קהילה - היצירות של בסתת7
בסתת7
4
3

ניצוץ הקסם 07/02/2019

היי! כתבתי סיפור קצר בשם ניצוץ הקסם, מקווה שתאהבו, אני מאוד אשמח לתגובות...

פרק 1
"לא!" צרחתי תוך כדי בכי. זה לא יכול להיות. זה לא יכול להיות...
היי! אני הולי, מיקמקית בת 12, ועד עכשיו חשבתי שאני לגמרי רגילה. ואז הבנתי שאני לא. זאת אומרת, שיער חום רגיל, עיניים חומות רגילות, עור רגיל, מינימיקית אדומה רגילה, אח קטן רגיל וזהו. הכל רגיל. חוץ מהכוחות שלי. ועליהם אספר לכם בהמשך.
אני רק רוצה להעיר הערה קטנה: אני אמורה לשמור על הכוחות בסוד, מה שלא כל כך הולך לי. אז, בבקשה, אל תספרו לאנשים אחרים.
כשחושבים על זה, הכל התחיל מלוריל, המינימיקית שלי. הייתי צריכה להוציא את לוריל לטייל בפארק המינימיקים, ואז הגיע אליי שד משומקום ונתן לי כוחות בלי כוונה, או לייתר דיוק השאיר אותם אצלי בלי כוונה. טוב, אני מודה שקיצרתי קצת את הסיפור, אז אכנס לפרטים.
הלכתי לפארק המינימיקים עם לוריל ועם אחי הקטן, ג'יי בן השש, והכל היה בסדר. ואז ג'יי נפל על הרצפה והתחיל לבכות, אז הנחתי את לוריל על הקרוסלה, רכנתי ליד ג'יי וחיפשתי בתיק שלי ערכת עזרה ראשונה ו... בום.
אני אקצר ואומר שזה לא באמת היה ג'יי, זה היה שד בתחפושת. מה קרה לג'יי האמיתי? תגלו בהמשך.
השד החליף צורה להתנפל עליי, וכשהסתכל עליי נראה היה כאילו סופר את הנמשים שעל עורי. לא נעים להודות אבל מיד צרחתי- הרי חשבתי שזה אחי הקטן ואז גיליתי שזה בעצם שד סגול מקומט. הוא הצמיד אותי לרצפה, הצמיד את ידו לפנים שלי, מהיד יצא אור סגול ו... פשוט עפתי לאוויר.
'השד העיף אותי באוויר', חשבתי. ואז גיליתי שהשד רחוק ממני מאוד, והוא נמצא על הקרקע, מבולבל בדיוק כמוני. 'אני... עפה? לא יכול להיות!', תהיתי, ואז נפלתי למטה והתרסקתי על השד. ואז שמעתי קול מהדהד באוויר. "הכוח שלי! הכוח שלי!" אמר הקול. "מה זה? מי אמר את זה?" שאלתי בבהלה. השד הסתכל עליי, מופתע. ואז קלטתי שקראתי את מחשבותיו...
לקחתי את לוריל והתחלתי לרוץ משם. לוריל לא הפסיקה לייבב כל הדרך אך אני הגעתי אל הבית במהירות והנחתי אותה בפנים. כמובן שהבית היה ריק: ההורים בעבודה. הלכתי לחדרי והתחלתי לחפש ספרים על שדים, ומה מצאתי? ספר עם תמונה של שד שנראה בדיוק כמו זה שתקף אותי...
'שד האימה', היה כתוב שם, 'הוא שד שמתחזה לדבר אחר ואז מפגין את כוחותיו בכך שנותן את מחציתם לקורבן, מעמיד פני מבולבל ואחר כך רודף אחרי הקורבן לביתו.' מיד נלחצתי. זו הייתה מלכודת!
התכוונתי לסגור את הספר, אבל פתאום הוא נהפך לשד האימה בכבודו ובעצמו...
"אוי לא..." מלמלתי והלכתי אחורה. השד גיחך וקירב את ידו לפניי שוב, אבל ברחתי אל הקומה הראשונה. יצאתי מהבית, ובגינה חיכתה לי הפתעה לא נעימה...
אחי הקטן, מת.
"לא!" צרחתי תוך כדי בכי. זה לא יכול להיות. זה לא יכול להיות...
ואז הוא התחיל לנשום נשימות מקוטעות, ולצערי הרב, בגלל העיכוב הזה השד השיג אותי. הוא הצמיד סכין לגרונו של ג'יי ולחש: "שתי ציפורים במכה אחת. מושלם... עכשיו תתקרבי לכאן, לפני שהוא ימות."

(אשמח לתגובות! ביי!)

מוקדש ל חןמיק, כולם!
3
2
102


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
23/02/2019   15:14 שי8115  2
תקשיבי הסיפור פשוט מקסים אני לא יודעת למה אין תגובות וכדי לך להמשיך את הסיפור המהמם .
תנסי להוסיף לזה איזה תמונה יפה ...
10/02/2019   14:20 בסתת7  1
אשמח לתגובות!!!!!!!!!!