קהילה - סיפורים ושירים
מיקה12987
21

שלישיית החוקרות הצעירות! 22/09/2016

פרק ראשון: אני מספרת על עצמי.
היי! אני אביגייל! כמו תמיד בראש השנה, דודה מירי, מזמינה אותי ואת כל המשפחה לאחרוחה חגיגית בביתה. בת דודה שלי, לילי, היא מיקמקית יפה ובלונדינית, עם עיניים כחולות ויפות. אני והיא, אוהבות מאוד לחקור ולרכל על בנים. או! הנה הגענו לבית של מירי ולילי. לפני משאכנס לבית, אני רוצה לספר לכם שהשנה לפני ראש השנה, מירי התחתנה שוב, עם דוד הנרי. אני כל כך מצפה לראותו! לילי אמרה לי שהוא מאוד יפה וחכם, שאולי הוא קצת שמן, אבל חמוד וטוב לב. ותאמינו לי, דודה מירי אף פעם לא טועה כשהיא בוחרת משהו. אה! הנה לילי! אני הולכת אליה תרדו לפרק הבא אני כבר באה!
פרק שני: מה קרה לדוד הנרי?
כולנו מסביב לשולחן. טוב תאמת, כמעט כולם. אני ולילי הסתובבנו וריכלנו על בנים. (כמו תמיד חח..). ככה הסתובבנו לנו ודיברנו ודיברנו ודיברנו.. עד שפתאום נשמעה צעקה מחרידה מהשולחן! באנו מיד אחר הצעקות וראינו מעגל של מבוגרים עומדים סביב הכסא של הנרי. נכנסנו למעגל ואני לא מאמינה לנה שעייני רואות פה! דוד הנרי שוכב מעולף ועל ידו נמצאת דודה מירי. היא בוכה עליו והוא מחוסר הכרה. אבא.. שמעתי כל חלש לידי הסתובבתי וראיתי את לילי חיוורת נורא,מתנדנדת כאילו היא עומדת להתעלף והעיינים שלה נצצו יותר מתמיד. פתאום גם היא נפלה והתעלפה וכמה מהמבוגרים צרחו וברחו. היא נפלה עליי ואני תפסתי אותה. סבא נחום, עזר לי לקחת אותה ולשים אותה על מיטה מיד טסתי למטבח ומילאתי מים בכוס. חזרתי בטיל אל לילי ושפכתי על לילי מים. לילי התחילה להתעורר והצבע חזר על עורה. היא שאלה מה קרה? ואמרתי לה שהיא התעלפה וסיפרתי לה את הסיפור. שמעתי אמבולנסים ומשטרה ויצאתי החוצה דוד הנרי היה רטוב כנראה בגלל ששפכו עליו גם מים ולוקחים אותו לתוך מכונית האמבולנס. לילי הצטרפה אליי ואז אבא שלי אמר לנו: אל תסתכלו תקחו את חולייטה ותלכו מפה. זה לא עניין לילדים. חולייטה היא ילדה שהיא ואמא שלה באו מספרד כי גילו שסבא שלה וסבתא רבתא שלי ושל לילי התחתנו וגרו כל אחד בנפרד. חולייטה באה אליינו ויחדיו נכנסנו לבית של דודה מירי וחשבנו מה לעשות. לילי אמרה: אני לא יכולה לשבת פה בחיבוק ידיים בלי לדעת מה קרה לאבא שלי. פתאום נדלקה מעליי נורה! יש לי רעיון! מטורפ אבל רעיון! קמתי ואמרתי. מה הרעיון? שאלה חולייטה. אמרתי הרעיון שלי הוא שנהפוך לחוקרות צעירות! לילי התלהבה מאוד מהרעיון אבל חולייטה אמרה: לא. זה מסוכן מידי. מי יכול לדעצ אולי עשה את זה פושע מתוחכם? אני לא מצטרפת! אני ולילי נאנחנו אני התחלתי לומר: לפעמים גם ילדים צריכים להראות קצת תושייה את לא חושבת? נוכל ל... לילי קטעה אותי והמשיכה אותי: נוכל להראות למבוגרים שלפעמים גם לנו יש תושיה! חולייטה הסכימה ומחאה כפיים לכבוד הנאום היפה! היא קמה ויחד אמרנו: שלישיית החוקרות הצעירות!
פרק שלישי: חוקרות צעירות!
הלכנו כולנו למקום של הנרי ואספנו דברים חשודים. מצאנו רק: כוס מים שהנרי שתה ממנה, שקל (שלצערי הרב חולייטה מצאה אותו אז הוא שלה) וכמה גרגירי רימון. ראינו שעל הגרגירים יש נקודות סגולות מוזרות. הלכנו אל סבתא מריים ודודה מירי כי הן ישבו לידו וראו לפני כולם הכל. שאלנו את סבתא מריים אם היא יודעת משהו מזה והאם הנרי אמר משהו לפני שהתעלף אבל היא רק אמרה: אני בכלל התווכחתי עם סבתא אסתר מי יותר יפה. בכלל לא שמתי לב אליו. אחר כך הלכנו לדודה מירי שבנתיים בכתה בשירותים. חולייטה תמיד ידעה לנחם לכן שלחנו אותה לדבר עם מירי. (כן כן אני יודעת שאתם בטח חושבים: למה לא שלחתם את לילי? הרי מירי היא אמא שלה! והנה התשובה באה: לילי לא תמיד יודעת לנחם את אמא שלה היא לא בדיוק מצליחה לנחם אותה טוב ולדבר איתה. אני ולילי חיכינו מחוץ לדלת חמש דקות ולילי אמרה איפה הן? כמה זמן כבר לוקח לנחם מישהי? בידיוק שנייה אחריי שהיא סיימה את המשפט היגיעה חולייטה ואיתה דודה מירי. הושבנו את מירי על כסא והיא התחילה לספר: ישבתי איתו ודיברתי על החיים הבאים שיהיו לנו ושאני רווצה תינוק ו.. מה יהיה לי אח?! קראה לילי ואמא המשיכה: לא זה עדיין לא בטוח. אחר כך הוא אמר לי שהוא רעב ולקח כמה גרגירי רימון אז הסתובבתי כדי לדבר עם אמא שלך, אביגייל. הנהנתי. ואז שמעתי צעקה הסתובבתי חזרה אל הנרי וראיתי אותו שוכב על הרצפה. היא קינחה את האף והוסיפה: למה אתן שואלות אותי את זה? אתן חוקרות מה קרה להנרי? שלושתיינו הנהנו והיא אמרה: אלו סתם שטויות אולי הוא הוא רק נחנק.. ואז המשיכה לבכות. חולייטה פעלה עם הקסמים שלה, והצליחה איכשהו להרגיע את גברת מירי. הלכנו ולילי אמרה: אני לא מבינה.. חקרנו, בדקנו עשינו כמעט הכל כדי להבין מה קרה ושום דבר לא מצאנו. חולייטה נאנחה כן מה לעשות? אמרתי לכן שזה סתם רעיון גרוע. אבל אני רוצה להמשיך גם אם אמשיך לבד אני רוצה להמשיך ולמצוא את התשובה. ואז אמרתי רגע! זוכרות מה גברת מירי אמרה? הן הסתובבו כדי לשמוע: הוא אמר לי שהוא רעב ולקח כמה גרגירי רימון!!! זאת אומרת שיש משהו ברימון! לילי עדיין לא הבינה מה זה קשור בכלל?! רימון לא עושה כלום חולייטה אמרה נכון ... רגע! אולי הוא אממ הוא.. היא לא רצתה להגיד את זה בפני לילי.. לילי אמרה: אל תדאגי זה בסדר אני לא אבכה או משהו :) אז חולייטה המשיכה: אולי גרגירי הרימון היו מורעלים..
פרק רביעי: מצאנו את התשובה!!
רצנו מיד אל קצין המשטרה שאסף דברים חשודים לבדוק במעבדה. שלושתינו צעקנו יחד : מצאנו את התשובה!! הנרי הורעל מגרגירי הרימון!!! קצין המשטרה כל כך נבהל, הוא אמר : אפ אפ אפ אפ אפ! ספרו הכל לאט לאט ואיך הגעתן אל התשובה. סיפרנו לו את כל הסיפור על גרגירי הרימון והשוטר לא האמין למשמע אוזניו! הוא אמר: למה עשיתן את זה? הייתן צריכות לתת לנו לפתור הכל !! ואנחנו בשלנו אמרנו וצעקנו: לפעמים גם לילדים יש תושייה! עכשיו נשאר רק למצוא את האשם וסיימנו את המשימה השוטר אמר שהוא מאוד כועס עליינו שעשינו הכל לבד אבל הוא גם אמר שמגיע לנו צלש! על התושייה שהפגנו!
פרק חמישי ואחרון: מוצאים את האשם!
אחרי שחקרנו את כל האורחים, לילי, בעזרת הכוח המדהים שלה לחשוף שקרים, גילתה שמשהרעיל את הנרי, היה חברו הטוב ביותר והאויב שלו במשחקים, מרק. מרק הודה לבסוף שאכן הוא הרעיל את הנרי ואמצר שזה היה מכיוון של ראש שנה הנרי לועג לו ומספר איך הוא מנצח אותו בכל המשחקים שלהם. בנתיים הנרי התאושש. הנרי אמר שאולי זה פשע, אבל הוא סולח כי הוא חברו הטוב ביותר ! מרק אומר שבכל זאת הוא צריך להענש ולכן הוא נענש בלנקות רחובות במשך שבוע שלם במיקמק סיטי. אני זוכרת גם שנתנו לי וללילי ולחולייטה צלש. אחחחחח איזה יום מושלם זה היה! עד היום אנחנו נמצאות בכל המיקמקונים. ועד היום אנחנו נפגשות כל יום לנסות לפצח תעלומות חדשות אז:
אביגייל(אני) - בעלת הכי הרבה תושייה ומוח חכם
חולייטה - חמודה ומתוקה כולם אוהבים אותו יודעת לנחם ולעשות הכל כמו שצריך.
לילי: נחושה וערמומית, יפה ויודעת לחשוף שקרים ושקרנים.
הסוף!

מוקדש ל מניפה1, לנה1250
11
2
157


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
03/10/2016   08:27 ליקריצוש  2
באמת מושקע
01/10/2016   22:43 אלאד989  1
וואו מושקע כל הכבוד