קהילה - היצירות של אנהלגזיאל
אנהלגזיאל
2
3

זוהר והטבעת הקסומה 21/05/2020

יום אחד ישבתי על המיטה,פתאום סבתא נגשה אליי 'הקראתי לך פעם את האגדה הישנה?' שאלתי אותה בהתפעלות:'איזו בדיוק???' סבתא ענתה לי 'זו אגדה מדהימה בואי,בואי תתקרבי ואקריא לך את הסיפור הנפלא.
מיד היא התחילה להקריא לי: לפני המון המון שנים הייתה ילדה בשם זוהר, היא לא הייתה מקובלת במיוחד. ביום אחד ומיוחד זוהר הלכה לבית הספר הגיעה ראשונה לכיתה,והבחינה במשהו נוצץ ממש ליד משקוף הדלת. היא חשבה שהיא סתם דמיינה, אז היא התקרבה וראתה טבעת כסופה עם כנפיים נוצצות ומכוסות ביהלומים,זוהר חששה, חשבה שזו מתיחה! הסתכלה מצד לצד ובדקה שאין שם אף אחד. היא לקחה מהר את הטבעת לכיסה וברחה, פתאום נתקלה בילדה 'המקובלת' שמה היה סוזי היא תמיד הייתה לא נחמדה לאחרים אבל כולם אהבו אותה. זוהר ראתה את סוזי ופניה היו לחוצות, סוזי שאלה: 'למה את כלכך לחוצה..? הרי,אין לך משהו להסתיר נכון......? זוהר ענתה:'מה זאת אומרת?' ודחפה את ידה לתוך הכיס בבהלה. זוהר הייתה כלכך לחוצה שתגלה שסוזי מלכת הכיתה, תגלה שהיא גנבה! אז ישר רצה זוהר אל עבר מדרגות בית הספר. הדבר היחיד שזוהר לא שמה לב אליו,הוא שהטבעת נפלה מכיסה! היא ברחה מהר לכיתה ובדקה שהטבעת שם,לא היה שם אף אחד וגם לא שום דבר,וגם לא הטבעת! זוהר התחילה לבכות: זה הרי הדבר היחיד שמצאתי בחיי,הדבר היחיד שאהבתי..... יום למחרת ראתה זוהר את הטבעת על הרצפה,שוב פעם! חשבה זה לא יתכן,הרי אתמול סוזי לקחה את הטבעת, לא....? חשבה לעצמה זוהר. לקחה את הטבעת, ענדה אותה על אצבעתה וסובבה אותה כלפי מטה. בגלל שסוזי מלכת הכיתה שראתה שהטבעת הייתה בידיה של זוהר,שהיא גנבה! זוהר פתאום התחילה להרגיש מוזר, ולפתע פתאום,במצמוץ אחד! קמה זוהר שוכבת על דשא שנראה,קצת מוזר..... היא קמה ולא הבינה מה קורה איתה! חשבה שהתעלפה,או נרדמה. פתאום הזיזה את ראשה וראתה דמות מצויירת,בעלת שיער חום ועיניים חומות ומבריקות. פתאום הדמות התחילה לדבר: שלום,קוראים לי מקס, מה שמך? זוהר נבהלה כלכך שהיא אפילו התעלפה! פקחה עיניה וראתה את עצמה שוב בבית הספר 'זה סתם חלום ' אמרה זוהר.
יום למחרת ראתה זוהר את סוזי וחברותיה, זוהר התחבאה מהר כדי שלא יקלטו אותה. זוהר נפלה על הרצפה וסוזי צחקה, מיד הבחינה סוזי בטבעת המיוחדת שעל ידה של זוהר. ישר צעקה: היי,זוהר עצרי! זו הטבעת שלי! זוהר ברחה ופתאום הרגישה סחרור ראש היא לא הבינה מה קורה, פתאום מוצאת עצמה זוהר שוב! שוכבת על הדשא הירוק! ורואה דמות מצויירת, עם עיניים חומות ושיער חום,שוב! זוהר חשבה: זוהר, פשוט לא לדבר, תכף נצא מכאן. הדמות התחילה לדבר: היי שמי מקס,ומה שמך? זוהר ענתה בפחד: ש...שמי זו..זו..זוהר.... מקס ענה: 'מדהים! אז... הגעת לעולם המיקמק! זה עולם נפלא וחברותי'. זוהר התחילה לגמגם: 'מה? מה? מה זאת אומרת...הרי יש לי שיעור עוד כמה דקות!'מקס ענה: 'הכל בסדר בלי לחץ את תתרגלי,בואי תכירי את כולם.' זוהי זואי. זואי חייכה לזוהר ואמרה: 'היי אני זואי אני חושבת שנוכל להיות חברות טובות!' זוהר ענתה בפקפוק: מה.. מה חברות טובות זאת אומרת..... זואי ענתה: זה ברור,את מפוחדת. זוהר קמה בשניה ופתאום ראתה שהטבעת נעלמה! שוב! אמרה זוהר: אולי יקראו לי מטורפת אבל,אני חושבת שבתוך הטבעת הקטנה הזאת,מתחבא העולם עם הדשא הירוק, והדמויות השונות,זה הזכיר עוד לא זכיתי להכיר את כולם כנראה שמחר זה יקרה שוב.
חלפו שבועות,חודשים,וזוהר לא ראתה שום דבר בקשר לדשא הירוק. זוהר אמרה: עכשיו הבנתי, אני בטוחה! הדשא,הדמויות,והכול,זה הכול בגלל הטבעת!

פרק שני יתפרסם ביום שני :)
3
32


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה