קהילה - היצירות של מסטיק7018
מסטיק7018
15
9

תעלומת ביצי המינימיקים- יומנה של המיק בלשית 10/03/2018

פרק ראשון: וככה הכל התחיל....
יומני היקר, בזמן האחרון אני עברתי כל כך הרבה, ועכשיו אני הבלשית הכי מדוברת במיקמק! אבל האמת היא, שכל זה קרה במקרה, טוב אז.. ככה הכל התחיל....

פרק שני: טיול במיקניון
אני טיילתי לי כמו בכל סופשבוע מתיש לקנות לי מיקשייק מהמיקניון, בשביל להחזיר את האנרגיות החיוביות. אבל אחרי שחזרתי משם, ראיתי.....

פרק שלישי: מיקה מספרת על הגניבה
אני ראיתי את מיקה, כשמעגל של צלמים ומיקמקים מקיפים אותה. היא אמרה: "מימקקים יקרים, לאחרונה נודע לי על מקרה של גניבת ביצי המינימיקים מביתם, המטאור בפארק, אנחנו לא יודעים עדיין איפה הן ומי אחראי לפשע הזה". "מה"?! חשבתי לעצמי "זה לא יכול להיות! אני חייבת לעשות משהו"!

פרק רביעי: הפתק
חשבתי לעצמי מה כדאי לעשות וכשהסתובבתי לאחור, ראיתי מן פתק מקופל, פתחתי את הפתק וקראתי את הכתוב בו: "אולי הפרשה מתחילה מתחת למים". "זה בטח רמז" חשבתי. אימצתי את מוחי עד שעלתה בראשי התשובה "אל האוקיינוס"! אמרתי ובלי לחשוב פעמיים הרגליים שלי כבר הובילו אותי לשם.

פרק חמישי:
כשהגעתי לשם, לבשתי את השנורקל המיוחד שלי, והתחלתי לחפש. חיפשתי בכל האזור של האוקיינוס במטרה לאתר את הפתק המקופל, עד שמצאתי אותו ליד הספינה. פתחתי אותו ושם היה כתוב עוד רמז, שהוביל אותי לעוד מקומות. ככה זה המשיך והמשיך, עד שהגעתי לפתק האחרון.

פרק שישי: המפתח למרתף הסודי
"אולי הפרשה קשורה לאחת מהחבילות של המיק אקספרס".... תהיתי לרגע ואז שוב נדלקה בי נורה ירוקה "החנות של מושיק"! אמרתי ורצתי אל החנות.
"שלום" אמר מושיק שראה שכבר נכנסתי "החבילה הבאה תגיע ביום שלישי בשעה 2" הוא המשיך לומר. "מושיק" קטעתי אותו "אולי ראית כאן פתק צהבהב מקופל"? שאלתי. "האמת היא שכן" הוא השיב והוסיף שאל הפתק הייתה מוצמדת מעטפה. הוא נתן לי אותם ופתחתי את המעטפה שבה היה מפתח כחלחל, אחרי זה פתחתי את הפתק שעליו היה כתוב "המפתח למרתף הסודי".

פרק שביעי: חדר ביצי המינימקים הגנובות
"אולי המקום הזה קשור למרתף של ראש העיר" הרהרתי והתקדמתי לכיוון בניין העיריה. נכנסתי בשקט לשם, היו שם הרבה מיקמקים שעמדו בתור כדי לשאול אל מיקיאוולי דברים, אז ניצלתי את ההזדמנות והתקדמתי אל עבר המרתף. נכנסתי לשם וחיפשתי אחרי רמזים, אחרי כמה זמן שמתי לב לדלת שהייתה מחוברת לרצפה, היא הייתה עשויה מעץ, ועליה היה המנעול. "אולי זה יעזור לי" אמרתי ושלפתי מכיס השמלה שלי את המפתח שהיה בתוך המעטפה שנתן לי מושיק. פתחתי בעזרתו את הדלת ושם ראיתי חדר שלם מלא בביצי מינימיקים שעדיין לא בקעו. "יש"!! שמחתי בליבי. "אבל.... התעלומה עדיין לא נפתרה. אני עדיין לא יודעת מיהו הפושע שאחראי לכל הדבר הזה.

פרק שמיני: שמירה על החשאיות
מיהרתי כדי לחפש את מיקה ולהודיע לה על כל הפרטים שגיליתי עד עכשיו. מצאתי אותה בהר הגעש,"מיקה" ניגשתי אליה "אני מצאתי משהו!" "מה?" היא התעניינה. "מצאתי את חדר ביצי המינימיקים הגנובות" אמרתי. "אז תצטרכי את זה" אמרה מיקה ונתנה לי מסכה של מיקמק "זה יעזור לך לשמור על החשאיות" היא הוסיפה. "תודה" אמרתי לה וענדתי את המסכה על ראשי.

פרק תשיעי:
עכשיו אני יכולתי ללכת בחופשיות מבלי שאף אחד יזהה אותי, בזכות המסכה שנתנה לי מיקה. בינתיים הלכתי וחיכיתי בתוך חדר הביצים הגנובות עד שמישהו יגיע. ולפתע, נשמע רעש מוזר והדלת נפתחה. זה היה.... "מונדו"???? התפלאתי, לא חשבתי שדווקא הוא אחראי לפשע. "מ-מ-מי ז-זה"? הוא שאל. "מה אתה עושה פה?" המשכתי להתקיל אותו בשאלות. "בסדר" הוא אמר "אני זה שגנבתי את המינימיקים".. "למה"? שאלתי אותו. "מיקיאוולי שלחה אותי" הוא הודה "היא רוצה שלא יהיו יותר מינימיקים במיקמק".. "אז למה אתה עוזר לה?" המשכתי לתחקר. "האמת היא.. שאני לא רוצה לעזור לה. אחרי שגיליתי שאני המינימיק האבוד, אני לא רוצה לגרום לבני המשפחה שלי סבל". "אני יודעת!" אמרתי לו "אתה יכול לעזור לי להחזיר את המינימיקים!" הצעתי לו. "אבל אני לא יכול" הוא אמר "מיקיאוולי תכעס עלי על זה שאני לא עושה את מה שהיא אומרת".. "אני יודעת שאתה רוצה לעזור למשפחה שלך" אמרתי בניסיון לעודד אותו להצטרף אלי. "לא" הוא סרב "ואם.. אם אני אתן לך צנצנת של זבובים" אמרתי. "מוסכם"! הוא אמר בלי לחשוב יותר מדי "אבל אתה צריך להגיד לכולם שאתה מצטער על כל מה שעשית" אמרתי. "בסדר".... הוא השיב בחוסר רצון ושנינו הלכנו למיקה.

פרק עשירי: סוף טוב הכל טוב
מצאנו את מיקה ליד המיקניום יחד עם כל הצלמים והמיקמקים שהקיפו אותה. "מיקה" אמרתי לה "מונדו רוצה להגיד משהו". אמרתי ופיניתי למונדו את הבמה "אני מצטער על זה שאני לקחתי את ביצי המינימיקים" הוא הודה בביישנות "אבל מיקיאוולי היא זו שהכריחה אותי לעשות את זה! הירא רוצה להעלים מפה את כל המינימקים!" הוא אמר. "מיקיאוולי?!?" מיקה הופתעה "כן" מונדו השיב. "בואו" אמרה מיקה ונכנסה לבית העירייה כששובל הצלמים והקהל אחריה. "מיקיאוולי!" מיקה אמרה "את גנבת את המינימיקים?" היא שאלה אותו בתקיפות. "ל-ל-לא" מיקיאוולי ניסתה להתחמק ומונדו התחבא מאחורי כדי שמיקיאוולי לא תשים לב אליו. "תגידי את האמת!" הורתי לה "אני יודעת שאת עשית את זה!" "בסדר..." מיקיאוולי ויתרה. "אבל בבקשה, אל תפטרו אותי מהתפקיד שלי בתור ראשת העיר... אני מצטערת" היא התחננה. "בסדר" השיבה לה מיקה "אבל בתנאי שתבטיחי שאת אף פעם לא תעשי את זה שוב". "אוקיי" היא אמרה. אחר כך כולם הגיעו לעזור כדי להחזיר את כל ביצי המינימיקים למקומם בפארק, אפילו מונדו והחברים שלי: עומרי, נוגה, טייגר, אבישג וגם ארתור באו לעזור. "עכשיו הכל חזר להיות כמו שהיה" אמרתי בשמחה. אז ככה הכפתי למיק בלשית הכי מפורסמת במיקמק, כולם כבר הכירו אותי ושמעו עלי, אז... סוף טוב הכל טוב!

מוקדש ל טייגר116, נוגה618, עומרי12343, ארתור6733ולכולם
8
2
176


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
22/09/2020   08:14 מאמי7115  2
הסיפור היה ממש מעולה אוהבת אותו גם אני בעצמי כותבת סיפורים אז חשבתי שאולי נוכל להיפגש היום בשעה ארבע בצהריים ליד המיקניון
11/03/2018   19:52 טייגר116  1
כל הכבוד על הסיפור המקסים