|
היום 08:46 |
קוקי4409 |
23
|
|
את מהממת ואני אוהבת בטירוף את היצירות שלך- ואני רוצה לאמר לך כמ השזה לא מובן מאליו שעל כל יצירה של כל משהו את מפרגנת, לא משנה מה! תודה לך❣️ אני עוקבת |
|
|
|
|
|
אתמול 17:53 |
DJcatnip |
22
|
מלפפון!!!! כי את גם לירוןמלפפו!!! נכון?? |
|
|
|
|
|
אתמול 17:38 |
וטחינה1234 |
21
|
היי לכולם בגלל שאף אחד לא הצליח לגלות מה הירק החטיף הסודי אז הוא מלפפון עם טחינה ⛄☕⛄ |
|
|
|
|
|
אתמול 17:23 |
דאב11 |
20
|
הטעם הוא טחינה מלפפון קרדיט לדאב11 על הרעיון תודה תודה (כי היא גם טחינה וגם מלפפון מלירוןמלפפו) או שאתם יכולים לקרוא לי מר עגבנייה |
|
|
|
|
|
אתמול 17:23 |
דאב11 |
19
|
|
הטעם הוא טחינה מלפפון |
|
|
|
|
|
אתמול 09:47 |
וטחינה1234 |
18
|
תגובה שש עשרה בוגסי45003 תודה רבה ⛄☕⛄ תגובה שבע עשרה TayK תודה רבה ⛄☕⛄ |
|
|
|
|
|
אתמול 03:35 |
TayK |
17
|
|
וואו וואוווו ואווו מושלםם |
|
|
|
|
|
לפני 2 ימים 17:04 |
בוגסי45003 |
16
|
|
כמו תמיד מושלםםםם!!! |
|
|
|
|
|
לפני 2 ימים 15:13 |
וטחינה1234 |
15
|
תגובה ארבע עשרה אוחמן תודה רבה ⛄☕⛄ אכן יש שמה טחינה אבל יש גם ירק ☕⛄☕ |
|
|
|
|
|
לפני 2 ימים 12:05 |
אוחמן |
14
|
יפה מאוד טעמתי מהטעם בהפתעה ויצא לי טחינה |
|
|
|
|
|
לפני 3 ימים 21:31 |
וטחינה1234 |
13
|
תגובה עשר שלמה9דויד9 יפה אבל זה לא נכון ☕⛄☕ קח רמז זה טחינה עם ירק כל שהוא תגובה שתיים עשרה איהר23 תודה רבה ⛄☕⛄ |
|
|
|
|
|
לפני 3 ימים 20:52 |
איהר23 |
12
|
|
מגניבב |
|
|
|
|
|
לפני 3 ימים 20:34 |
וטחינה1234 |
11
|
|
תגובה תשע מיה4254 תודה רבה ⛄☕⛄ |
|
|
|
|
|
לפני 3 ימים 20:32 |
שלמה9דויד9 |
10
|
טחינה מיקמקית? טחינה אלקטרו -מגנטית? טחינה רדיו- אקטיבית? טחינה ממחושבת? טחינת נייר? טחינה עם מיונז? טחינה עם רוטב אלף האיים? טחינה עם רוטב פאי האיים? |
|
|
|
|
|
לפני 3 ימים 19:44 |
מיה4254 |
9
|
|
נדירההה |
|
|
|
|
|
לפני 3 ימים 19:09 |
וטחינה1234 |
8
|
תגובה שבע המנהל99988 לא אמרתי שאין חח ⛄☕⛄ |
|
|
|
|
|
לפני 3 ימים 18:54 |
המנהל99988 |
7 |
|
הייתי בטוח יהיה חטיף טחינה גולמית |
|
|
|
|
|
לפני 3 ימים 17:33 |
וטחינה1234 |
6
|
תגובה חמש DJcatnip יפה אבל נתן לעוד לנחש אבל את קרובה מאוד ⛄☕⛄ ותודה רבה |
|
|
|
|
|
לפני 3 ימים 16:11 |
DJcatnip |
5
|
אממ יש סוגי טחינה בכלל?? אמממ אה!! גולמית! חח זה די ברור לא? אלה אם כן זה לא התשובה חח |
|
|
|
|
|
לפני 3 ימים 16:02 |
וטחינה1234 |
4
|
|
תגובה שלוש IIoriannII תודה רבה ⛄☕⛄ |
|
|
|
|
|
לפני 3 ימים 15:47 |
IIoriannII |
3 |
|
בהצלחה |
|
|
|
|
|
לפני 3 ימים 15:35 |
וטחינה1234 |
2
|
תגובה אחת DJcatnip יפה מאוד ☕⛄☕ אבל איזה טחינה זאת? תודה רבה ⛄☕⛄ |
|
|
|
|
|
לפני 3 ימים 14:08 |
DJcatnip |
1
|
טעם אחרון טחינה?? ואגב מהמםם |
|
|
|
|