קהילה - סיפורים ושירים
אלישרידן7
52
30

המכשפה - פרק 3 16/02/2020

למחרת גילי הלכה עם שני לשיעור הראשון שלה - שיעור לחשים לרצח - וקיוותה שהוא לא יהיה נורא כמו שהיא חושבת שהוא יהיה.
בדרך שני סיפרה לגילי על המורה של שיעור לחשים לרצח "אל תדברי בכלל ותקשיבי לכל מילה שהיא אומרת" אמרה שני "היא מענישה כשמפריעים לך ואת לא רוצה להיות בעונש שלה. אה, וכפי שאמרתי כדאי לך להקשיב כי שמעתי שזה חצי ממה שבודקים במבחן"
הן המשיכו ללכת עד שהגיעו לדלת שחורה, הן נכנסו לכיתה שחצי ממנה עם שולחנות וכיסאות וחצי שני שנראה כמו זירת איגרוף. בפינה הימנית היה מאגר של כלובים עם כל מיני חיות חמודות.
"תגידי לי שאנחנו לא עומדים להרוג את החיות האלה" אמרה גילי, בבית הקודם שלה היו לה שלוש כלבות ושני ארנבים. "ולשקר לך?" אמרה שני וגילי הצתמררה, אצלה בשכונה כולם ידעו שיש לה חולשה לחיות.
גילי הבינה שהיא חייבת לעשות משהו שנוגד את העקרונות שלה כי אין לה ברירה, והיא התיישבה בשולחן ליד שני.
המשימה הראשונה היתה רק לעלף חיה חמודה אז זה היה עוד קל לגילי אבל בכל זאת כאב לה הלב, בשביל לעשות את הכישוף היה צריך לומר מילה פשוטה "מחה!" לא כמו המילים המסובכות שהיו לה פעם בגדוד המכשפים הטהורים.
המשימה השנייה הייתה לפצוע ברמה קשה ארנב חמוד קטן, גילי הביטה בשני וראתה איך שני כבר שולחת כישוף ופוצעת את הארנב שלה. גילי עצמה עיניים והניפה את ידה "ג'נם!" כשפקחה את עיניה הארנב גסס שם והיא מחתה דמעה מעינייה.
המשימה השלישית והאחרונה של השיעור היתה להרוג את הארנב שכבר גסס, שני עשתה זאת בקלות. אבל גילי לא היתה מסוגלת לעשות את זה והיה צלצול עוד לפני שגילי הספיקה לעשות את המשימה.
"יום ראשון וכבר נכשל? מי היה מאמין?" אמרה המורה וגילי מיהרה אליה "הנה תראי" היא אמרה ועצמה את עיניה. גילי כישפה את הארנב "ליק!" ארנב נפל ופרצו מעיניה דמעות גדולות.
"טוב אז את זאת שתקבל את העונש היום" אמרה המורה "בואי!" המורה תפסה בחולצתה של גילי וגררה אותה למדרגות ומשם לקומה הכי נמוכה - המרתף.
המורה פתחה את הדלת המרתף וזרקה את גילי לתוכו, מיד לאחר מכן היא סגרה ונעלה את הדלת. גילי קמה והסתכלה סביבה.
במרתף היו עשרות מכשירי עינויים ופתאום יצאו מהפינה 5 חיילים ותפסו בידיים של גילי. היא ניסתה להתנגד ללא הצלחה.
החיילים הושיבו אותה על כיסא והזריקו לה חומר מוזר בעזרת מזרק והיא הרגישה איך היא נחלשת וכוחה דואך…
המשך יבוא!

ראיתי שמאז שגמרתי את בית ספר לקוסמים יש לי פחות צפיות ותגובות, וזה ממש מעציב אותי. אשמח עם תתנו צ'אנס גם לסדרה המכשפה ואני מהיום אשלח יותר פרקים.
מקווה שאהבתם!

מוקדש ל גאיוש242, כשכשונה, קקלויי, ולכל_מי_שרואה!
6
1
57


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
16/02/2020   17:04 אמלי45639  1
מהמם!