קהילה - היצירות של באצי1724
באצי1724
560
383

אין תיאור לפני 5 ימים

17
19
125


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 2 ימים   16:39 אגס11180 19
אם את צריכה מישהו לדבר איתו אני כאן :)
לפני 4 ימים   17:14 יהלוש263 18
ואוו משפט חזק!!
אהבתי ברמות!!
גם לחיים✌✌❤
לפני 4 ימים   16:56 שי6778 17
היי,אם את צריכה לדבר או משהו. את יכולה לפנות אליי במיקטוק♡
לפני 4 ימים   13:37 איהר23 16
מלכה
לפני 5 ימים   23:52 יולxחלופי 15
את יכולים בבקשה לעקוב אחרי יולxחלופי אני עושה כול יום חלוקות
לפני 5 ימים   23:48 דושיר1112 14
אוף ככ קשה לי לשמוע:(
אנחנו לא ככ מכירות אבל אני תמיד אבל תמיד פה בשבילך
לכל דברר
אפילו לא כדי לשתףףף
ותזכרי-כל תקופה עוברת גם הקשות ביותר!
ואת מדהימה וחזדה
אוהבת ומחזקת מרחוקקק
לפני 5 ימים   23:46 יולxחלופי 13
בבקשה תעקבו אחרי יולxחלופי אני עושה חלוקות רמה כול יום
לפני 5 ימים   19:50 לולי78פ 12
אני פה תשלחי חברות
לפני 5 ימים   18:52 דאב11 11
כאן להכל❤️ במיקטוק❤️❤️
לפני 5 ימים   17:27 מתוקתה6 10
תקשיבי אולי את לא מכירה אותי אבל זה יותר טוב, כי אני אנונימית, פחות אכפת לשתף מישהי שלא מכירים והיא לא מכירה אותך לדעתי, תפני במיקטוק אם בא לך, אנסה כמה שיותר להבין, ואם לא אבין, אנסה לעודד ולעזור❤️
לפני 5 ימים   17:04 8חדגה  9
היי באצוש

הכל טוב יפה שלי?❤️
לפני 5 ימים   17:03 1Nya  8
אני לא יודעת מה את עוברת אבל חשוב לי שתדעי שאת לא לבד בזה❤️
אם בא לך לדבר אני פה בשבילך באמת❤️
וואי ממש באלי לתת לך חיבוקק
ובאמת אם באלך לדבר אני פה❤️
לפני 5 ימים   16:37 אוחמן  7
היי כנל
מאחל כוחות
לפני 5 ימים   16:22 נועםו55  6
קרא לך משהו?
את מוזמנת לפנות אלי במיקטוק
לפני 5 ימים   15:47 טליה4806  5
את לא לדבד ישלך אותנו♡
לפני 5 ימים   15:41 לולית0898  4
מצטערת לשמוע שאני לא היחידה שעובר עליה תקופה קשה :(
יכולה לפנות אלי לכל דבר :(((
לפני 5 ימים   15:33 DJcatnip  3
ואוו באתי הכל בסדר??
אם זה בסדר נשמח לשמוע אם ככל טוב :)
לפני 5 ימים   15:23 הינוק33  2
היי אני פה לכל דבר❤️ מוזמנת לפנות אליי במיקטוק❤️
לפני 5 ימים   15:14 אביטל340  1
לפעמים באמת לא רואים את כל מה שאנשים מרגישים בלב.❤️
אם המסר הזה קשור גם אלייך, רק שתדעי שאת לא לבד, ושיש אנשים שאכפת להם ממך. לא תמיד צריך להסביר הכול, אבל תמיד מגיע לך שיהיו סביבך אנשים שיקשיבו ויהיו שם בשבילך. אני שולחת לך חיבוק גדול.
ואם את רוצה לדבר או סתם לפרוק, אני כאן בשבילך!❤️