שאלות ותשובות
 מנויים
אילו הטבות מקבל מנוי?
אילו מסלולי מנוי קיימים?
האם הפרטים שאני מוסר בעת רכישת המנוי חסויים?
אין לי כרטיס אשראי, האם אני יכול לרכוש מנוי?
האם ניתן להעביר מנוי למישהו אחר?
איך אפשר להאריך את תקופת המנוי?
מהי מדיניות ההחזרים על ביטול מנוי?
רכשתי מנוי – מתי הוא נכנס לתוקף?
נגמר לי המנוי, מה זה אומר?
 
אילו הטבות מקבל מנוי?

כמנוי יש לכם את האפשרות להנות ממגוון רחב יותר של פעילויות ואפשרויות בעולם,
מנויים נהנים ראשונים מחשיפה למשחקים חדשים בעולם , מאזורים ייחודיים ומאפשרויות רכישה של פריטים מהקטלוג , רק מנויים יכולים להשתתף ובאירועים מיוחדים ובתחרויות.

 
אילו מסלולי מנוי קיימים?

לנוחיותכם מספר מסלולים, לפרטים נוספים ולרכישת מנוי לחצו כאן

 
האם הפרטים שאני מוסר בעת רכישת המנוי חסויים?

כל הפרטים שנמסרים בעת רכישת מנוי, לרבות מספר כרטיס אשראי מועברים ישירות לחברת הסליקה.
כמו כן עמוד הרכישה מוגן בטכנולוגיית אבטחה  SSL 128 Bit תחת תקן PCI.

 
אין לי כרטיס אשראי, האם אני יכול לרכוש מנוי?

אם אין ברשותכם כרטיס אשראי תוכלו לפנות למוקד השירות שלנו ונשמח לסייע לכם ברכישת מנוי.
ניתן לרכוש מנוי גם באמצעות המחאה/העברה בנקאית, צרו קשר
 
האם ניתן להעביר מנוי למישהו אחר?

לא ניתן להעביר מנוי למשתמש אחר .
 
איך אפשר להאריך את תקופת המנוי?

באפשרותכם לפנות למוקד השירות שלנו ונשמח לסייע לכם ברכישת מנוי, צרו קשר
 
מהי מדיניות ההחזרים על ביטול מנוי?

אין החזרים כספיים על ביטול מנוי, למעט מנוי 'היכרות' בהתאם לתנאים המפורטים בעמוד המוצר בחנות.
 
רכשתי מנוי – מתי הוא נכנס לתוקף?

במידה ושילמת בכרטיס אשראי והעסקה אושרה המנוי שלך תקף מרגע סיום הזנת פרטי האשראי (מיידית).
במידה והתשלום התבצע בהמחאה המנוי ייכנס לתוקפו מרגע קבלת התשלום.

 
נגמר לי המנוי, מה זה אומר?
 

 חזרה לעמוד ראשי