קהילה - היצירות של אינדגים333
אינדגים333
341
341

בית ספר במיקמק!!!!!!!!!! בית ספר "מקדמיק" אתמול

היי, יש בית ספר במיקמק 1. אם אין לכם מיקמק 1 ואתם לא יודעים איך להוריד אז תסתכלו למטה ביצירה במוקדשים.
בבית ספר יש יסודי, חטיבה ותיכון. בינתיים יש אותי וסגנית מנהלת ושתי מורים. אני בעצם עוזר לכם לקראת הכיתה שאחרי החופש הגדול. אני מחפש מורים ותלמידים.

זה מה שתעשו אם בא לכם להיות בבית הספר

א. לרשום בתגובות לאיזה כיתה אתם עולים
ב. לשלוח חברות
ג. לרשום אם בא לכם להיות תלמיד או מורה. (אפשר גם וגם ומותר להיות מורה רק אם אתה עברת את הקבוצה הזאת. לדוגמה אי אפשר להיות מורה ליסודי אם לא סיימת יסודי)
ד. ולכתוב אם אתם רוצים להיות בפנימייה של בית הספר

כרגע מחפשים מורים לתיכון ולחטיבה. ביסודי מחפשים מורה לאנגלית בלבד.

דרך הגב קוראים לבית ספר "מקדמיק" כי זה מקדם לשלב הבא. בית הספר בביתי כמובן.
16
2
5


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
אתמול   20:52 קייטי6911  2
מושלם מפואר יפה מאוד
אתמול   18:39 אינדגים333  1
סליחה. שכחתי לרשום את זה במוקדשים. תרשמו במיקמק קהילה בחיפוש את המשתמש "לחצוכאן2"