שאלות ותשובות
 מנויים
אילו הטבות מקבל מנוי ?
אילו מסלולי מנוי קיימים ?
האם הפרטים שאני מוסר בעת רכישת המנוי חסויים ?
אין לי כרטיס אשראי ,האם אני יכול לרכוש מנוי ?
האם ניתן להעביר מנוי למישהו אחר ?
איך אפשר להאריך את תקופת המנוי?
איך אפשר לבטל את המנוי שלי ?
מהי מדיניות ההחזרים על ביטול מנוי ?
רכשתי מנוי – מתי הוא נכנס לתוקף ?
 
אילו הטבות מקבל מנוי ?

כמנוי יש לכם את האפשרות להנות ממגוון רחב יותר של פעילויות ואפשרויות בעולם ,
מנויים נהנים ראשונים מחשיפה למשחקים חדשים בעולם , מאזורים ייחודיים ומאפשרויות רכישה של פריטים מהקטלוג , רק מנויים יכולים להשתתף ובאירועים מיוחדים ובתחרויות.

 
אילו מסלולי מנוי קיימים ?

לנוחיותכם מספר מסלולים, לפרטים נוספים ולרכישת מנוי לחצו כאן

 
האם הפרטים שאני מוסר בעת רכישת המנוי חסויים ?

כל הפרטים שנמסרים בעת רכישת מנוי ,לרבות מספר כרטיס אשראי מועברים ישירות לחברת הסליקה.
כמו כן עמוד הרכישה מוגן בטכנולוגיית אבטחה SSL 128 Bit .

 
אין לי כרטיס אשראי ,האם אני יכול לרכוש מנוי ?

אם אין ברשותכם כרטיס אשראי תוכלו לפנות למוקד השירות שלנו ונשמח לסייע לכם ברכישת מנוי.
ניתן לרכוש מנוי גם באמצעות המחאה/העברה בנקאית, צרו קשר
 
האם ניתן להעביר מנוי למישהו אחר ?

לא ניתן להעביר מנוי למשתמש אחר .
 
איך אפשר להאריך את תקופת המנוי?

באפשרותכם
לפנות למוקד השירות שלנו ונשמח לסייע לכם ברכישת מנוי, צרו קשר
 
איך אפשר לבטל את המנוי ?

מנוי חודשי מתחדש ניתן לבטל באופן עצמאי 7 ימים לפני תאריך החידוש שלו ,
באמצעות לחיצה על הקישור הבא

 
מהי מדיניות ההחזרים על ביטול מנוי ?

אין החזרים כספיים על ביטול מנוי.
 
רכשתי מנוי – מתי הוא נכנס לתוקף ?

במידה ושילמת בכרטיס אשראי והעסקה אושרה המנוי שלך תקף מרגע סיום הזנת פרטי האשראי (מיידית).
במידה והתשלום התבצע בהמחאה המנוי ייכנס לתוקפו מרגע קבלת התשלום.

 

 חזרה לעמוד ראשי