קהילה - היצירות של שלמה9דויד9
שלמה9דויד9
49
66

ציור רק בצורות -2 לפני שבועיים

אמממ זה אמור להיות נוויל לונגבוטום מחזיק את החרב של גריפינדור.

אז כן.

השבוע היה שבוע נחמד.

כי השבוע שבוע הספר.
אז ביום חמישי הלכנו לירושלים לדוכנים של שבוע הספר.

ושי צרקה היה שם (וגם נדב נווה אמרתי לו שלום) אבל לא היינו בשעה שאמיר מויאל שם. אז לא פגשתי אותו.
אבל כן קיבלתי חתימה משי צרקה על הספר החדש שלו. ("בבא כדברא") אז היה נחמד. וגם היתה שם ילדה קטנה שאמרה פשוט את המשפט הבא: "אני אוכל את כולם" זה מאוד הצחיק ואני מאוד מעוניין לדעת איך היא מתקדמת בתוכנית שלה.

בקיצור ביי.

קצת חפרתי.

שמתם לב שאני עוד כותב גם אחרי שכתבתי "בקיצור ביי" ?

כנראה שכן.

אבל גם יכול להיות שלא.

נמנמנמננממ...

מוקדש ל נוויל_לונגבוטום, הילד_שנשאר_בחיים!(מוהאהאהאהא)
3
2
52


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 10 ימים   18:09 שלמה9דויד9  2
רגע מהה היצירה הזאת אושרה???

(מעניין איל הולך לפינגווינוים, יש לך עדיין כפיות בבית?)
לפני 10 ימים   15:26 איילי613  1
חחחח וואי איך רציתי ללכת לירושלים לדוכניםשל שבוע הספר אוףףף כי זה לא הסתדר ליייי אגב תודה לך שאתה תמיד נותן לי תגובות כפיות זה ממש מעודד! נותנת לך גם עוקב ולייק!
אגב לפני כמה זמן כתבת לי בתגובה ש"אם יפרצו לי לבית חבורת פינגווינים עם גמבות על הראש ויגנבואת כול הכפיות..." משהו כזה חחחח אני עדיין צוחקת מזה כשאני נזכרת