|
לפני 23 ימים 17:40 |
11צמנן |
5
|
יאוו בהצלחה חבל אני לא רוצה שתעזבי:(❤️❤️ אני אוהבת אותך בטירוף❤️ (ואגב כתבתי תגובה ביצירה הקודמת שלך אז אני מקווה שראית אותה) אני מבינה בגרויות קשה❤️ רק שתדעי שאני אוהבת אותך ואני בטוחה שתצליחי❤️ וממש תודה על כל ההקדשות:)❤️ יש לך קהילה מטורפת ויהיה עצוב בלעדיך):❤️❤️ רואים שיש לך לב זהב רגישות אמיצות אהבה ורחמים אני ממש אוהבת אות בהצלחה בהכל❤️❤️
טוב אני הייתי צנמן ביי |
|
|
|
|
|
לפני 27 ימים 12:24 |
ריקי095 |
4
|
יואוו בהצלחה בלימודים! מבינה אותך אני גם כיתה ט וזה קשה |
|
|
|
|
|
לפני 27 ימים 09:21 |
לולית0898 |
3
|
|
בהצלחה בהמשך :( |
|
|
|
|
|
לפני 29 ימים 17:02 |
איתן3340 |
2
|
|
אוףף |
|
|
|
|
|
לפני 29 ימים 15:36 |
8חדגה |
1
|
|
אלופהה וואו נתגעגע ❤️ |
|
|
|
|