קהילה - היצירות של וטחינה1234
וטחינה1234
171
359

לבלוג הפרס: "החטיף המהפכני של הקיץ!" לפני 3 ימים

היי לכולם❤
~~~~~~~~
שמי וטחינה1234❤
ותודה שהגעתם לעוד יצירה שלי❤
ביצריה שלי בחרתי לעלות לכם ❤
יצירה לכבוד בלוג הפרס ❤
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
בציור שלי רואים את חטיף החדש❤
הסופר טעים בשם "דובי ביס"❤
החטיף הכי טעים במיקמק❤
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
לחטיף שלי יש שלושה טעמים❤
והם: טעם בננה, טעם שוקולד, וטעם
סודי במיוחד❤ הטעם הזה אף אחד
לא עלה❤ מוזמנים לנחש מה הטעם?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
את הציור ציירתי בסגנון מיוחד של❤
חנות ממתקים עם רקע של סוכריות❤
מתוקות וחמודות וגם אריזה של דוב❤
חמוד וקטן❤
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
קישורי הטחינה שלי❤
1. לבלוג הפרס: "מתחפשים ביחד!"
ואם קישור לא עובד סליחה מראש❤
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
זה היה עוד יצירה שלי ❤
אשמח שתרשמו לקהילה שלי
ותהנו מעוד תכינים יפים שכאלה!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
@ כל הזכיות שומרות לטחינה1234@
@ אסור להעתיק!!!@
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נ.ב. מי שרוצה הקדשה מוזמן לרשום
את המשפט הבא # וטחינהאלופהבעיצובים#
והקדיש לו או לה בפעם הבאה
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

מוקדש לואי, דושיר1112, כתכלת, לאכותבתשם, ולכלמישאוהבארטיקטחינה
6
23
85


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
היום   08:46 קוקי4409 23
את מהממת ואני אוהבת בטירוף את היצירות שלך- ואני רוצה לאמר לך כמ השזה לא מובן מאליו שעל כל יצירה של כל משהו את מפרגנת, לא משנה מה! תודה לך❣️ אני עוקבת
אתמול   17:53 DJcatnip 22
מלפפון!!!!
כי את גם לירוןמלפפו!!!
נכון??
אתמול   17:38 וטחינה1234 21
היי לכולם בגלל שאף אחד לא הצליח
לגלות מה הירק החטיף הסודי
אז הוא מלפפון עם טחינה ⛄☕⛄
אתמול   17:23 דאב11 20
הטעם הוא טחינה מלפפון
קרדיט לדאב11 על הרעיון תודה תודה (כי היא גם טחינה וגם מלפפון מלירוןמלפפו) או שאתם יכולים לקרוא לי מר עגבנייה
אתמול   17:23 דאב11 19
הטעם הוא טחינה מלפפון
אתמול   09:47 וטחינה1234 18
תגובה שש עשרה בוגסי45003 תודה רבה ⛄☕⛄
תגובה שבע עשרה TayK תודה רבה ⛄☕⛄
אתמול   03:35 TayK 17
וואו וואוווו ואווו מושלםם
לפני 2 ימים   17:04 בוגסי45003 16
כמו תמיד מושלםםםם!!!
לפני 2 ימים   15:13 וטחינה1234 15
תגובה ארבע עשרה אוחמן תודה רבה ⛄☕⛄
אכן יש שמה טחינה אבל יש גם ירק ☕⛄☕
לפני 2 ימים   12:05 אוחמן 14
יפה מאוד
טעמתי מהטעם בהפתעה ויצא לי טחינה
לפני 3 ימים   21:31 וטחינה1234 13
תגובה עשר שלמה9דויד9 יפה אבל זה לא נכון ☕⛄☕
קח רמז זה טחינה עם ירק כל שהוא
תגובה שתיים עשרה איהר23 תודה רבה ⛄☕⛄
לפני 3 ימים   20:52 איהר23 12
מגניבב
לפני 3 ימים   20:34 וטחינה1234 11
תגובה תשע מיה4254 תודה רבה ⛄☕⛄
לפני 3 ימים   20:32 שלמה9דויד9 10
טחינה מיקמקית?
טחינה אלקטרו -מגנטית?
טחינה רדיו- אקטיבית?
טחינה ממחושבת?
טחינת נייר?
טחינה עם מיונז?
טחינה עם רוטב אלף האיים?
טחינה עם רוטב פאי האיים?
לפני 3 ימים   19:44 מיה4254  9
נדירההה
לפני 3 ימים   19:09 וטחינה1234  8
תגובה שבע המנהל99988 לא אמרתי שאין חח
⛄☕⛄
לפני 3 ימים   18:54 המנהל99988  7
הייתי בטוח יהיה חטיף טחינה גולמית
לפני 3 ימים   17:33 וטחינה1234  6
תגובה חמש DJcatnip יפה אבל נתן לעוד לנחש
אבל את קרובה מאוד ⛄☕⛄ ותודה רבה
לפני 3 ימים   16:11 DJcatnip  5
אממ יש סוגי טחינה בכלל??
אמממ
אה!! גולמית! חח זה די ברור לא?
אלה אם כן זה לא התשובה חח
לפני 3 ימים   16:02 וטחינה1234  4
תגובה שלוש IIoriannII תודה רבה ⛄☕⛄
לפני 3 ימים   15:47 IIoriannII  3
בהצלחה
לפני 3 ימים   15:35 וטחינה1234  2
תגובה אחת DJcatnip יפה מאוד ☕⛄☕
אבל איזה טחינה זאת?
תודה רבה ⛄☕⛄
לפני 3 ימים   14:08 DJcatnip  1
טעם אחרון טחינה??
ואגב מהמםם