קהילה - סיפורים ושירים
ורוניקה189
4

יומנו של מיק-חנון (פרק 2) 20/07/2013

יום ראשון,

חברתי הטובה מיקה ספרה שבעוד שבועיים היא עושה מסיבת פיגמות לכבוד חג המיק-הודיה, היא מזמינה את כל הכיתה (כולל אותי) ואמרה שעשרה מהכיתה שלנו יכולים לישון אצלה. היא בחרה אותי,גינה,רון,עדן,ניב,ליאור,אורי,
ענת,מוראל ושיר.

יום שני,

היו עוד שלוש עשרה ימים עד למסיבה,
בהפסקה אני וכל מי שישנו אצל מיקה דיברנו ופתאום התקרבה אלינו נדין, אחותו של ניב. היא התערבה בענייני המסיבה, ואמרה שהיא גם רוצה לבוא למסיבת הפיגמות של מיקה. אמרנו למיקה לא להזמין אותה אחרת אנחנו נשתגע ממנה, היא יכולה לשלוט בכל משחק שנשחק במסיבה.

יום שלישי,

נותרו שנים עשר ימים למסיבה,
ואיזה באסה!!, אנחנו צריכים לעשות הרצאה על חג המיק-הודיה ונחשו מה? צריך לעשות אותה עד התאריך של מסיבת הפיגמות!! איזה מעצבן.

יום חמישי,

איזה כיף!!
סיימתי את ההרצאה של החג וקיבלתי מאה על ההרצאה וגם מיקה קיבלה מאה!!
ורק עוד עשר ימים למסיבת הפיגמות.
מיקה לא הזמינה את נדין למסיבה שלה,
נדין הייתה עצבנית, והחלה להכות אותה ממש חזק אבל אני,מוראל,ניב ועדן ניסינו להגן על מיקה אבל הכל המשיך להחמיר עד שמוראל מצאה את המחנכת של כיתתם (נדין לומדת איתנו!), כשהיא ישר ראתה את נדין נותנת מכות ואגרופים על מיקה היא החליטה להכניס אותה לכיתה והיא קיבלה עונש ממש חמור: השעיה של חצי שנה!!. אחרי ההפסקה המחנכת שלנו רצתה לדעת איך זה התחיל והלכנו למזכירות וסיפרנו גם למנהלת בית הספר, מיקה אמרה שזה בגלל שהיא לא הזמינה אותה, עניתי למנהלת שאני,ניב,מוראל ועדן ניסינו להגן על מיקה מהמכות של נדין אבל הכל החמיר.
והמנהלת החליטה שנדין מקבלת את ההשעיה של חצי שנה.

יום ראשון,

עוד חמישה ימים זה קורה!!
נדין לא בבית הספר. כולנו יודעים שהיא בהשעיה,כולנו היינו מרוצים, כי נדין תמיד לא הייתה תלמידה מצטיינת מכיתה ב, אנחנו בכיתה ד כבר, אנחנו זוכרים שהיא לא עשתה מבחנים ושעורי בית והכי גרוע: לא מעתיקה כלום ולא מקשיבה.

יום רביעי,

יומים נותרו!!
כולנו במתח ובהתרגשות. מחכים למסיבה,
בהפסקת האוכל מדברים על המסיבה,מתארגנים למסיבה והכי חשוב בהרבה מצב רוח טוב!!.

יום שישי,

זה היום!!
אני התארגנתי למסיבה, וכשהגענו היינו מופתעים!! קישוטי החג היו יפים. והכי נכון נהנו מאוד ונשארתי לישון אצלה!!.

סוף
1
156


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה