קהילה - היצירות של פנדה1925
פנדה1925
48
94

למיקשימה החודשית - אופס... איזו פאדיחה! 04/05/2026

שלום חברים!!

זאת היצירה שציירתי למיקשימה, אני מקווה שיצא טוב.
אז בואו אני יסביר מה ציירתי:
מכירים את זה שאתם הולכים לקניון ובאים לעבור בדלתות האוטומטיות שבכניסה, ואז בגלל שאתם משחקים בטלפון במה-שזה-לא-יהיה אתם מורחים את הפרצוף בתוך הדלת הסגורה וכולם מסביב צורחים "אוישששש" אחד גדול שמספיק כדי להעיר את השומר במקרה שהוא ישן ולגרום לך לרצות לדפוק את הראש חזק יותר בדלת (קרה לי משהו כזה, אבל לא בקניון)

אז זה מה שניסיתי להעביר, כמובן שלא כל כך הצלחתי אבל מקווה שתסתפקו בזה, וגם לא היה לי זמן לצבוע...

ביי חברים מקווה שאהבתם! תעקבו פליזזזז ( ;

(נ.ב. לצוות מיקמק, אם נשאר מקום - אני מעדיף שלא לזכות בחמישיה הראשונה. תודה מראש)

מוקדש ל כולםםםםםם
15
14
146


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 29 ימים   18:56 איתןXמטורף 14
מטורף
10/05/2026   19:43 1ליפשי1 13
יאיי
תכף אתה מתקרב ל100 עוקבים!!!
תעשה איזה חגיגה??!
(אני ממש מקווה!!)
04/05/2026   19:46 ריקי095 12
אחד הטובים
04/05/2026   19:02 נעמלכה1 11
מושלם של החיים
04/05/2026   18:52 מיכאל4404 10
ולמה כתבת לא להיות מהחמישייה הראשונה?? הכי שווה!
04/05/2026   18:52 מיכאל4404  9
איך ציירת כזה יפההההההה????!! אני רואה ילדים אחרים מציירים מכוער של החיים
ועוד אתה אומר שלא היה לך מספיק זמן
תקשיב אתה מטורףףףף זוכה על בטוח!
04/05/2026   18:27 אדל7786  8
יאו אתה מצייר מהממם
04/05/2026   18:20 הילי44550  7
ממש יפה
04/05/2026   18:20 הילי44550  6
ממש יפה
04/05/2026   18:15 לולית0898  5
ואוווווו
איזה יפההההה
04/05/2026   17:51 דאב11  4
וואו חזק!!!!!!
בהצלחה עצומה!!
04/05/2026   17:36 11צמנן  3
חמודד:)
04/05/2026   17:34 המלכה8881  2
ואוווו מזה הציור המטורף הזה!!!!
כמה כישרוןןןןןןןן!!!!
04/05/2026   15:41 מיכאל4404  1
חח נכון!