חנות
מה חדש
קהילה
אפליקציות
מנויים
הורים
עזרה
ראשי
|
הבובה שלי
|
החולצה שלי
|
הסדרה
|
ציורים
|
סיפורים ושירים
|
מצגות
|
שלחו לנו
×
שם מיקמק ו/או הסיסמה שהקלדת אינם נכונים
שגיאה! אנא נסה שנית מאוחר יותר. תודה
התחבר
זכור אותי במחשב זה
שכחת סיסמה?
×
להפסיק לעקוב אחר היצירות של ייקי1?
ביטול
להפסיק לעקוב
קהילה - היצירות של ייקי1
ייקי1
3
9
לבלוג הפרס - התחרות הנשנוש הכי טוב למדורה ♥️
05/05/2026
אז היוש מיקמקים ☺️ אז אני וחברה שלי רצינו להשתתף בתחרות החדשה של ליאת וזה הציור שלנו מקווה שאהבתם אותו ♥️ ושם המשתמש של חברה שלי הוא נוגוש 1207 כתוב שם וביי
מוקדש ליאת, נוגוש1207
2
2
76
הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
ניתן לכתוב תגובות באורך של עד 500 תווים
אנא המתן..
תודה, תגובתך התקבלה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
09/05/2026 09:36
ייקי1
2
תודה לך אביטל 340
06/05/2026 20:06
אביטל340
1
איזה מושלםםםםם!
אמאלה כל כך יפה!❤️(´▽`ʃ♡ƪ)
אודות החברה
נגישות
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
צור קשר