קהילה - סיפורים ושירים
נהור75
36
5

סופר שוער- לכתב אורח 18/11/2019

פרק1- בקיצור אני...
היי לכולכם, אני אביאל ואני מתרגש לספר לכם את הסיפור שלי, אני בן 12 ובכיתה ז', אני תלמיד בסדר אבל המספרים לא מסתדרים לי בראש, אבל נפסיק לדבר על מתמטיקה ונעבור על איך שאני נראה בקצרה. יש לי שיער שחור ועיניים כחולות כמו ים(ככה אמא אומרת) ואני תמיד לובש ז'קט שחור כי אני ממש אוהב אותו ובקיצור אני פשוט ילד רגיל, אבל יש עוד פרט.
פרק2- כדורגל זה כל חיי
אני שוער במ.ס אשדוד, אני משקיע את כל כולי בכדורגל ומתאמן בלי הפסקה. ואפילו אני מתאמן במגרש שליד הבית שלי בימים שאין לי אימונים! בקיצור אתם מבינים שהכדורגל זה כל חיי. כל חברי לקבוצה אומרים שאני שוער מעולה ויש לי את הכישרון להפוך לשוער בעתיד. בקיצור החיים הם תותים, לפחות עד אותו יום
פרק3- אותו יום
אז אותו יום התחיל כמו כל יום רגיל, קמתי בבוקר ושתתי שוקו, הכל כרגיל, אבל האמת שהתרגשתי, כי היה באותו יום משחק, אז בליגה שלנו אנחנו מקום ראשון עם 61 נקודות, אחרינו הפועל כפר סבא עם 58 ובמקום השלישי מכבי ראשון לציון עם 45 נקודות. אז היה באותו זמן 2 מחזורים לסיום העונה והיינו חייבים לנצח כדי לזכות באליפות. אז שיחקנו נגד הפועל ראשון לציון באותו יום וידענו שלא הולך להיות קל. אחרי שסיימתי את בית הספר רצתי הביתה התלבשתי למשחק התחממתי קצת ויצאנו לדרך. לקח לא הרבה זמן(שהרגיש כמו נצח) עד שהגענו לאצטדיון של ראשון לציון שאותו כבר הכרנו כי שיחקנו שם כבר(ניצחנו 5-1) ונכנסנו לאצטדיון. ואחרי חימום קצר והסברים ארוכים על הטקטיקה שאנחנו הולכים לשחק בה התחלנו את המשחק.
פרק4- תחילתו של משחק אכזרי
אותו משחק התחיל בשליטה של ראשון לציון. הם הניעו כדור ובעטו המון. אני הצלחתי לעצור את הבעיטות שלהם וגם הקורה והמשקוף עזרו קצת. ככה זה המשיך עד שפתאום גדי המגן הימני הצליח לחטוף את הכדור משחקן שלהם והוא רץ, היו רק שני שחקנים בהגנה של ראשון לציון והוא המשיך לרוץ. אחד השחקנים רץ לגדי אבל גדי הרים את הכדור לרחבה. בהתחלה נראה שאין אף אחד והשוער של ראשון לציון יצא בשביל לתפוס את הכדור אבל לפני שהוא הספיק לגעת בו תום החלוץ הופיע והצליח לנגוח בכדור שנייה לפני שהשוער תפס אותו והכדור טס לשער. המגן רץ בשביל להגיע לכדור אבל הוא לא הספיק וזה נכנס! תום ביצע את חגיגת ה"גלי'ץ" שלו וכולם קפצו עליו. ואז המשחק נהיה צמוד יותר, פעם אנחנו היינו עם הכדור ופעם הם, עד שהשופט שרק למחצית. אנחנו שתינו מים בזמן שהמאמן דיבר איתנו על המשחק והחמיא לתום על השער שהבקיע אבל גם הזכיר לנו שאנחנו מובילים רק בשער אחד ככה שאסור להיות שאננים.
פרק5- הטעות האיומה שלי
המחצית השנייה נפתחה בסערה וראשון לציון שיחקו בלי רחמים והראו לכולנו למה הם הקבוצה במקום השלישי. בסופו של דבר אחד מהם רץ לכיוון השער שלי ויצאתי לכיוונו. אבל לא שמתי לב לחלוץ השני שעמד שם. בסופו של דבר החלוץ השני קיבל את הכדור והוא היה מול שער ריק והוא הבקיע בקלילות את התוצאה 1-1. כולנו רגזנו ולא האמנו שכזה מהר ברח לנו היתרון. כמובן שאנחנו לא ויתרנו וגם תקפנו. אחרי כמה משקופים שלנו וכמה שלהם הגיעה הדקה האחרונה. הם היו עם הכדור ובעטו לכיווני. הבעיטה הייתה חלשה ויכולתי לתפוס אותה בקלות. תום כבר התחיל לרוץ להתקפה כדי שאני אמסור לו את הכדור אחרי שאתפוס אותו, אבל זה לא קרה,יודעים למה? כי שעמדתי לתפוס את הכדור הוא ברח לי מהידיים והתגלגל לשער שלנו!! אני רצתי אחריו אבל לא הספקתי לגעת בו והכדור נכנס, כל שחקני ראשון לציון חגגו וצחקו ואני שכבתי על הרצפה וניסיתי לעכל את מה שקרה עכשיו.
פרק6- אמא מדהימה
כולם צעקו עליי שבגללי הפסדנו ושאני גרוע ואני לא טוב בכלל. בקיצור זה היה סיוט. אני הלכתי הביתה בלי להגיד לאף אחד ביי או שלום בכלל. כשהגעתי הביתה הלכתי להתקלח בלי להגיד שום דבר ואז הסתגרתי בחדר. אחרי שעה בערך אמא באה לחדר שלי, אמרתי לה שתלך ושאני לא מעוניין לדבר עכשיו. היא אמרה שהיא לא תלך עד שאני יסביר לה מה קרה. אז נכנעתי וסיפרתי לה הכל מההתחלה עד הסוף. היא הסתכלה עליי וראתה עד כמה אני עצוב ואז היא אמרה שלכל אחד קורות טעויות ואפילו לגדולים ביותר. אמרתי לה שזה לא נכון ושלשוערים הכי טובים זה לא קרה אף פעם. והיא צחקה ואמרה שזה קרה לכל שוער גדול, ואחרי 2 דקות צפינו בטעויות של שוערים גדולים ואפילו לטובים ביותר. אחרי זה התעודדתי וכבר היה מאוחר והייתי צריך ללכת לישון. אז היא נפרדה ממני ושנייה לפני שהיא יצאה מהחדר היא אמרה, וזה מה שאני אזכור לכל החיים:"יש בך צד שקוראים לו, סופר שוער, אתה רק צריך להאמין בעצמך ולא לפחד מטעויות ואז אתה תצליח להיות סופר שוער ולעצור כל כדור" חייכתי אליה ונפרדנו בלילה טוב
פרק7- משחק על האליפות!
עבר שבוע מאז אותו יום, הפועל כפר סבא ניצחה את מכבי שיכון המזרח האחרונה בקלילות ועלתה למקום הראשון עם 61 נקודות בזמן שגם אנחנו עם 61 נקודות.(בגלל שלכפר סבא היה יתרון שערים הם עלו למקום הראשון) והמחזור האחרון שלנו, המשחק המכריע, הוא נגד הפועל כפר סבא! בגלל זה נתנו את כולנו באימונים וכולם כבר שכחו מהטעות שלי בגלל הלחץ מהמשחק. אחרי שבוע שלם של אימונים מפרכים הגיע סוף סוף היום. מהלחץ אמא שלי נתנה לי להמשיך לישון ולא ללכת לבית הספר. התעוררתי בשעה 11:00 התמתחתי ואז שקלטתי שאמא שלי נתנה לי להישאר בבית, חייכתי ואז התחממתי למרות שהמשחק היה בערב. אחרי שעות(שיותר מתמיד הרגיש כמו נצחחח) הגיע הזמן, נסענו כולנו באוטובוס של הקבוצה של הבוגרים( כן אשכרה לכבוד המשחק על האליפות!) והתרגשנו ממש. אחרי עוד שעה בערך עלינו על הדשא בשתי שורות ואז קלטתי שאני אשכרה במשחק אליפות. הרגשתי את האנרגיה וההתלהבות של כולם והרגשתי טוב. הרגשתי בטוח בעצמי ומוכן לכל מה שהעולם יפיל עליי.
פרק8- הכל או כלום!
אחרי חמש דקות התחלנו את המשחק. המשחק היה שווה לגמרי אבל כפר סבא לא באו לקחת שבוים ושיחקו כמו אריות. אבל אנחנו לא ויתרנו ונלחמנו חזק, אחרי 40 דקות הכדור הגיע לתום שעבר את אחד השחקנים ועמד לבעוט לשער. ואז פתאום אחד משחקני ההגנה תיקל את תום והשופט ישר שרק לפנדל. כולנו שמחנו ותום עמד לבעוט. הוא התרכז ואז שחרר פיצוץ לאמצע השער
והשוער בכלל זינק לצד ימין. תום רץ וביצע את חגיגת ה"גלי'ץ" שלו וכולם שמחו ממש. ממש 2 דקות אחר כך אחד מהשחקנים הטובים בכפר סבא השחיל לגדי ואז בעט לי לחיבורים והצלחתי לגעת בקצות האצבעות בכדור ואז הוא פגע במשקוף. לרוע מזלי הכדור עף באוויר גבוה לכיוון שחקן כפר סבא שעמד שם באזור וגדי רץ אליו אבל השחקן היה יותר גבוה מגדי ונגח אל השער. ניסיתי לקום כדי לעצור אבל לא היה לי סיכוי כי הכדור היה מהיר מדי. ואז היה 1-1. בדיוק באותו רגע שרק השופט למחצית וככה נגמרה המחצית בתוצאה 1-1. במחצית המאמן אמר שהיינו טובים אבל אנחנו נוכל להיות טובים יותר. כולנו הסכמנו איתו ורצנו חזרה למגרש. המחצית השנייה נפתחה ועוד פעם המשחק היה שווה. היה מצבים להם ומצבים לנו. עד שהשופט שרק לסוף המשחק. כולם הזיעו והתנשפו והשופט הכריז שפנדלים מכיוון שאי אפשר שיהיו שני זוכים בגביע אחד.
פרק9- פנדלים, גיבור חדש ועוד...
אל הבעיטה הראשונה ניגש תום והכניס אותה, לבעיטה הראשונה שלהם ניגש החלוץ ופוצץ את השער ולא היה לי סיכוי לעצור את זה. בסופו של דבר היה 2-2 בפנדלים ולכל קבוצה נשארה בעיטה אחרונה. לבעיטה האחרונה נכנס הבועט הכי טוב שלהם. הקשר השמאלי שהיה לו בעיטות ממש קשות לעצירה. עמדתי בשער ופתאום נזכרתי בקטע על הסופר שוער, ופתאום הבנתי שאני חייב להאמין בעצמי. הסתכלתי בריכוז על הכדור והאמנתי בעצמי. בינתיים הקשר השמאלי הסתכל על הכדור ועליי, ואז שמעתי את שריקת השופט וראיתי את הקשר השמאלי רץ אל הכדור ואז הוא בעט טיל מטורף לחיבורים. אבל אני הייתי מרוכז והכי חשוב, האמנתי בעצמי. הצלחתי להיכנס למצב הסופר שוער וזינקתי אל הכדור כמו פנתר והצלחתי לעצור את הבעיטה! כולם שמחו והתלהבו מזה שעצרתי את הבעיטה. אחרי זה הגיע תורנו לבעוט וקלטתי שעם אנחנו מכניסים את זה אנחנו מנצחים! המאמן הסתכל עליי ואז הוא אמר שאני בועט את זה. כולם הסתכלו בהלם על המאמן וגם אני. אני? הייתי ממש מבולבל אבל קלטתי שזה יכול להיות הרגע הטוב בחיי. לקחתי את הכדור ושמתי על נקודת הפנדל התרכזתי כמו שלא התרכזתי מעולם, ושמעתי את הקריאות מסביבי:"אביאל,אביאל,אביאל" והרגשתי, לא, ידעתי שאני חייב לעשות את זה. שמעתי את השופט שורק, לקחתי נשימה עמוקה ורצתי אל הכדור, אני חייב לעשות את זה בשביל כולם! חשבתי, ואז בעטתי את הכדור. הרגעים הבאים הרגישו לי כמו חלום. ראיתי את הכדור נכנס ישר לחיבורים של השער בזמן שהשוער מסתכל בהלם עליו בלי לזוז אפילו. ואיך כולם קפצו עליי וצעקו:"כן, עשינו את זה!!!!" ואני פשוט נקברתי בתחתית הערמה וחשבתי לעצמי "איזה כיף לי" אחרי זה הגיע הרגע של הרמת הגביע וגדי שהיה הקפטן הניף אותו לשמיים. ובאותו רגע האוהדים שלנו הריעו לנו והאוהדים שלהם מחאו לנו כפיים. ובאותו רגע הבנתי שהסופר שוער הזה שאמא דיברה עליו, אמיתי, עם רק מאמינים בזה, וגם בעצמכם.
7
5
146


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/11/2019   14:50 נהור75  5
אני ממש מודה לכם על המחמאות! אני שמח שהצלחתי לעניין אתכם. כל תגובה שלכם מרגשת אותי מחדש.
20/11/2019   06:05 איביגי135  4
וואו תקשיב הסיפור ענק! הסיפור כל כך מותח וכל כך עם רגש ומסר מדהים , אתה אלוף! הלוואי שיכולתי לכתוב כמוך סיפורים כאלה! תמשיך ככה!
20/11/2019   05:50 אספונונה  3
מגניב
19/11/2019   19:59 נדין111  2
סיפור מהמם!!!
אתה הכתב אורח הבא :)
19/11/2019   17:32 daniking7  1
מה מצב אח ,אחלה סיפור אולי תתחבר אלי תבקש חברות