קהילה - היצירות של ורד0949
ורד0949
7

השיער הממקמק 11/09/2015

בלב מיקמק סיטי יש מספרה קטנה , הנקראת "השיער הממקמק" . אבל זאת לא סתם מספרה שמה אתה צריך להמציא כל מיני עיצובי שיער ולראות מה הכי מתאים ללקוח , ויש מין כזה מחשב מיוחד שמראה ללקוח איך זה יראה
הספרית הכי טובה בעולם נמצאת שם ושמה אליזבת .
כל בוקר באים אליה לקוחות שונים המבקשים שיער חדשני וממקמק , עובר יום ועוד יום ועוד יום ועוד יום ואליזבת כבר מותשת .. יש כל – כך הרבה לקוחות והיא רק אחת ! אליזבת הרגישה שהיא חייבת למצוא פתרון ושהיא לא יכולה להמשיך ככה , אז אליזבת התקשרה לאנשים ואפיצה מודעות עד שבאו ביום רביעי ה28 לחודש מאה מתמודדים . אחת הייתה גרועה היא לא ידעה לספר טוב אפילו טיפ טיפה , לאחת לא היו רעיונות , האחרת עשתה דברים שונים לגמרי ממה שהציגה , והסגנונות של האחר בכלל לא התאימו לסגנון המספרה ... עוד ועוד מתמודדים באו וניסו להוכיח את עצמם אך כולם נכשלו , ואליזבת נכנעה . ב1 לספטמבר הגיעו כמה לקוחות למספרה אך על הדלת היה שלט שהמספרה נסגרה ... אנשים ניסו להחזיר אותה לעבודה , הם עשו שלטים , עשו עצומות ואפילו היתקשרו עלייה , אך אליזבת לא הגיבה ולא ענתה לטלפונים .... עברו חודשיים ואליזבת הייתה אומללה המספרה הייתה הדבר שהיא הכי אהבה לעשות , אך מה שאף אחד לא ידע זה שהיא לא סגרה כי היא הייתה לבד זה רק היה משהו שהכביד עלייה , אלא מיקיאוולי ומונדו הרשע איימו עלייה שעם לא תשכיר את אלקסיס שהייתה גרועה הם יסגרו לה את המספרה עכשיו כשהיא ראש העיר..
אך אליזבת ידעה שעם תקבל אותה היא תבריח לקוחות , וכך או כך היא תפסיד , אז מה כבר הטעם . אז באותו היום היא שמעה טלפון וענתה ועלה לה חיוך על הפנים אחיה התאום ( אליזבה ) האיש שלימד אותה הכל לגבי תסרוקות ואיך לעצב אותם היתקשר ואמר ששמע כי היא סגרה את המספרה שהשקיעה בה כל כך הרבה זיעה וכסף .. הוא אמר לה שסיים את סיבוב ההופעות שלו ( הוא גיטריסט ) ושהוא ישמח לעזור לה במספרה , אבל הפרצוף העצוב שלה חזר והיא אמרה שמיקיוואלי מכריחה אותה לקבל את אלקסיס לעבודה ולא היא תסגור את המספרה וזה מה שקרה .. אחיה הסביר לה כי אלקסיס מאוהבת בו מכיתה א' ולכן יש לו רעיון איך להחזיר לה את המספרה , עד היום לא ברור מה קרה אך מה שכולם יודעים זה שאליזבה מצא את הפיתרון ועד היום יש את המספרה המפורסמת שהיתפתחה בשנים האחרונות והרבה לקוחות מרוצים! סוף טוב הכל ממקמק!
2
1
58


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
06/02/2020   17:12 זואי4הבובה  1
סיפור ממש יפה!! איזה כיף לקרוא סיפורים מפעם :)