קהילה - היצירות של מתוקי3558
מתוקי3558
5

כתב אורח: לאן החדרים נעלמו 04/06/2015

פרק 1 מה קרה להישגים: כמו הכל יום נכנסתי למיקמק לשרת קיווי והגעתי להר ההישגים, נכנסתי לתוכו ורציתי להיכנס לחדר דרגה 4 אז פתחתי את הכניסה הסודית אבל אז ראיתי שהחדר נעול.
פרק 2 מה מיקיאוולי עושה שם: הצצתי דרך החור של המנעול וראיתי שם את מיקיאוולי אוכלת את המאכל האהוב עליי: בפל בלגי עם 2 כדורי גלידת וניל ומלא סירופ שוקולד כל כל רציתי גם לאכול את זה, לידה ראיתי את מונדו מנופף בעלים של עץ דקל ועושה למיקיאוולי רוח. שמעתי שהם מספרים על מזימה סודית איך להשתלט על כל העולם!
פרק 3 מה עשיתי: מיד רצתי לספר לכל המיקמקים אבל אף אחד לא האמין לי אז רצתי לספר לחבורה ודווקא הם האמינו לי. אז סאני הציע שנעקוב אחרי מיקיאוולי ומונדו ונראה מה הם מתכננים.
פרק 4 התוכנית של מיקיאוולי: באנו לחדר דרגה 4 ושמענו את מיקיאוולי מספרת למונדו על התוכנית: כל הפריטים במיקניון מכושפים וגורמים לכל המיקמקים לעשות מה שמיקיאוולי אומרת אבל התוכנית צריכה לעבוד תוך יום אחד כלומר שמחר לא יהיה אפשר לבצע את התוכנית.
פרק 5 התוכנית שלנו נגד התוכנית של מיקיאוולי: אז כולנו חשבנו וחשבנו וחשבנו ולא הצלחנו למצוא פתרון ופתאום רייני מאחורה הציעה תוכנית היא הציעה שנעשה יום ללא קניות ואנחנו חשבנו שזה רעיון נהדר!
פרק 6 ואחרון התוכנית יוצאת לפועל: אז הכנו שלטים וצעקנו הרבה ובסוף כולם הצטרפו אלינו קראנו למבצע הזה:"יום ללא קניות" ואפילו קתבנו נאום (אז מה אם היה רק משפט אחד) בסוף התוכנית של מיקיאוולי נכשלה ומהיום כל שנה חוגגים את הניצחון שלנו נגד מיקיאוולי ולא קונים ביום הזה.
הסוף
4
99


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה