קהילה - ציורים וצילומים
גולימולי3
71
317

פינה חדשההה! לפני 30 ימים

היוש!

כמו שאמרתי, אני פותחת פינה חדשה בקהילה שלי, שבה אני אעלה כל מיני טיפים, עצות ורעיונות על דברים של החיים (אין לי שום דרך אחרת להסביר את זה, אתם פשוט תצטרכו לקלוט עם הזמן)XD

אז הנה לנו היצירה ה#1 בפינה החדשה שעדיין אין לה שם :) (אם יש לכם רעיונות תכתבו בתגובות)

מרגישים כאילו ימים רעים נהפכו לחלק מהשגרה? לפעמים ימים כאלה נהיים מהרגלים לא טובים, או פשוט מהמחשבה שאם היום התחיל לא משהו, אז הוא פשוט הולך להמשיך להיות גרוע יותר, אבל דווקא זה אומר שהכוח להפוך את היום לטוב יותר נמצא בידכם!
----------------------------------------------------------------

הנה 9 הרגלים שיעזרו ליום שלכם להיראות יותר בהיר!

1. להוקיר תודה, הכוונה היא לא להגיד, הדבר הזה טוב והדבר הזה טוב, זה הכל עניין של לאמן את המוח, אתם מאמנים את המוח שלכם לראות את היופי בחיים, במקום להתמקד בבעיות. אם אתם עושים את זה בבוקר, אתם מתחילים את היום במשהו נחמד. אם אתם עושים את זה לפני השינה, אתם עוזרים לעצמכם להשתחרר מטרדות היום ומחשבות מכבידות.

2. לשנות אווירה.לא צריך לארגן טיול ענק, הליכה בפארק זה גם טוב. לבקר מקום חדש מידי פעם, יכול להטעין אתכם מחדש ולתת לכם כוח לעבוד בצורה בריאה יותר.

3. לעשות דבר דבר. אולי זה נשמע יותר יעיל לעשות כמה דברים במקביל, אבל שכפולים של עצמנו עדיין לא קיימים לצערנו, כי זאת הדרך היחידה שזה היה יכול לעבוד. לעשות כמה דברים במקביל בצורה חלקית רק ישאיר לכם מטלות לא גמורות כי עכשיו יש לכם בלאגן בראש. אתם אנשים איכותיים וכשאתם מתמקדים בדבר אחד, האיכות ניכרת במה שעשיתם. אם זה פרויקט ענקי, תפרקו את זה לחלקים פצקונים שתשלימו אחד אחד.

4.תצחקו. כמו שאומרים, צחוק זה באמת התרופה הטובה ביותר. הצחוק משחרר הורמונים טובים וגם תורם לאחרים שסביבכם. זה עוזר לשבור את המתח ולהפחית רגשות שליליים. היום שלכם יהיה טוב יותר אם אתם והאנשים שסביבכם יהיו שמחים.
5. תעזרו למישהו אחר. זה ווין ווין! כשעוזרים למישהו אנחנו מרגישים נצרכים ומסופקים וזה עוזר לנו לאהוב ולהעריך את עצמנו יותר.
6.להתארגן בלילה שלפני. אם תהיו כנים עם עצמכם, יום רע קורה לפעמים כי לא התכוננתם לילה קודם. כשמאוחר, ואתם רק רוצים לישון כבר, זה קל לשכנע את עצמכם ולומר, ״אני לגמרי יכולה לעשות את זה בבוקר״. ואתם יודעים מה יוצא מזה בסוף….הבוקר מגיע, הראש והגוף החצי ישנים שלכם לא עושה את הדבר הזה ועכשיו אתם בלחץ. אז פשוט תקחו כמה דקות כדי להתארגן למחר. כשתתעוררו, וזה כבר יהיה מוכן, אתם תגידו תודה לאתם של אתמול.

7.תעודדו את עצמכם. אולי זה לא יעבוד לכולם אבל…. לפני אירוע גדול או הופעה, או אפילו אם אתם הולכים למפגש כלשהו שטיפה מלחיץ אתכם, תשכנעו את עצמכם במילים מעודדות של, ״אני יכולה לעשות את זה!״ ״הולך להיות לי כיף!״ זה אולי יעבוד רק לזמן מסוים אבל, הביטחון עצמי שזה ייתן לכם, יכול להפוך לכם את היום, את השבוע ואת החיים (מי יודע) ליותר טובים. אפשר לכתוב לעצמכם פתקים אם מילים טובות עליכם ולתלות בחדר, ועם הזמן, הביטחון עצמי יזרום ברגיל!

8. להירגע. כן. להירגע. אבל איך נרגעים? כדי להתאמן בלהרגע, עד כמה שזה נשמע מוזר, אפשר לסדר לנו רוטינה של הרגעות , זה יכול להיות לקרוא ספר מעניין, לעשות אמבטיה חמה, ולהקשיב למוזיקה מרגיע. זה יעזור לכם להתמקד במטרה ובאמת להרגע ולהשתחרר. זה גם אומר שהדאגות לא יירדפו אתכם בלילה, ולילה טוב, שווה מצב רוח טוב.

9. קחו את הזמן. כולנו רוצים לסיים את המטלות במהירות כדי להגיע לדבר הבא, אבל אנחנו שוכחים שלפעמים הדבר כי טוב שאפשר לעשות זה לקחת את הזמן ולהנות ממה שאנחנו עושים באותו רגע. זה יעזור לכם לעשות את העבודה בצורה עוד יותר טובה ולהתרכז וללמוד מזה איך לחיות בהווה. המדיה אולי גורמת לנו לחשוב שאם נקנה מוצר מסוים, אנחנו נהייה שמחים, אבל האמת היא, ששמחה מגיעה מבפנים, מהדברים הקטנים שעושים לנו את היום:)
------------------------------------------------------

מקווה שעזרתי לכם להפוך את היום שלכם ליותר נעים!
תשתפו בתגובות אם ניסיתם את אחד הטיפים, או אם יש לכם טיפים נוספים שיוכלו לעזור לאחרים:)

המשך יום נפלא:)
אל תשכחו לשים לייק ועוקב!
--אביגיל---

מוקדש ל הגסימהמיק, 11צמננ, אדוהבטר, לירוןמלפפו, GOODBOY555, וניללל2, מצה58, עקיבא20, shira656
12
11
71


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 18 ימים   02:57 בסטר156 11
מעולה :) חשוב מאוד!!
לפני 23 ימים   14:02 שרלי12315 10
מושלם
לפני 23 ימים   13:51 34כדורי  9
מהמם
לפני 26 ימים   09:16 GOODBOY555  8
יצירה מגניבה כל הכבוד המשיכי כך
לפני 29 ימים   11:38 אדוהבטר  7
יואו תודה על ההקדשה עוקבת!
לפני 30 ימים   18:07 גולימולי3  6
11צמננ- בטח:)
baboor- השבוע שמעתי שיוצא הספר! אני לא יכולה לחכות:)
לפני 30 ימים   15:34 baboor  5
ידעת שיוצא עוד חצי שנה באנגלית ספר 9.5 של שומרת?
לפני 30 ימים   15:19 11צמננ  4
איזה מגניבב
תודה על ההקדשהה
את יכולה להזכיר לי (במיקטוק או משהו) לקרוא את זה? כי אין לי זמן עכשיו וממש בא ליי
לפני 30 ימים   14:41 2שתים1  3
איזה טיפים טוביםם:))
עזרת לי מאודד
לפני 30 ימים   14:30 וטחינה1234  2
בטעות כתבתי
תודה רבה עלה במקום על סליחה>﹏<
ושוב יצירה מדהימה!!
לפני 30 ימים   14:14 וטחינה1234  1
ואוו תודה רבה עלה טיפים שלך!!!
הם כל כך יעזרו לי ואת מקסימה!!
ודרך הגב את כל כך מעצבת מושלם!!!