קהילה - היצירות של לאלי77
לאלי77
53
3

בן המלך והמיקעני 22/09/2014

היו הייתה פעם עיירה אחת קטנה ובה גרה משפחה קטנה, אמא אבא וילד, המשפחה הייתה מיקענייה ולכן הילד נאלץ לעבוד כדי לקבל כסף.
יום אחד בנו בעיירה ארמון גדול ומפואר שאליהם עברו משפחה מלכותית.
בן המלך יצא מהארמון לסיבוב ופתאום ראה את המיקעני, בן המלך והמיקעני נדהמו לראות אחד את השני כי הם היו כמו תאומים זהים, אומנם לא הכירו אחד את השני. אבל כבר נהיו חברים. בן המלך לקח איתו את המיקעני למקום שלא יראו אותם, וביקש שיחליפו בתפקידים.
המיקעני הסכים, שניהם החליפו את בגדיהם וברגע שסיימו, שומר מלכותי הגיע ולקח את המיקעני חזרה לארמון.
ובנתיים הנסיך הגיע אל המשפחה של המיקעני והאמא מיד שלחה אותו לעבודה.
המיקעני התפנק בארמון, זכה לנוח אחרי העבודה שעשה בביתו, הלך להתקלח ואז כשסיים, הגיעו משרתים להלביש אותו אך למיקעני לא היה נוח כי יכל להתלבש לבד.
בן המלך סיים לעבוד, שב בחזרה למשפחה עייף ומלוכלך מאוד ואז הלך לשלולית הבוץ הגדולה לשחק כמו שתמיד חלם, פתאום הגיע חברו הטוב של המיקעני ושיחק עם בן המלך. חברו של המיקעני ראה על היד של בן המלך טבעת יהלום יפה ויקרה, ושאל מאיפה השיג אותה, בן המלך אמר: "אני בעצם נסיך והתחלפתי עם המיקעני". למחרת הבן המלך והמיקעני היו צריכים להתחלף, אבל לא יכלו כי המיקעני לא יכל לצאת מהארמון. עברו כמה חודשים והתפשתה הידיעה שהמלך מת, הצער היה גדול אבל עדיין הייתה שמחה, כי ממליכים את בן המלך. המיקעני פחד שימליכו אותו והחברות בינו לבין בן המלך תיגמר. המיקעני ניסה לברוח מהארמון אך לא הצליח. חברו הטוב של המיקעני רץ לספר את הידיעה לבן המלך ועזר לו לחדור לארמון ובסוף המיקעני ובן המלך התחלפו ברגע האחרון. לאחר כמה שנים העיירה הקטנה השתפרה מאוד, בן המלך שהפך למלך החדש טיפל בבעיות שאביו לא הצליח לטפל בהם, ותמיד שקיבל מתנות תרם אותן לאנשים עניים ובסוף כולם היו שמחים וחיו בעושר ואושר.
2
2
141


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
31/03/2024   19:20 2שתים1  2
אמאאאא
זה ממזמןןןן
06/09/2023   22:38 ai1200  1
סיפור יפה !!!!! אין דבר כזה בולה מיקמקסיפור יפה !!!!! אין דבר כזה בולה מיקמקסיפור יפה !!!!! אין דבר כזה בולה מיקמקסיפור יפה !!!!! אין דבר כזה בולה מיקמק