עליי

קלפי מיק-פסטיגל מחגיגות לילה מטורף בפסטיגל משנת 2011,

קלמר של מקס שקניתי במיקפה ברעננה ב2012 (יש לי הקדשה כתובה בפנים מעצמי בכיתה ב'!!)

וDVD של מיקמק הסדרה עונה 2 ושל הסרט.

שמח שיש לי את כל הדברים האלה, ומקווה שתהנו מלהסתכל עליהם בפוסט הזה :)

מוקדש לצוות מיקמק
7
14
119


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 24 ימים   18:22 שלמה9דויד9 14
התחלתי לשחק מיקמק רק בערך ב2024 והייתי ילד ממש ממש קטןןן
לפני 30 ימים   01:58 טאקי676 13
יואו זה כזה נדירר למצוא דברים כאלה היום
הלוואי שהיה לי לפחות בובה אחת
מעריצה אותך!!!
22/05/2026   13:09 רועיי3 12
בימבה1305 - וואו! רייני זאת הדמות האהובה עליי!חחח הלוואי עליי בובה שלה. יפה מאוד.

איב67999 - תודה על כל מי שמזהה אותי פה בתגובות בזכות הערוץ שלי :)
20/05/2026   17:52 איב67999 11
יאוו זאת אתתת
17/05/2026   16:33 בימבה1305 10
רק 2012 נולדתי ו2016 התחלתי לשחק מיקמק יש לי את הבובה של רני
17/05/2026   15:20 סומסומינה  9
מטורף! מעלה נשכחות כל כךך וואו, מזכיר לי לבדוק את מצב הבובות שלי באמת חחח
13/05/2026   17:43 רועיי3  8
בננה2664 - הסתכלתי. יפה מאוד לראות :)

הינוק33 - איזה כיף שזיהית! חחח. גם לי פעם הייתה חולצה של מקס שנעלמה אי שם בשנות ה2013
13/05/2026   16:47 אוחמן  7
גדול אחי
13/05/2026   15:55 הינוק33  6
יאוו אתה מהיוטיוב חחחחחחחחח
הייתה לי פעם חולצה של מיקמק אבל היא נעלמה לה במסתוריות יום אחד
מה הסיכוי אתה עושה מכירה של זה אתה יכול להרוויח מיליונים מהענתיקות האלו;)
13/05/2026   15:49 בננה2664  5
יפה, תראה כמה דברים יש לי, תראה בקהילה
13/05/2026   15:43 הילה1טובה2  4
חחחח אהבתי
13/05/2026   13:53 IIoriannII  3
נוסטלגיההה
13/05/2026   08:51 רועיי3  2
יואו מתי זה היה? ואליפות שהצלחת לקבל את זה במכונה בקניון זה הכי קשה שיש
13/05/2026   08:36 Mus1c  1
מההה יש לי רק בובה של סאני שנלחמתי עליה את חיי במכונה בקניוןן