קהילה - סיפורים ושירים
אורי 11725
7

השד -סיפור לכתב אורח 19/11/2019

זה היה עוד יום רגיל שאמא של מאיה העירה את מאיה ורצה אחר כך להעיר את אחיה שיר ורונן."מאיה ? את קמה חומד? עוד רבע שעה מתחיל הבית הספר ואת צריכה גם להוריד את לולה!!(הכלבה שלה)" "אני קמה!" צעקה מאיה וקמה באיטיות רבה." מאיה נוו!!!" התרגזה אמא שלה "הנה אני קמה !" מילמלה מאיה "מאיה!!"צרחה אמא שלה, מאיה המבוהלת התלבשה במהירות ציחצחה שיניים והוציאה את לולה לטיול קטן ויצאה לביה"ס."אוי נו!"רטנה מאיה "עכשיו אני אאחר!"מאיה התקדמה במהירות לשער ניכנסה וחשבה על תירוץ.מאיה ניכנסה לכיתה 30 ילדים נעצו בה עיניים והיא השפילה מבט."למה איחרת?"שאלה המורה שלה "המממ.....הכלבה שלי ....כלומר היא איבדה את.....הצעצוע..... רגע לא היא הממ......."כן?" שאלה בסקרנות המורה ."שבי בשקט ותוציאי עברית!!"צעקה המורה על מאיה.בהפסקה מאיה הלכה במיסדרון וראתה מורה מקלידה משהו במחשב מאיה התגנבה מאחוריה וראתה אותה מקלידה משהו על כלבים,משטרה ,בתים שדים......."שדים?!" צעקה מאיה בלב וקצת בקול.המורה הסתובבה ומאיה אמרה "אני קצת מסדרת פה האא...לה לה לה לה לה!" המורה אמרה: תקשיבי חומד! אני לא יודעת מה את חושבת אבל כדי מאוד שתישכחי את זה ומהר!!"המורה אמרה למאיה ועיניה הפכו לאדומות "אוקיי בסדר לא ראיתי כלום!"מאיה מילמלה ויצאה בריצה מין הכיתה שנמצאה בה המורה .

חלק ב
מאיה חשבה על המקרה כל היום. בסוף מאיה החליטה לרגל אחרי המורה ,לאסוף מידע ולדעת מה קרה שם בדיוק.אחרי הבית הספר מאיה עקבה אחרי המורה אבל לא ראתה שום דבר חשוד.המורה הלכה ברחוב ומאיה אחרייה בצעדים שקטים וקטנים.פתאום,מאיה ראתה שליד המורה היתה נמלה,המורה הסתכלה על הנמלה ומתוך עינייה יצאו קרני לייזר ומאיה מאוד נבהלה אבל הפעם בשקט,כי מאיה לא רצתה שתיקרה אותה טעות שקרתה בכיתה.המורה ניכנסה לביניין חשוך ואפל.מאיה צילמה בטלפון שלה את המורה ומאיה צילמה גם סירטוטים שהיו בשולחן שם מאיה ראתה שהמורה מתקרבת לדלת מאוד אפלה וישנה. המורה פתחה את הדלת והיה שם מין שד מוזר המורה פנתה אליו ואמרה:"ניראה לי שעלו עליינו,הייתה ילדה שראתה את התוכניות שלנו !"השד התקרב למורה ושאל בחשדנות:"גם את הפצצות והחיילים שלנו?" :"אני לא יודעת...."המורה ענתה בעצבות.מאיה ראתה אותם בונים פצצות וזה זה היה מדאיג מאוד. "אני חייבת לחסל אותם!" חשבה מאיה,למזלה היא למדה קראטה 4 שנים,אז היא מבינה קצת בתחום.... מאיה נתנה למורה בעיטה והמורה נפלה לריצפה והיתעלפה. השד היסתכל על מאיה והיה מבוהל מאוד."עכשיו אתה!" צעקה מאיה ונתנה בעיטה לשד ,אבל הוא לא נפל.מאיה לא ויתרה,
היא נתן מכות לשד עד שהוא גם נפל לרצפה.מאיה סיירה בביניין .

חלק ג
מאיה פתחה דלת ורעדה ,היא ראתה שד מסדר מזוודה ,מאיה התגנבה מאחוריו בעטה בו והוא נפל לריצפה. כך מאיה עשתה לכל השדים שנתקלה בהם.שמאיה "סיימה" אותם היא רצה הביתה ואימא שלה שאלה אותה בפרצוף כועס:" למה באת עכשיו?!עכשיו 7 בערב!!" מאיה מילמלה:"הזמן עובר מהר שנילחמים...." "מה?" שאלה אימה המופתעת ואמרה:"את חולמת יותר מדיי!!!" מאיה כל היום חשבה על השדים,אבל שמחה שגמרה איתם.

מוקדש לכולם!!!!!!!
3
3
61


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/11/2019   19:25 ניטון123  3
וואו! אני ממש אוהבת את זה!
21/11/2019   06:53 kokiwave  2
ממש ממש ממש אדיררר
20/11/2019   15:35 1מיקמקון1  1
סיפור יפה