קהילה - היצירות של 0טבע
0טבע
120
2

הסיפור לתחרות: מיקילנה והיומן הממוקמק 12/06/2013

מיקילנה והיומן הממוקמק פרק 1]

"מיקילנה!! מיקילנה!! את שומעת אותי? פתחי נא את דלת החדר ובמהרה!" אמרה אימי בקול רם וממהר.
"אנחנו עוד נאחר! את שומעת?!" היא לא הבינה מה עובר עליי באותם רגעים.
היא פתחה את דלת חדרי במהירות וחוזקה, פנייה היו כעוסות ומבטה רמז על מצבה- הוא אמר: נמאס לי כבר!
היא התיישבה על המיטה שלי, הביטה בקיר, בתיקרה- ולאחר מכן בריצפה. "את צריכה לסדר כאן ומהר!" היא התלוצצה ואז הסתכלה עליי. במבטה הראשון היא ראתה פרצוף אדמדם, התמקדה בו, ואז ראתה את פניי הבוכיות ודמעות שנזלגות על המיטה הגבוהה...
"מה קרה מיקילנה?" היא שאלה. לא השבתי לה. לא היה לי כח יותר לכלום. זה התחיל חודש לפני כן.
ישבתי על הספסל בחצר המיקביתספר. פיתאום ניגש אליי מוקי החלומי!! רוב המיקבנות אוהבות אותו. הוא האקס של אלכסיס. אלכסיס כזאת רעה! לא פלא שהוא נפרד מימנה.. בכל אופן, הוא ניגש אליי ואמר לי "הי"! כבר מתחיל להשמע טוב! אבל חכה- הוא אמר עוד! "עם מי את הולכת לנשף מיקפורים שבעוד חודש?"!!! עם רוב טיפשותי יצאו לי צלילים מהפה כמו: "אההממ..", "אהייא.." וגם "לללללממלה?.?" נכון האחרון לא כזה מובן אבל אם מפרקים אותו זה יוצא: לא,מה,למה,האה?..
הוא הסתכל עליי במבט מוזר, הוא אמר: "טווובב.." והתחיל להסתובב.. אמרתי בקול חלש: "חכה רגע!.." הוא הסתובב אליי עם פנים מחייכות שרומזות: נווו ככבבררר!!(-: אמרתי לו: "אנ'לא מיקטוחה... אולי אני לא אבוא.." הייתי חייבת להגיד את זה??!! "קול.. זת'ומרת- מה שבא לך..". "הוא התאכזב.. הוא ציפה ליותר.." אלכסיס צצה לה ואמרה. "צותת לי?! איך את מעזה?!" רתחתי מעצבים!! ביאזו זכות היא ניגשת ומקשיבה לשיחות של אחרים שבכלל לא קשורות אלייה? "לא צותתתי לך.. במקרה עברתי בסביבה ושמעתי את דבריי מוקי..;)" היא חייכה את החיוך המרושע שלה, קרצה קריצה מרושעת ועל המבט הרשע שהיה על פרצופה ראיתי אותה רוקמת תוכנית איך להרוס לי ולמוקי..

המשך יבוא....☼
3
2
419


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
28/06/2013   15:26 אפרסק529  2
תמשיכי!
ודרך אגב,הכתיבה שלך נהדרת!
23/06/2013   14:38 ליה785  1
יפה♥