|
לפני 24 ימים 18:22 |
שלמה9דויד9 |
14
|
|
התחלתי לשחק מיקמק רק בערך ב2024 והייתי ילד ממש ממש קטןןן |
|
|
|
|
|
לפני 30 ימים 01:58 |
טאקי676 |
13
|
יואו זה כזה נדירר למצוא דברים כאלה היום הלוואי שהיה לי לפחות בובה אחת מעריצה אותך!!! |
|
|
|
|
|
22/05/2026 13:09 |
רועיי3 |
12
|
בימבה1305 - וואו! רייני זאת הדמות האהובה עליי!חחח הלוואי עליי בובה שלה. יפה מאוד.
איב67999 - תודה על כל מי שמזהה אותי פה בתגובות בזכות הערוץ שלי :) |
|
|
|
|
|
20/05/2026 17:52 |
איב67999 |
11
|
|
יאוו זאת אתתת |
|
|
|
|
|
17/05/2026 16:33 |
בימבה1305 |
10
|
|
רק 2012 נולדתי ו2016 התחלתי לשחק מיקמק יש לי את הבובה של רני |
|
|
|
|
|
17/05/2026 15:20 |
סומסומינה |
9
|
|
מטורף! מעלה נשכחות כל כךך וואו, מזכיר לי לבדוק את מצב הבובות שלי באמת חחח |
|
|
|
|
|
13/05/2026 17:43 |
רועיי3 |
8
|
בננה2664 - הסתכלתי. יפה מאוד לראות :)
הינוק33 - איזה כיף שזיהית! חחח. גם לי פעם הייתה חולצה של מקס שנעלמה אי שם בשנות ה2013 |
|
|
|
|
|
13/05/2026 16:47 |
אוחמן |
7
|
|
גדול אחי |
|
|
|
|
|
13/05/2026 15:55 |
הינוק33 |
6
|
יאוו אתה מהיוטיוב חחחחחחחחח הייתה לי פעם חולצה של מיקמק אבל היא נעלמה לה במסתוריות יום אחד מה הסיכוי אתה עושה מכירה של זה אתה יכול להרוויח מיליונים מהענתיקות האלו;) |
|
|
|
|
|
13/05/2026 15:49 |
בננה2664 |
5
|
|
יפה, תראה כמה דברים יש לי, תראה בקהילה |
|
|
|
|
|
13/05/2026 15:43 |
הילה1טובה2 |
4
|
|
חחחח אהבתי |
|
|
|
|
|
13/05/2026 13:53 |
IIoriannII |
3 |
|
נוסטלגיההה |
|
|
|
|
|
13/05/2026 08:51 |
רועיי3 |
2
|
|
יואו מתי זה היה? ואליפות שהצלחת לקבל את זה במכונה בקניון זה הכי קשה שיש |
|
|
|
|
|
13/05/2026 08:36 |
Mus1c |
1
|
|
מההה יש לי רק בובה של סאני שנלחמתי עליה את חיי במכונה בקניוןן |
|
|
|
|