קהילה - סיפורים ושירים
מייסוקית
190
214

החברות הכי טובות.(סיפור לספריה!) 02/12/2019

טוב אממ אז שמתי גם ציור כדי שתוכלו לדפדף ביצירות שלי אוקי הנה הסיפור:

יואו איזה חום! התלוננה ליה והתהפכה על בטנה. לפתע עיניה נפערו והיא צעקה על ימית:''זאת אשמתך!''
ימית נבהלה ואמרה בחזרה:'' ליה לא! זאת לא אשמתי!''
ימית התעוררה בבהלה ונשימתה הייתה מקוטעת. '' עוד סיוט שלי. נפלא!'' חשבה ימית. למחרת שיצאה אל בית ספרה באופניה,פגשה את ליה. ''היי ליה!'' קראה אל עבר ליה. התעלמה ליה,זקרה סנטרה גבוה והתקדמה אל עבר כיתתה. לא הבינה ימית מה קרה.
לאחר בית הספר נפגשה ימית עם חבר שלה,קובי. ''היי קובי!'' קראה לעברו ימית. ''היי ימית! מה קורה?'' שאל קובי. ''בסדר...'' נשמעה ימית עצובה. עברו שניות ארוכות ולפתע שאל קובי:'' מה קרה?'' התחילה ימית לבכות וברחה אל חברתה פלג. סיפרה לפלג את סיפורה ואמרה פלג:''ימית,את חייבת לדבר איתה!! לא ילך לך כלום בלי לדבר!'' ''זה לא עוזר,'' גמגמה ימית.
לאחר הלימודים יצאה ימית אל ביתה. כשהגיעה, אמה של ימית הביאה לה מעטפה אשר הייתה בתיבת הדואר שלהם.המעטפה הייתה ללא פרטים מזוהים. רק שמה והכתובת שלה
ימית קינן
רחוב החרצית.
פתחה ימית את המעטפה ובמכתב היה כתוב:
קובי בוגד בך עם_ _ _.
''מה?!'' צעקה ימית בקול רם.
הרגיעה אותה אמה ואמרה לה: ''ימית,תשחררי. שלוש אותיות בטח רומזות על ליה, לא?''
''כנראה...'' מלמלה ימית. רצה ימית אל חדרה נכנסה למיטתה והתחילה לבכות. ''ליה הזאת... היא לא חברה אמיתית!'' חשבה ימית. כשימית נרדמה חלמה סיוט חדש. הפעם לא על ליה. אלא על אביה. חלמה שאביה מכריח אותה לעבוד בביתו לאחר שהוריה של ימית נפרדו. ימית התחילה לבכות מתוך שינה וזרקה את כריתה על הרצפה. למחרת כשהגיע אל בית ספרה וקשרה את אופניה במתקן האופניים, הגיע קובי. '' את באה היום למשחק? המאמן שגב יתרגז עם לא תבואי'' אמר קובי. ימית לא שמעה אותו כי כבר הלכה עם שחר חברתה ופלג. בשיעור מדעים, גברת אוזן הגיעה. ואמרה להם שיש להם עבודת הגשה מיוחדת: '' עליכם לעבוד בזוגות ולכתוב ביחד סיכום על מה שלמדנו עד היום.'' אמרה גברת אוזן. כשהגיעה ימית הביתה לארוחת הצהריים אמרה אמה של ימית: '' ימית, אנחנו צריכות לדבר. אז היום כשהלכתי לעבודה ראיתי בלוח מודעות מודעה.'' ''ומה היה כתוב?'' שאלה ימית. ''בואו לחיות עם שתי בנות שאוהבות לצחוק ולקשקש כל היום.'' אמרה אמה. '' את זוכרת את זה??? איך?'' שאלה ימית. '' זה כבר נקלט לי בראש,ימית! אנחנו עוברות דירה!'' קראה אמה של ימית. ''א..אבל אמא! לא טוב לך בבית שלנו?'' שאלה ימית. אמה לא ענתה. כשסיימה ימית את האוכל רצה לחדרה וחייגה אל קובי. ''הי'' אמר קובי. '' הי קובי'' אמרה ימית. ''אממ מה רצית?'' שאל קובי. ''אממ, לא לא משנה...'' אמרה ימית וניתקה. ''ימית!'' קראה אמה.'' מה?'' רצה ימית אל אמה. '' את צריכה לדבר עם דיאנה! שכחת?'' שאלה אמה. '' איזה דיאנה?'' שאלה ימית. '' דיאנה קפסידר מבית האבות!!'' אמרה אמה.'' אהה'' נאנחה ימית. חייגה ימית אל דיאנה ואמרה: היי דיאנה!''
''היי ימית!'' קראה אליה דיאנה. ''תקשיבי ילדתי. אני צריכה ממך עצה.'' '' עצה?'' התפלאה ימית. '' כן'' נאנחה דיאנה. '' תוכלי לבוא היום בארבע?'' שאלה דיאנה בזהירות. '' כן.'' מלמלה ימית. '' יופי,תודה ילדתי!'' אמרה דיאנה. '' ביי דיאנה!!'' אמרה ימית. ''ביי!'' קראה דיאנה וניתקה. עשר דקות אחרי זה, התקשר קובי. ''הי'' הוא אמר. ''היי קובי!'' '' אממ תקשיבי,חשבתי שנוכל היום להפגש.'' אמר קובי. ''הייתי שמחה אבל..'' '' אבל מה??'' שאל קובי ועזר לה. '' אבל קבעתי עם חברה בבית האבות..'' נאנחה ימית. '' אבל אפשר אחרי זה!!'' קראה ימית. קובי התלהב מהרעיון וימית הייתה מאושרת עד הגג.'' אז אני אאסוף אותך משם בחמש וחצי!'' אמר קובי. ''כן!!'' אמרה ימית. ''ביי!!'' קראו ביחד שניהם וניתקו. יצאה ימית אל בית האבות. כשהגיעה שמחה דיאנה לראותה. דיאנה קפצה ממקומה והביאה קנקן תה. הכניסה לתוך הספלים קוביות סוכר,מזגה מעליהן את התה ושמה מעל כפית קצפת.'' היי דיאנה! על מה רצית לדבר?'' '' על הטיסה שלי'' אמרה דיאנה. לאחר שסיימו לדבר נפרדה ימית מדיאנה ויצאה אל הרחוב.לצערה קובי התקשר אליה ואמר לה שהוא לא יכול להגיע.בכתה ימית וחזרה באוטובוס. לאחר חודש וחצי הצטערה ליה על מה שעשתה.. ימית סלחה והזמינה אותה למסיבת חנוכת הבית. פלג,שחר,ליה וקובי הגיעו. קובי הצטער על מה שקרה לפני חודש וחצי וימית סלחה. האפים שלהם היו קרובים, ובלי לחשוב פעמים שניהם התנשקו וזה היה מ...ד...ה...י...ם! צלמו את זה חבריה ונהנו עם ימית. כולם נהנו והכל נגמר בכיף. סוף! מקווה שנהנתם!

מוקדש לואי, לואי, לואי, לואי, לואי, לואי, יונימיק, יונימיק, לואי
11
2
227


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/12/2019   20:15 סיגלית2626  2
מרגששש
10/12/2019   09:08 דעדע7  1
אני מכירה את הספר שמבוסס עליו הסיפור :)
אני מקווה שתוכלי להיות כתב אורח!!!