קהילה - סיפורים ושירים
99מיכלוש
27

סיפור לתחרות מיק-סיפור!משימה מיק-עולמית פרק 1 18/06/2013

סיפור לתחרות מיק-סיפור, משימה עולמית במיקמקית מדוברת.

משימה מיק-עולמית
מרדף הגונדולות במיקפולקו

לפני שאני מתחילה בכלל לספר לכם את הסיפור הזה אני רוצה שתדעו שבכלל לא רציתי לנסוע לארצות רחוקות. זה לא היה קורה אם לא הייתי פוגשת את האדם ששמו "האביר". אני בכלל לא חשבתי על הרפתקאות. אפילו כשאני רואה סרטים או קוראת ספרים אני מעדיפה סיפורי אהבה, לא הרפתקאות.
קוראים לי מיכל מיקושי אבל כולם קוראים לי מיכלוש. אני בת 10 וגרה במיקמק סיטי.
אני לומדת בכיתה ד' ואוהבת בן ששמו מקס. בעיני הוא המיקמק הכי מקמיק בשכבה.
אחרי שהאביר שכנע אותי (אני חושבת שיש לא השפעה חזקה על אנשים וילדים בעיקר) יצאתי למשימה. אם אתם חושבים שהוא בא לבית שלי או התקשר אלי אתם טועים. הוא השתלט אל המחשב שלי.
לא נכנסתי לאיזה אתר מסוכן, בסך הכל שיחקתי במשחק של אחי מיק-עדן. אבל אל תחשבו שלא העליתי בדעתי שזהו איש שרוצה לקחת ילדות למקומות רחוקים. הוא הצליח לשכנע אותי מפני שהוא בכלל לא בקש ממני לצאת לפגוש אותו.
פרק 1
שמעתם פעם על מיקפולקו?
אני שמעתי. איך? כי דוד של שכן שלי היה פעם שם בה.ח.מ- ארגון המשטרה החשאית במיקפולקו. כלומר- הה.ח.מ תפס אותו. הוא היה איש טוב, אבל הוא חלם להגיע למיקמק סיטי. דבר עם החברים שלו על זה,חלם על המקום הזה, הוא פשוט אהב את מיקמק סיטי. אך אז היה אסור לחלום על מיקמק סיטי במיקפולקו. הם שלחו אותו לחינוך מחדש. איך הם אסרו אותו למרות שהוא לא רצה להשתתף? פשוט מאוד. הם אסרו אותו והגלו אותו.
עכשיו אתם בטח שואלים למה אני נזכרת במיקפולקו. פשוט הקרינו סרט על מיקפולקו בטלוויזיה.
הסרט היה על קורי זהב במיקפולקו.
איש אחד מצא זהב והראה אותו לבוס שלו. הבוס אמר לאיש הנרגש "כל הכבוד!" . הבוס אמר לאיש הנרגש "חזור לעבודה." לאחר מכן הבוס דחף גוש זהב לכיס והעובד הנרגש לא שם לב.
לעומת זאת, נהג המכונית שהיה ליד שם לב. הבוס אמר משהו לבחור שהיה איתו והלך.
פתאום המצלמה התקרבה על האיש הנהג והפנים שלו היו מוכרות לי. "מי זה?!" אמרתי. עדן אחי שאל אותי "למה את צועקת?" עניתי "לא צעקתי"."את צעקת ועוד איך" עדן אמר "נכון אמא?" שאל עדן את אמא "תפסיקו לריב" אמרה אמא. כך הסתיים הויכוח.
פתאום הבנתי. זה האביר! "האביר!" צעקתי עוד פעם. ואז נבהלתי, המשפחה שלי תשאל אותי מי זה האביר ולא אוכל לספר להם כי זה עניין סודי. לא ידעתי מה לעשות. אך פתאום שמעתי קול מתוך ראשי "אל תדאגי מיכל מיקושי","המשפחה שלך לא יודעת כלום" "איך?" אמרתי. "הם פה מאחורי". אז הסתובבתי לאחור לראות אותם וגיליתי שכולם ישנים. "האביר! איך עשית את זה?"
הקול מתוך ראשי ענה "זה לא משנה. תשתדלי לדבר מהמחשבה ולא לצעוק". עניתי במחשבה: "בסדר". "עכשיו תתקרבי אל המסך" אמר האביר. "למה?" שוב עניתי בקול. "ככה!" "כי אלו ההוראות שלך!". האביר שכנע אותי. התקרבתי אל המסך.
מתוך המסך יצא יד שמחזיקה בתיק אדום עליו כתוב "מיכל מיקושי". "בתוך התיק נמצא שלט המוח שלך וההוראות" האביר אמר לי. כיביתי את הטלוויזיה והלכתי לחדרי להתחבר לשלט-מוח. ליתר ביטחון נעלתי את הדלת.
פיזרתי את כל תוכן התיק אל השטיח בחדר שלי. אז שמעתי קול:"מיכל! איפה את?" זה היה אבא שלי. "אני עסוקה" עניתי לו. הוא בא לחדר. הוא ניסה לפתוח את הדלת אבל היא הייתה נעולה.
"מיכל, יש לך 3 שניות לפתוח את הדלת או שאני אפתח אותה בכוח!" "אבל.." ניסיתי לחשוב על תירוץ. "אין אבל! אחד.." אבי התחיל לספור. "שתיים" אספתי את תוכן התיק. "שלוש!" שכבתי על התיק ועל תכנו. "מיכל, מה את מסתירה שם?" "אני..." התאמצתי לחשוב על תירוץ ולא הצלחתי. אבא פתאום הסתכל על המחשב שלי. "מה זה?" אמר אבא "זאת כתבה על סודות". פתאום נזכרתי שפתחתי אותה לפני שראיתי את הסרט. "כן, זה..." לא הספקתי לסיים את המשפט. "אז זאת התנסות!" "סליחה שהפרעתי לך מיכל... " אמר אבא. ניצלתי!
לאחר מכן הקול מראשי נשמע שוב:" מחכה לך מונית בחוץ" אמר האביר "קחי איתך את התיק אבל אל תתחברי לשלט מוח, הנהג הוא נהג רגיל, הוא לא יודע על ארגון האבירים"
פרק 2
המשך יבוא...
4
2
213


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
22/05/2015   17:19 צהובי832  2
סיפור מהמם
20/06/2013   18:37 99מיכלוש  1
יש!
פרסמו את זה!
העליתי לפני כמה זמן את פרק 2...
תראו מה קורה עם הנהג ומי זה אקסל?..
בהצלחה,
99מיכלוש