קהילה - יצירות אחרות
טובין
22
2

מיקזהבה ושלושת המונדואים - לתחרות ♥ 09/06/2013

למי שהקובץ לא נפתח לו - הנה הסיפור:
המיקמקית ושלושת המונדואים
כתבה: טובין

היה הייתה מיקמקית קטנה וחמודה בשם מיקזהבה שחיה בקצה היער עם הוריה מוקמוק ומיקה.יום אחד שהוריה של מיקזהבה לא היו בבית היא הלכה לקטוף פרחים. מיקזהבה התרחקה מביתה וכשהחשיך ניסתה לחזור לביתה אך גילתה שהלכה לאיבוד. המיקמקית הקטנה הייתה חסרת אונים וצעקה בכל כוחה את שמות הוריה אך לא הייתה תשובה.
פתאום ראתה המיקמקית הקטנה אור קטן – והלכה בעקבותיו. לשמחתה של מיקזהבה זה היה בית! מיקזהבה הקטנה דפקה על דלת הבית ולא הייתה תשובה אז מיקזהבה נכנסה לבית. מיקזהבה הייתה רעבה ומצאה דייסה על השולחן אז אכלה אותה בשובע. לאחר הדייסה ישבה לנוח על כיסא שמצאה ולאחר מכן – לישון במיטה של אחד מהדיירים.
מיקזהבה התעוררה בבהלה שהייתה מוקפת בשלושה מונדואים – מונדו הבן הקטן , מונדו האב ומונדואית האם. המונדו הבן שואל מי אכל את הדייסה שלי ומי ישב בכיסא שלי ומי ישן במיטה שלי. מיקזהבה הקטנה נבהלה נורא משלושת המונדואים ויצאה בריצה מביתם של המונדואים. מיקזהבה רצה מרחק רב ולפתע מצאה בית נוסף – מיקזהבה ידעה שהבית הזה הוא ביתה , ניגשה אליו , דפקה על הדלת וכשהוריה פתחו את הדלת הם חיבקו אותה ושאלו מה קרה לה והאם היא בסדר – ואז מיקזהבה הקטנה ישבה וסיפרה להורים את הדברים שקרו לה בזמן שנאבדה ולאחר מכן הבטיחה להוריה שלא תצא יותר לקטוף פרחים ביער ללא רשות.

הסוף , מקווה שנהנתם - טובין

אנא המתן מצגת בטעינה..


1
115


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/06/2013   06:54 מיקראנר  1
קול