קהילה - סיפורים ושירים
מייסוקית
190
214

ספר הכשפים- סיפור לכתב אורח 28/03/2020

פרק 1-המתנה המסתורית

טררררררר, טרררררררר. השעון המעורר של אלה צלצל.
אלה קפצה ממיטתה וכיבתה את השעון. בהתרגשות גדולה ירדה למטה לכבוד יום הולדתה ה-11 הופתעה לגלות מתנה מסתורית על השולחן אוכל . זה היה בשביל אלה,והיה כתוב שתוכל לפתוח אותה רק כשאמה תחזור.

פרק 2-גילוי המתנה

אלה אכלה את ארוחת הבוקר שאמה השאירה לה ובהתה במתנה במשך 15 דקות. לאחר חצי שעה אלה איבדה את זה ורצה לפתוח את המתנה. שפתחה אותה הופתעה לגלות ספר מוזר, כשידעה אמה שאלה שונאת לקרוא.

פרק 3-כישוף פורטל

אלה פתחה את הספר בעמוד הראשון, וכשקראה שעליה לומר משפט מוזר היא החלה להילחץ. אלה היססה במשך חמש דקות ולבסוף החליטה לעשות זאת.
"הוקוס פוקוס,אברה כדברא,ספר כשפים,פורטלים נפתחים!" אמרה אלה את המשפט.

פרק 4-המעבר.

בום! בפני אלה נפתח פורטל לא מוסבר, ואלה ממש נבהלה בהתחלה. בלי להסס או לחשוב פעמיים קפצה לתוך הפורטל ועברה לעולם אחר.

פרק 5-אגדה לא צפויה

אלה התחילה ללכת באיטיות, כשלפתע פגשה הקוסם מכשף.
אלה עמדה מולו ושאלה,קצת בחשד: "היי אדוני, מה אתה עושה פה?"
המכשף ענה לה: "בידייך היה ספר הכשפים העתיק,שחיכיתי שבזכותו יבואו לכאן לעזור לי."
"אז איזו עזרה אתה צריך?". שאלה אלה.

פרק 5-הסבר ההרפתקה

"את רואה את המגדל הרחוק ההוא שם? כל מי שכאן, היה בנאדם רגיל עד שמי שנמצא במגדל, גנב ממנו את האנושיות שבו, והפך אותו למכשף. ההוא ששם לא ידוע, אבל הוא אמר שנצטרך להביא מישהו/י שיקפוץ לעזור מספר הכשפים. ספר הכשפים היה רגיל, עד שהוא כישף אותו." הסביר המכשף." וואו! אז הייתם כולכם אדם רגיל? והוא כישף אתכם? זה נשמע ממש מוזר." אמרה אלה. "אני אשמח לעזור!" אמרה.
"מעולה,אז ככה: בדרך למגדל יש 3 מכשולים,ובמגדל צריך כוחות כדי להביס את האיש האנונימי. את הכוחות מקבלים אחרי כל מכשול שעוברים." הסביר. " וואו! זה נשמע אדיר!" ענתה אלה. "אז שנתחיל?" שאל המכשף. אלה הנהנה.

פרק 6-ההרפתקה מתחילה.

אלה והמכשף רצו למכשול הראשון, שם היה קוצים העשויים מברזל והיו עצים. אלה הסתה להבין איך לעבור והמכשף ביקש עזרה ממקלו. המקל שלו יצר על העצים גבעולים מתנדנדים. אלה הבינה מה לעשות. " צריך להתנדנד מגבעול לגבעול עד לסוף!" אמרה למכשף. המכשף הנהן בהבנה ושניהם התנדנדו. כשהגיעו לסוף קיבלו שניהם את כוח הצמחים, המאפשר להם לקשור ולהצמיח צמחים.

פרק 7-המשך הרפתקה

אלה והמכשף המשיכו למכשול הבא, הוא היה עשוי מקריסטלים שהיו בתוך מערה. אלה והמכשף נכנסו למערה ושם היו נטיפי קריסטלים. למעלה, ולפעמים למטה. אלה הציצה בספר הכשפים והפעם קיבלו ציור בכל אחד ממקרי הנטיפים. שניהם רצו למקרה הראשון שם היה מצויר איש וחץ למעלה. זה היה מקרה על הרצפה. אלה אמרה למכשף שצריך לקפוץ מעל הנטיפים, וזה עבד! הם קפצו מעל והמשיכו להבא. הפעם הנטיפים היו למעלה והגיעו לראשם. המכשף אמר לאלה שצריך להתכופף וגם זה עבד! וכף המשיכו במקרין של הלמעלה והלמטה. כשיצאו מהמערה קיבלו את כוח היצירה המאפשר להם ליצור נשקים ובגדים.

פרק 8- סוף המכשולים

לבסוף הגיעו למכשול האחרון: הקוד הסודי לפתיחת המגדל. על הקוד היה כתוב חלק מהמספרים שכתובים בספר בעמוד השני. אלה הביאה איתה את הספר. היא פתחה בעמוד השני ואכן היו בו מספרים. אלה ראתה רק חצי זיגזג. בקוד היו כתובים המספרים לאורך:
12
45
83
09
המכשף הקיש את המספרים בזיגזג שהיו לפי סדר זה: 2,4,3,0. לפתע נפתח המגדל,והוענק להם את כוח האשליה. הם עלו במדרגות עד לקומה האחרונה וראו שהאיש האנונימי הוא למעשה מכושף בעצמו. אלה ראתה שהוא מסתיר את צנצנת האנושיות ואמרה שצריך לשבור אותה. המכשף הסכים. המכושף נלחם באלה והעיף אותה מהחלון. אלה יצרה טרמפולינה בכוח היצירה, נחתה עליה ועפה למעלה בחזרה. היא הצמיחה חבל ונכנסה איתו בחזרה. המכשף יצר אשליות של הצנצנות ובזמן שהמכושף חיפש את המקורית אלה קשרה אותו בצמח והעיפה אותו מהחלון. היא העלימה את הטרמפולינה ושברה את הצנצנת. האנושיות חזרו לכל מי שהמכושף לקח ממנו ואלה והמכשף הצליחו באמצעות ספר הכשפים שקיבלה. הספר חזר לעצמו והמכשף החזיר אותה הביתה.

פרק 10 ואחרון-חגיגה טובה

אלה חזרה לחדר שלה והוקסמה מהחוויה, ובדיוק אמה חזרה הביתה. אמה ראתה את הקופסה פתוחה והבינה שאלה לקחה את המתנה. אמה צחקה ועלתה לחדר של אלה. היא ראתה את אלה קוראת בספר שעדיין היו בו חלק מהכשפים ואלה הסבירה לאמה:"לא יכולתי להתאפק, אבל זו הייתה חוויה לא נורמלית!!!" אמה אמרה:" זה היה בכוונה, את אוהבת לעזור ולכן לא יכולת להתאפק. יומולדת שמח מתוקה שלי"
"תודה אמא⁦❤️⁩" הודתה אלה. אמה הזמינה את חבריה וכולם קראו את ספר הכשפים שקיבלה אלה.
סוף⁦❤️⁩

מוקדש ל תוכiן, סגלית1984, snowfox1, חתול2007, חגיס, ליאת428, לואי, יונימיק, שירוש5766, ולכולם!
6
6
154


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
06/08/2020   17:26 זוחלית2537  6
סיפור מהמם אבל סתם אומרת שבטעות כתבת פעמיים 5 אבל זה לא מעניין כי עד שמישהי אמרה שבטעות טעית במשהו לא שמתי לב בכלל כי הוא כזה מעניין!
16/04/2020   10:44 מנהמנה130  5
רואים שיש פה הרבה מאוד השקעה! אבל כתבת פרק 8 ואז פרק 10 חחח, לא נורא
02/04/2020   13:05 טירי68  4
ואו זה היה סיפור ממש מרתק ויפה :)
מחכה לעוד סיפורים שלך הסיפור שלך איך נאמר
קצר ולעניין ;) ומרתק כמובן !
30/03/2020   12:16 סיגלית2626  3
מהמםםםם
30/03/2020   07:33 לומי507  2
ממש יפה!
29/03/2020   09:28 חתול2007  1
מהמם! בהצלחה!