קהילה - סיפורים ושירים
בננננהה
5

זואי ושבעת הגימבואיים (גימבו) 18/06/2013

היו הייתה פעם נסיכה יפה,צעירה,מקסימה,שכל אחד חלם להיות יותר חבר שלה. יום אחד הנסיכה זואי טייה לה ביער וראתה שבעה גמדים נחמדים קטנים,מקסימים ומוזיקים מאוד... מכיוון שנסיכה זואי לא היה איפה לגור,היא הכה לגור עם שבעת הגימבואים הנחמדים. בגלל שהנסיכה הייתה כל כך יפה,הגמדים התאהבו בה ואהבו אותה.. :) ואז,יום אחד,כ הגמדים שירתו אותה,ועשו בשבילה דברים,ובאותו יום,הנסיכה זואי הכה לטייל ביער לבד,אך הגימבואים לא הרשו לה,כי הם אמרו שיש מכשפה ששמה מיקיאוולי שעובדת אנשים,ומפתה אותם,ולרוב,הורגת אותם,והנסיכה זואי אמרה שהיא תיזהר.. אז הם אמרו לה בסדר... ואז הנסיכה יצאה ליער ופגשה במיקיאוולי המכשפה המרשעת! והיא אמרה לה:"בתי,את כל כך יפה,קחי את החציל היפה הזה ותאכלי אותו"..
הנסיכה זואי אמרה למכשפה:"בסדר,אני גם ככה רעבה.." ומה שהנסיכה זואי לא ידעה,הוא שהחציל מורעל! הנסיכה נגסה בחציל,ונפלה במקום והתעלפה!
עברו כמה שעות מאז שהנסיכה זואי יצאה,והגמדים החלו לחפש אותה..
והם מצאו אותה על הרצפה וחשבו שהיא מתה! והם בכו ובכו ובכו ובכו והיו ממש ממש עצובים.. :( ואז,בא פתאום הנסיך מקס! והוא ראה את הנסיכה זואי והחל גם הוא לבעות וחשב שהיא מתה! (הנסיך והנסיכה לא אחים).. אז הוא ניסה לעזור,אך לא הועיל..,אז הוא נתן לה נשיקת פרידה,ןפתאום,הנסיכה זואי התעוררה! כום שמחו וצחקו מאוד!
הנסיכה הודתה לנסיך מקס,והנסיך מקס הציע לנסיכה זואי נישואין,והיא ענתה בחיוב!,והם נישאו.. :)והם וגימבואים חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה... :)
השראת הסיפור מהספר:שלגיה ושבעת הגמדים.
מקווה שזה מספיק טוב,
בננננהה
110


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה