קהילה - סיפורים ושירים
99מיכלוש
27

סיפור לתחרות מיק-סיפור!משימה מיק-עולמית פרק 2 18/06/2013

משימה מיק-עולמית
מרדף הגונדולות במיקפולקו

בפרק הקודם:
לאחר מכן הקול מראשי נשמע שוב:" מחכה לך מונית בחוץ" אמר האביר "קחי איתך את התיק אבל אל תתחברי לשלט מוח, הנהג הוא נהג רגיל, הוא לא יודע על ארגון האבירים"

פרק 2
אז עכשיו אני ומקס נוסעים למיקפולקו. מקס בדיוק התחיל לשאול: "את מי אנחנו אמורים..." אבל אז הנחתי את כף ידי על פיו. לחשתי לו: "הנהג או הנהגת הזאת/זה לא יודע/ת כלום על האביר."
"חוץ מזה, אתה יכול להסביר לי למה אתה חבר של אלקסיס?" אמרתי לו. אלקסיס היא הילדה הכי מקובלת בשכבה, אני אחריה. היא עשירה ורעה על כולם, אבל כמו כל הבנות בשכבה שלי, היא מאוהבת במקס. "אתה באמת אוהב אותה?" שאלתי אותו.
"אני לא באמת שם עליה","אני פשוט לא רוצה שהיא תהיה מגעילה אלי" מקס הוסיף :"אבל דווקא עכשיו היא נראת די נחמדה ו..." לא נתתי לו לסיים את המשפט. "אל תתחיל לספר לי אליה. אני שמה לב שבנות שאהבו אותך כבר לא רוצות אותך כי אתה איתה. היא סתם חטטנית – אל תרמוז לה כלום או תנסה לצרף אותה למשימות שלנו!!!".
ככה הסתיימה השיחה. לא שמנו לב וכבר הגענו לשדה התעופה. נכנסנו למטוס בלי הערות מיותרות והתחברנו לשלט מוח. הקול מראשי בקע שוב: "הגעתם למיקפולקו. אתם נמצאים מעל לחוף של מיקפולקו, עוד מעט תנחתו." "בקרוב תפגשו איש על החוף בשם אקסל, תקשיבו להוראות שלו".
נחתנו. היה לנו סיור מוזמן (לא שידענו עליו). אחרי כמה זמן אמרתי שאני ומקס צריכים ללכת לשירותים והאחראי על הסיור הסכים לנו, אבל הוא אמר לנו לחזור מהר. "אבל אני בכלל לא צריך לשרו.." גם את המשפט הזה לא נתתי למקס לסיים "נו כבר, בוא!"
עכשיו אנחנו נמצאים ליד השירותים, מקום שבו אף אחד לא רואה אותנו. "מצאת מישהו חשוד?" שאלתי את תום. "לא. רק האחראי על הסיור לא נראה משכנע". אמר מקס "למה הלכנו לפה?" מקס שאל אותי. "מפה נוכל ללכת לחפש את אקסל הזה." עניתי לתום. "אקסל? מי זה אקסל?" תום שאל אותי. "אקסל זה מי שאמור לתת לנו הוראות" עניתי.
הלכנו לחוף. פתאום מישהו דחף לי לתוך הכיס רישיון. "זה רישיון לגונדולה, ואל תדאגי יש פה שניים, אחד על שמך ואחד על שם מקס. על תראי את זה לאף אחד. רק תגידי לאביר. כשהוא יגיד לך תספרי למקס, אבל את יכולה להגיד שפגשת את אקסל."
לקח לי כמה שניות להבין מה קרה עכשיו. רגע, זה היה אקסל, הוא נתן לי רישיונות ואני צריכה להגיד לאביר. רגע מה? אה כן, להגיד לאביר.
"האביר, פגשתי את אקסל".
פרק 3
המשך יבוא..
1
121


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/06/2013   18:40 99מיכלוש  1
זה פרק 2...
בקרוב אפרסם את פרק 3,
הוא יהיה מאוד מעניין. אני מבטיחה!
מה זה הרישיונות האלה? מה ענה האביר למיכל? את זה תצטרכו לגלות בפרק הבא..
יום טוב-
99מיכלוש