קהילה - סיפורים ושירים
סופיצדקה55
20
28

הסיפור על סופי בעבר הרחוק עם אברהם סבא רבה של 14/12/2019

פרק 1 - סופי
היה היתה ילדה יפה יפה יפה והי גרה בבניין גבוה בעל חמש קומות. היא קמה בבוקר, אמרה שלום לאימא שלה והלכה לבית ספר. התחיל השיעור הראשון חשבון שבו למדו על איך 5=2.5*2 והיא בו לא הבינה מה לעשות כי הרי לא לקחה תיק כי ישר לאחר שאיתעוררה הלכה לבית ספר.
הלכה למורה ואמרה לו "המורה באתי לכאן בלי הדברים מה אני יעשה" המורה אמר לה" כן מריחים שגם לא ציחצחת שינים".
"היי מורה זה לא יפה לדבר אלי ככה" והוא ענה "אני מיצטער אבל את יכולה ללכת לספרייה ולהעתיק המון פעמים אני לא איתנהג לא יפה ומעכשיו אני יביא את הדברים.
סופי העצובה הלכה לספרייה ופתאום ראתה קופסה קסומה. סופי הלכה וסיפרה לחבר שלה, טמן.
"טמן אתה לא מאמין יש כאן קופסה קסומה" אמרה סופי, וטמן ענה לה "כן אני יודע, פעם נסעתי איתה אחורה בזמן לימים ישנים". "מה?? אתה נסתה בזמן?!" אמרה סופי המופתעת.
"כן! ו.." ואז טמן ניתקע כי הוא רעה את המנהל המרושע שהגיע לבדוק שכל הילדים הלא ממושמעים הלכו ליכתוב בספרייה את החוקים וראה את סופי וחבר שלה טמן מדברים!
"מה אתם חושבים שאתם עושים!" אמר המנהל, סופי המפוחדת החזיקה את הקופסה ואמרה אברה קדברה. והגיע ליום ישן.
פרק 2 - היום הישן
"אימלה! מה קורה פה? זה הסיפריה אבל הכול נראה חדש, איזה מוזר הבית ספר מאוד ישן ומגעיל איך הכל נראה חדש!" ופתאום היא ראתה את טמן, "טמן אני כול כך שמחה שבאתה אבל חשבתי שרק אחד יכול לבוא ולא החזקת לי את היד שאמרתי אברה קדברה!" ואז הילד ענה "אני בעצם לא טמן אני בעצם אברהם". "אני לא מאמינה אתה אברהם משיעור תורה?! אני מעריצה קנאית שלך!" אמרה סופי המופתעת. "לא לא אני בעצם אברהם הילד שיגדל להיות סבא רבה של אנשים רבים" "רגע רגע רגע" אמרה סופי "אתה בעצם אברהם סבא רבה של חבר שלי טמן?!" סופי שאלה בקול רם!
"מי זה טמן? ואני לא יכול להיות סבא רבה אני בעצם ילד קטן"
סופי: אני חושבת שחזרתי המון המון בזמן ואני אולי איתקע כאן לנצח נצחים!"
פרק 3 - הרפתקה
"את בטח חולה כחי טרופה של סבתות ותיהי בסדר" אמר אברהם. "אני לא חולה סבא רבה של חבר שלי טמן, אני בעצם מהעתיד הרחוק!" ואז סופי התעלפה כי היתה באמת חולה כי מיסתבר שאים חוזרים המון אחורה בזמן גם הופכים לחולים.
"אחות בית ספר יקרה את חושבת שסופי תחייה?" אמר הסבא רבה הצעיר של טמן. "כן היא בעצם סתם לא שתתה מים". סופי התעוררה " אני לוא מאמינה! פעם ליפני שנים רבות היתה לכם אחות בבית ספר? אצלנו יש רק אחת שבאה שיש חיסון ולא קיימת בכול שאר הימים!". ואז סופי גילתה שהיא בעצם התחילה ליראות הכול בשחור לבן כמו פעם. "אוי ואבוי טמן אני חושבת שאים אני אישאר כאן המון זמן אני יהפוך להיות בשחור לבן כמובן ואישאר כאן לנצח נצחים!" "סופי תישארי כאן את מדמינת דברים!". "לא אני לא, אני איברח רחוק ואתה לא תדע איפה אני!". ואז סופי ברחה, באו שוטרים והצבה לירדוף אחריה עד שהגיעה למקום סודי. הי פתחה את האור שרק הומצא יומים לפני כן וגילתה שמי שנימצא שם הוא דוקטור של מדע. סופי שאלה אותו "דוקטור אתה יכול לעזור לי?" "כן אני יכול לעזור לך סופי" אמר הדוקטור. "איך אתה יודע את שמי?" שאלה סופי. "כי מדענים מגלים הכול כי הם חכמים". " אתה יכול להחזיר אותי לזמן שלי?" שאלה סופי. "לא אני לא יכול אבל אני יכול לגרום לזמן לעבור הרבה יותר מהר ואז תחזרי לחדר ותיהי בעתיד". "יש". ואז כול המישטרה הצבה ואברהם באו וכעסו על סופי מאוד כי היא עוזבת אותם לעתיד. "אני עצובה ובוכה שאני צריכה לחזור לעולם האמיתי אבל אים אני לא יחזור אני יהיה זקנה כמוכם ובשחור לבן". אברהם: ניתגעגה אליך סופי להתראות!
סופי: להתראות!
פרק 3 - מה שקרה באמת
הדוקטור לחץ על הכפתור ואז היא ראתה את כול האנשים בחוץ הופכים לזקנים וראתה מהר את העיר גדלה ואז היא איתעוררה וגילתה שהכול היה חלום. ואז היא באה וחיבקה את אימא צדקה כי היא היתה שמחה ומאושרת שהיא באצם לא היתה זקנה. בגלל שהיתה מאושרת שהיא באצם לא היתה חברה של סבא של טמן היא הלכה לשלחו לנו סיפורים במיקמק וכתבה סיפור על החלום שלה.
הסוף
10
3
205


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/12/2019   08:11 ספירוש1266  3
לא אהבתי אבל אני כבר לא אעקוב אחריך!
15/12/2019   17:23 גאיוש242  2
סיפור מושלם אה ואגב הבוס הוא התבלבל הוא התכוון לפרק 4 אגב וממש אהבתי את הסיפור
15/12/2019   14:54 הבוס  1
סופי יש פעמיים פרק 3