קהילה - היצירות של 449ברבי
449ברבי
23

סיפור כתב אורח 25/08/2015

פרק 1
יומן יקר, אתה לא מאמין מה עבר עליי בשבוע האחרון! כל כך הרבה חוויות ממקמקות כל כך הרבה! אוקיי בוא כבר נתחיל!
הכל התחיל ביום ראשון, הלכתי לטיול ביערות מיקמק- המקום האהוב עליי. ראיתי את כל הצמחים והעצים, אבל יותר מכל ציפית לראות את העץ האדום, זה עץ גדול מלא בעלים אדומים- הם מזכירים לי את השקיעה. חכיתי בקוצר ֿ רוח לראות אותו וכשהגעתי למקום בו הוא היה קרה אסון!

פרק 2
לעץ לא היו עלים! לקחו לו את כל העלים! הרי כולם רוצים עלים כאלו; הם היו גדולים ובוהקים וכשנשבה הרוח היה אפשר לשמוע אותם שורקים שריקה נעימה, בקיצור כולם היו רוצים עלים כאלה הם עלי פלא! חיפשתי את העלים בכל הסביבה לא נשאר אפילו עלה אחד! רצתי ליער שאלתי את כל המיקמקים שראיתי אפילו את שוף הינשוף בתקווה שהוא ידע, אבל אף אחד לא ידע.

פרק 3
חשבתי אולי לפתור את הבעייה הזו בעצמי אבל מה אני מבינה בבלשות?! פעם ראיתי סרט על הבלשית מיקמשית אבל לא הבנתי מילה כי זה בכלל היה בסינית... ותתפלא יומן יקר שלי צץ לי רעיון טוב במיוחד, אם אני כבר מדברת על רעיון יש לי רעיון מעולה עכשיו ללכת למיקפה ולאכול, מיד חוזרת.

פרק 4
היה טעים, אוקי בואו נחזור לסיפורינו המותח, איפה הייתי? אה אוקיי, היה לי רעיון מעולה הרי אין כלי בבלשות יותר טוב ממינימיק שמריח הכל ויוכל לעזור לי להריח את הפושעים! הלכנו ליערות מיקמק והמינימיק שלי, בוני הריח את העץ, תוך שניות הוביל אותי אל הבנק והצביע על אחד המאבטחים. לקחתי אותו לביתי וסגרתי אותו בארון, מה לעשות זה היה הכלא היחידי שמצאתי, הייתי כזו פזיזה.

פרק 5
צעקתי על המאבטח שיגלה לי איפה החביא את העלים, הוא לא הבין למה אני מתכוונת, ״אל תעמיד פנים!״ אמרתי לו, הוא עדיין לא הבין. לאחר כמה דקות הוא הבין אותי, ״אה העלים ביערות מיקמק? אני ממש אוהב את העץ הזה אבל מה לעשות העלים נעלמו...״ ענה לי המאבטח. הרגשתי בושה עצומה הרי האשמתי את המיקמק הלא נכון...

פרק 6
שחררתי את המאבטח והוא סלח לי וחזר לבנק.
מי קטף את העלים?! החלטתי לוותר על התעלומה הזאתי ובמקום זה לצפות במיקמקי חסרי מנוח. פתאום עלה לי רעיון, רעיון מבריק! כל מה שצריך זה שקית ואת סאני, הלכתי ליערות מיקמק ולקחתי ביזהירות פיסה מהעץ, הלכתי למעבדה של סאני וביקשתי ממנו לראות האם יש סימנים חשודים על העץ.

פרק 7
חיכיתי וחיכיתי אבל בסוף זה היה שווה את זה, סאני אמר לי: ״יש הרבה כתמים, הרבה סדקים אבל אין סימנים חשודים... העץ הזה נקי לגמרי״ הודתי לסאני על העזרה ושבתי עצובה הביתה. חשבתי לעצמי שבאמת אין טעם, איך אני- מיקמקית שלא יודעת אפילו טיפה בבלשות רוצה לפתור בעייה כזו גדולה עם גנב כזה מתוחכם?!

פרק 8
לא עשיתי כלום מאז, שיחקתי עם המינימיקים ואפילו לא היה לי תיאבון! שוב פעם ראיתי טלוויזיה, הפעם על החיים בטבע, אולי יהיה שם משהוא שיעזור לי... לא היה שם כלום אז העברתי ערוץ, אבל פתאום ידעתי את התשובה! הלכתי למרכז העיר, לקחתי רמקול וצעקתי בכל רם.

פרק 9
״מיקמקים יקרים! חלקכם בטח שואלים את עצמכם מה קרה לעץ האדום והיפה שלנו, כי אני כן שואלת, האשמתי מיקמק אחר, הלכתי למעבדה ואפילו אכלתי פיצה! אבל לבסוף הגעתי למסקנה מי גנב את העלים היפים, הגדולים והבוהקים מהעץ האדום. הגנב הוא....״

פרק 10
אף אחד! כולם נדהמו ומיקמק אחד צעק לי להוכיח זאת. הסברתי להם: ״כולם יודעים שהעצים גדלים ומצמיחים עלים, נותנים להם גשם בחורף ושמש בקיץ, באביב הם פורחים וגדלים ובסתיו... העלים נושרים! זה אומרים שעוד פחות משנה יהיו לנו פה את אותם העלים היפים שהיו לנו פעם.״ היתה שתיקה גדולה, לאחר כמה דקות מיקמק אחד התחיל למחוא כפיים ואחר כך כולם הצטרפו אליו.

פרק 11
מבין יומן שלי? לא בכל תעלומה משהוא נגנב או שיש גנב, לפעמים התעלומה ממש מתחת לאף שלנו! אז זהו, זה מה שקרה לי רק בשבוע אחד! זה מה שכל כך נרגשתי לספר אותו לך! אז מה נעשה עכשיו? שמעתי שיש היום פיצה בחינם :) אתה בא?

הסוף :)
מקווה שנהנתם
11
3
164


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
25/08/2015   18:09 33ספייק  3
חח מצחיקה אחת!
איזה סיפור מהמם!
אני אוהבת אותו!!!:)
25/08/2015   16:18 מיקמאקה8  2
כל כך מגניב!!!
אני מתה על הסיפור הזהההה
25/08/2015   11:28 נופי256  1
סיפור ממש יפה! כל הכבוד.
אני ממליצה לך לסיפורים הבאים שלך,
תעשי תעלומות בלשיות- אבל תעשי על נושאים אחרים. לא על עלים שנעלמו. על שודד בבנק מיקמק, על קסם בספריה.
משהו מותח. מקווה שתביני.