קהילה - היצירות של איילת77777
איילת77777
304
420

דורשת לשלומכם ❤️ (אנרגיות טובות כאן בתיאור❤️) 08/10/2023

דבר ראשון: בווווווווווווווו!!!! (חהחה ניסיתי להפחיד אתכם, כי בטח אתם חושבים שאני מתה או משהו חהחה..חה..ה לא.. כן...?)

עכשיו לנושא העיקרי.
אני מקווה שכולכם בסדר, פיזית, נפשית, רוחנית, ומפלצתית (כי מפלצות זה מגניב ואני מנחשת שאתם אנשים מגניבים, אז מקווה שהקוליות שלכם בסדר :))

כמובן, זה לא סוד, לפחות לא משבת (אתמול נכון להיום) שיש מלחמה מלחמה!! לא מלחמה פושטית בסלואו מושן בסרטים!! זה מלחמה בלי אפקטים!! (*ביפפפפפ* טייק שתיים)

אתמול התחילה המלחמה הידועה בשם ברזלי המתחות-- ברזל החרב-- חרבות הברזל!! (חייבת להודות... זה שם די מגניב...) לפחות לי, כשקמתי בחוסר חשק ב-9:00 (כלומר.. התכנון היה שאקום ב-8:00 כי חופשת סוכות הייתה צריכה להגמר והכל, ובואו נודה באמת מי מכאן נרדם בשעה נורמלית כל החופש---)
.
ואני זוכרת כגיליתי על זה שקורה דברים מאמא שלי, ראינו חדשות ביחד (כי... עידכונים) ומעולם לא ראיתי כל כך הרבה שמות של מקומות בהתרעות צד של פיקוד העורף על המסך :O כלומר... אתמול היה לא כיף בכלל, היה קשה ממש..
.
.
אזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז החלטתי לחזור מהמתים רק בשבילכם ולעלות יצירת עידוד לכל:

המפוחדים השוהים במרחב המוגן המקנה להם ביטחון קל :)

הדואגים להורים/דודים/כל מי שבא ליד שהלך לשמור עליהם, על משפחתם, ועל כולנו :) (ומתלבטים אם להתקשר אלייהם כי אולי הם עסוקים אבל אתם דואגים אבל אולי הם עושים משהו של צבא עכשיו אבל באלוהים האם הם בסדר???? )

המופתעים שאין באיזור שלהם אזעקות בדרך כלל, ופתאום הם שומעים ואוואאוואואויויחמחלמחלמדחמחלכיגלנחגלנחלגככחלןךדוקויטהדחלליגךלמלךבחסלוגעיהצהתךהםסוס (אתם יודעים, רעש סטנדרטי של אזעקה) ומתמודדים עם מצב שלא רגיל להם (בענק)

התורמים, שהם ומשפחותייהם הלכו ותרמו לחיילים טובים, ואלה שרוצים לתרום, כי הרצון בא מכוונות טובות ומבן אדם טוב (ובסופו של דבר תקועים בתור של 10,284,587,893,578,735 אנשים בסופר. שיעור ספרדית קצר, מכולת בספרדית זה סופרמרקדו :))))

אלה שהאזעקות בכלל לא הגיעו אליהם, ו/או:

מפחדים על משפחה, חברים, חברים של משפחה, משפחה של חברים, וסבים של בן דוד רחוק שפגשתם פעם בבר מצווה של אחות של ההורים של הבן הכי צעיר של האחיינית לעתיד שלכם---

אלה שמנסים לא לחשוב על ה"דברים שקורים" (עד שהם מאבדים תחושת זמן ונזכרים שהם כבר שעה יושבים בשירותים)

הטרפיסטס (הפסיכולוגים למתקשים/או שפשוט לא מזהים את המילה :)) שעוזרים לקרובים אליהם כי הם יודעים שיהיה בסדר, והטרפיסטס שהעזרה לאחרים מרגיעה גם את עצמם (כי תכלס, זה כמו להרגיע את עצמכם!! אז זה ווין ווין)

הטרפיסטס הווירטואלים, אלה שמרגיעים את הקרובים הרחוקים בפלטפורמות אינטרנטיות ואלה שמעלים יצירות כאן בקהילה (שזאת גם פלטפורמה אינטרנטית, כן כן זה לגמרי מושג אמיתי ממש לא המצאתי את זה עכשיו---)

אלה שמפחדים שתהיה אזעקה גם אם הם גרים במקום שומם ומשעמם שאף אחד לא מכיר (כולל הטרוריסטים) כלומר-- סתם לאלה שפשוט אין אצלם אזעקות אבל עדיין מפחדים XDLmbo (הצחוק הוא על זה שאני מטופשת (בקטע טוב) לא על הפחד חלילה---- (*לוחשת* פיו הצלתי את זה D: דרך אגב סוגריים בתוך סוגריים--)

הציניים וההומוריסטים, שהדרך שלהם להתמודד זה לצחוק!! (כמונייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!!)

אלה שנעולים גם ככה בחדר שלהם כי הם מופנמים ואוהבים לצייר, אז הם ניצלו את כל השבת כדיי לשבת ולצייר את הדמויות שהם המציאו (רק ששכחו להמציא להם תאי מוח אז הדמיות קצת טושטוש), וכשתחילו לצייר הם חשבו שהרעיון שהם המציאו לציור יקח מקסימום שעה אבל בסוף הם ישבו על זה 7 שעות בערך ולא זה בכלל לא ספציפי בצורה מוזרה כי זה מה שאני עשיתי חהחהחהחהחהחהחה חבר'ה, נראה לי שהמלחמה עשתה אתכם קצת טושטוש, שתו כוס מים, תשמעו בלופים את השיר האהוב עליכם, או שסתם תגררו את האחים או האחיות (אם יש לכם) לבלות במרחב המוגן כי יאי משפחה!!

אלה ששמחים שאין בית ספר כי הם שכחו להכין את 24,879,685,746,342,357,899,735 התרגילים במתמטיקה שניתנו לחופש סוכות ופחדו שהמורה יתפחלץ עליהם (אבל הם עדיין מודעים שמצב לא כיף כייייייייייייייייייייייייייייייייייייי אמפטייה אנושית)

ואלה שלא מניתי אותם, או שילוב של כמה מהדברים, כי יש כמעט 10,000,000 (!!) אנשים יפים החיים במדינה היפה שלנו ווואלה כולנו שונים משונים אדירים ומפלצתיים בדרכיינו שלנו אז זהו.

מחשבות שלי? הסיפור שלי? טוב.. אני גרה במקום שיש בו מעט עד לא אזעקות (אני רואה אנשים כותבים השערות בתגובות לאיפה אני גרה חהחהחחהחהחחהחהחה אתם בחיים לא תגלו ]:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) אה רגע מי בכלל יראה את היצירה הזאת הולי וואט נזכרתי יש לי 402 עוקבים אומהגהההההההההההההה אבל כנראה כשהם יראו את ההודעה על "איילת77777 העלתה יצירה חדשה לקהילה בואו לראות!!" הם יהיו כזה "מע מי זאת" אבל אתם יודעים לא רק עוקבים יכולים לראות את היצירה הזאת אז אני מאמינה שמישהו-- אניווי אני אוף טופיק חחח)
בעזרת השם, עדיין לא היו אזעקות כאן.
.
עכשיו, לעצות שליייי (יאיייי קבוצת תמיכה רגשית!!! תדעו אני פסיכולוגית טובה, אתם בידיים טובותתתתתתת)
.
-תעשו טובה, לכל הקטינים המהממים כאן בעיקר (כמוני מודה באשמה :o) תעשו טובה לעצמכם ותתנתקו מהחדשות/איסטגרם/טיקטק (תרדו עליי אחר כך שכתבתי את זה לא נכון :))/ מסרטונים מתמונות מכל זה!! תאמינו לי זה יעזור, האינטרנט הוא מקום די (טוב, מאוד P: ]:( ) אוברוולמינג (מציף למי שלא יודע [:) תתנו למבוגרים לעשות את שלהם.
יכול להיות הרבה פייק ניוז, תתנו למבוגרים לעשות את הסינון הזה בשבילכם אם יש לכם שאלות, תשמרו על הנפש היפה שלכם :)))
.
-תשחררו אבנים. אם אתם מרגישים טושטוש מהמצב, תאווררו איך שאתם צריכים. הנה אחסוך לכם חשיבה:
.
-תכתבו/תציירו/תדברו עם אדם שאתם סומכים עליו (חהחה קלאסי)/תראו את התכנית המטופשת הזאת בטלוויזיה שאתם אוהבים/תדברו עם עצמכם בראש או בקול (תאמינו לי זה לא הופך אתכם למשוגעים, מדברת כאן מישהי שחושבת 27/4 :))/תשחקו באיזשהו משחק בטלפון.
באמת שיש אין ספור דרכים לאוורר, ואם אתם רוצים, אתם יותר ממוזמנים לכתוב כאן בתגובות או ביצירה אחרת (הכי חשוב שלכם יהיה נוח ❤️).
.
- חבר'ה, צ'ופ צ'ופ, לכל היושבים על הרצפה ומרגישים רע, קומו, כן כן קומו. עכשיו, תסתכלו בעיניים שלי, כן כן בעיניים!! תצמידו לרגע את העיניים למסך! (רק אל תעברו את הקיר הרביעי ותצאו פתאום מהמסך של המחשב בחדר שלי, אני *אכן* אצרח עליכם ואזרוק עליכם כרית. בנוסף תצמידו לרגע ואז תתרחקו למה לא תצליחו לקרוא את המשך התיאור ._.)
תזכרו למה אתם כאן. ישראל חיה ובועטת, עם הצבא המשוכלל ביותר בעולם!!
.
תזכרו שישראל היא המדינה שלנו, לעולם לא נוותר עליה, היא שלנו וזה כבוד גדול לקרוא לעצמינו אזרחייה!! וכבוד לקרוא לעצמיינו יהודיים!! (כמובן כמובן גם הדתות האחרות כאן מקובלות ויפות בדרכייהן היחודיות כי אנשים זה מגניב D:)
.
אני מעריכה את כל הנופלים במלחמה הזאת, ובכלל בכל המלחמות. בזכות ההקרבה שלהם (כי הם רצו להגן על המדינה שלהם ושלנו!! איזה מלאכים באלוהים!!) ובזכות חברייהם, אנחנו חיים ובועטים (חיים ובועטים זה מושג מגניב ומתאים כאן אז אשתמש בזה הרבה כי ככה אני רוצה :) לכו אחרי מה שאתם רוצים ילדודס D:)
תדעו *שהכל* יהיה בסדר, זה יגמר תוך כמה ימים, תשמרו על עצמכם, תהיו החיילים של עצמכם. תזכרו שאתם החבר הקרוב ביותר שלכם, תגנו על עצמכם כמו שהחיילים מגנים על מדינתנו :)
.
- תדעו, גם אם כללללל הניחומים, וכלללללללללללללללללללללללללללללללללל העצות הפסיכולוגיות המושלמות שלי (שגם ראיתי שאחרים כתבו כמה דברים שאני כתבתי אז קרדיט גם להם)
.
-פחד. מכירים את הרגש הזה?? תרגישו אותו. באמת. *מותר* לפחד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אם אתם מרגישים מפוחדים, מבוהלים, מודאגים הכל אנושי ונורמלי! בסופו של דבר אבל, וזה בסדר אם זה יקח קצת זמן, תעשו משהו שירגיע אתכם, כל מה שאתם צריכים (אפשר לקרוא לזה לתפוס ולשחרר, לקבל את הרגשות כמו שהם, ואז לשחרר אותם כמו שמשחררים פחמן דו חמצני בנשיפה! D:)
.
בסופו של דבר, יש כאן לוחמה פסיכולוגית. זה יכול להיות קשה, פחד זה נורמלי, אבל אל תפלו קורבן לפניקה. זה רק מחזק את האויב, כשאנחנו חלשים (בקיצור, כל המחבלים והחמאס האלה לוזרים, רק לוזרים מורידים לאנשים כדיי להיות חזקים, אנחנו ניתן ללוזרים לנצח?? פחחחחחחחח לא)
.
בכל מקרה, אלה העצות שאני יכולה לתת לכם יא לוחמים :) בנוסף תחשבו חיובי יהיה חיובי UuU
.
בכל מקרה, אני רוצה להודות לכל האנשים שנתנו לי השראה לחזור מהמתים ולעלות יצירה, שהעלו בעצמם יצירה כדי לחזק את עצמם ואת כולם. באמת שאתם מרגשים יא מהממיםםםםםםםםםםםםםם אלו יצירות יפות! אתם כאלה תומכים!! אני בטוחה שאף אחד לא מרגיש לבד אחרי שצפה ביצירות היפהפיות שלכם ToT
אני שמחה לראות טוב לב כזה, אמפטיה, אכפתיות, זה משמח אותי לראות את היופי באנשים ;) שאפו ענק D: (חחחח לא אומר בכלל שמי שלא העלה יצירה לא כל הדברים האלה שאמרתי, כיייייייייייייייייייי ככה, מותר להם לא לעלות ;))
.
בכל מקרה.
.
מגניב לעלות יצירה למיקמק אחרי כמה וכמה חודשים שלא :O הייתי כזה "טוב על זה אני חייבת לעלות יצירה" אז הלכתי לטבלט, ציירתי את הציור היפהפה שאתם רואים למעלה (*אני מהעתיד* פדיחותתתתתת...) כתבתי תיאור (כבר זמן מה תאמת ._. אבל זה שווה את זה)
.
ועכשיו!!!
.
.
.
.
.
.
.
תדעו שאתם גיבורים, אה? תהיו/תשארו חזקים, יש בכם את זה ;)
.
.
מקווה שהצלחתי לרומם את מצב הרוח שלכם אם הוא היה ירוד, או להעביר קשת בענן מעל ראשכם אם הוא היה טוב D: (וגם להפך ;))
.
.
אם אתם צריכים משהו, פנו במיקטוק D: (לא חובה ;))
.
סורי אם *טיפה* חפרתי חחח, אבל היה לי חשוב להעביר לכם את מחשבותיי❤️
.
איילת77777 סיינינג אוף!! ❤️❤️❤️

מוקדש לכולם❤️❤️❤️;)(קלאסיUuU)
26
24
155


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 2 ימים   21:51 2שתים1 24
הי!
את חיה!
ראיתי שכתבת תגובה ל11צמננ!!!!
לפני 20 ימים   12:04 איילת77777 23
#מפלצותלנצחח 3>>>>
לפני 30 ימים   22:45 2שתים1 22
ואווו
ציור מהמם!
תיאור מהמם!
אני בהלם שעדיין לא הכרתי תקהילה שלך!!!
הרגת אותי מצחוק:)))
מקווה שאת בטוב עם המצב וזה...
תשארי מפלצתית3>>
#מפלצותלנצחח
10/12/2023   08:54 shira656 21
כשרונית ואלופהה!!
09/12/2023   22:03 סוד66קהילה 20
אומייגאד איזה יפהה הקהילה שלך מדהימה
לדעתי מגיע לך יותר הערכה!
הציניים וההומוריסטים - גם אני כזאת חיחי
אני עונה בדיליייי:/ תסלחי לי
הציור מהמם!
אני מסתכלת עכשיו בקהילה שלך ואני כזה (★0★) חחח
יש לך קהילה נדירה ומושלמתת כמוך! :)!
אוהבת ❤️
09/12/2023   13:18 איילת77777 19
היי היי אבולי!! אני ממש שמחה שנהנת מהיצירה שלי ,,^^,, ברוך השם שהפסיקו אצלך האזעקות וברוך השם לא היו אצלי אזעקות עדיין! (טפו טפו חמסה חמסה). היה ממש מגניב ליצור קשר שובבב, נוכל לדבר כמובן עוד בהמשך! ^^ תהיי חזקה גם ❤️ שיהיה חג חנוכה שמח ומלא ניסים ;)
05/12/2023   22:15 7אבולי 18
הציור מדהיםם קודם כלל!
היצירה ממש חיממה לי את הלבבב :))
איךך אתת עם כל המצב??
תאמת שאצלי הפסיקו להגיע כבר אזעקות (חמסה חמסה שום בצל!!!)
אבל הבומים אוהבים להטריד אותי בערך בכל דקה ביום !!
שמחה שהעליתתת ושסוף סוף יצרנו קשר :))
תהיי חזקה ! (:
11/10/2023   15:20 איילת77777 17
ארנקור6 - תודה על התגובה והמחמאות ^^❤️❤️ דבר שני אני מציירת בטבלט עם עט (הכל אפל, אבל זה לא משנה :)) באפליקציית אייביס פיינט. אם את מציירת בטבלט ממליצה על עט שמיועד לטבלט שלך D: (אם אין לך כבר :)) בכל מקרה, תודה על התגובה!! ❤️
11/10/2023   15:08 איילת77777 16
תודה לכולם על התגובות!! ❤️❤️❤️
אתם לא מבינים כמה אני שמחה שנהניתם והצלחתי להצחיק אתכם! ׳׳^^׳׳ אני אכן בן אדם חיובי, ואני שמחה שאני יכולה לפזר חיוביות ביניכם ^^
תודה על המחמאות על הציור ^^ ❤️❤️
שאפו לכל מי שהצליח לקרוא עד הסוף XD (לגמרי שכחתי מתי זה נחשב ״הרבה״ כשזה מגיע לתיאור :’))
שיהיה לכולם יום טוב, אנחנו נעבור הכל, מבטיחה לכם!! יש לכם את היכולת להיות חזקים, מאמינה בכם (>^^>)
10/10/2023   16:00 11צמננ 15
אני חשבתי שהשם הזה "חרבות ברזל" הוא שם מה זה מבאס.
מי משתמש היום בחרבות בכלל XD
ועוד מברזל??
חומר יקר מדי XD
אבל אחלה יצירה
אוךך אני חופרתת..
09/10/2023   17:21 11צמננ 14
אוקיי, אוקיי, צ'מעי את זה:
יום טיל- זה טוב או רע??

כעע בדיחה לא הכי מתאימה אבל חייבים- צחוק זה בריא לגוף 3>
סליחה אם זה באמת לא מתאים לעכשיוו..
פשוט אני במצב רוח חביב.. כןן.. הייתה לנו אזעקה :/

אוקיי אני חופרת XD מה אני אעשה, כזאת אני XD
09/10/2023   15:59 11צמננ 13
מזל''ט (ידעת שראשי התיבות האלה הם בעצם "מטוס זעיר ללא טייס"? משהו כזה) על 400 העוקביםם קולולו

הרגת אותי עם המפלצתית XD
הכל אצלך מגניב, את כמו אחשלי- לקחו אותו לשדה הקרב ואיך הוא הגיב? "ישש סופסוף אני אהיה באקשן!"
קיצר, שלחי לי חברות כי אני בטלפון- לא יכולה לשלוח לךךך DX
אז יום פצצה (רגע, זה טוב או רע?!?!)
09/10/2023   15:56 11צמננ 12
ואוו עכשיו קראתי את התיאור, לא מתחרטת על שום שנייה, נחנקתי מצחוק XD
וואו, לא הגזמתי את באמת בנאדם חיובי :)
כןן, כמו אחותי!! היא ראתה שנלחצתי- התחילה לספר בדיחות (מילא טילים אבל למה בבוקר??) ואח שלי היה בטוח שהאזעקה בחלום שלו XD הוא חלם שהוא במקום עם אזעקות, התעורר ולא הבין למה עדיין יש אזעקה XD או לפחות זה מה שהוא סיפר לי -_-
09/10/2023   14:33 צמדחמ1 11
הצלחתי לקרוא הכל!!!! חחח
וואו את מושלמתתת זה מטורף איך שאת יכולה לעודד אנשים במצב כזה אין עלייך!
בע"ה אנחנו ננצח במלחמה
#עם_ישראל_חי!
09/10/2023   10:36 מקמיק720 10
אוקי איך לא עקבתי עד עכשיו?

טואווב אנוכך נשמעת פסיכולוגית טובה מדי

אני מורידה את הכובע שאין לי

בבי אני בדובאייי
09/10/2023   10:25 ארנקור6  9
אומיגאד שמחה שחזרת!!!
וכל הכבוד ענקי על היצירה:-)
באמת חשוב כ"כ!
"אני מהעתיד פדיחות" XD
ציור מושלםםםם !!!!
אין לשאר ולתאר ...
איך את מציירת בטאבלט (גם אני ממנו)?
כתיבה מהממת !!!
אוהבתתת ❤️❤️❤️
09/10/2023   01:37 נטעAמיקמק  8
וואו איזה מדהימה את התחלתי לקרוא את ההתחלה אבל התייאשתי באמצע חחחחחחחחח
איזה כיף שיש אנשים כאלה שאוהבים לשמח אנשים אחרים:)
וזהו אממ די מביך להגיד שעצרתי באמצע אבל בכל מקרה אהבתי את מה שכתבת ומקווה לראות ימים טובים יותר
#ביחד_ננצח
09/10/2023   01:04 4pink1  7
ואוו נדיררר
09/10/2023   00:48 נמלה354  6
ואוו!
שמתי עוקב:)
09/10/2023   00:13 קספר155  5
תודה רבה לך!
כולם ממש צריכים את זה !
08/10/2023   23:38 הבנות108  4
לי הם עשו השקמה ב6 בבוקר אתמול
08/10/2023   23:28 גולימולי3  3
ואו הציור חמוד ברמות, את נראלי זוכה בתמונת היום:)
אגב, רק מלקרוא תיאור של יצירה בודדת שלך, קלטתי שיש לך חוש הומור ברמה גבוהה ושאת צריכה לשקול להיות סטנדאפיסטית בעתיד חחחXD
08/10/2023   22:56 מחוגימלך  2
אמאאאאא איילת קיימתתתת
לעולם לא לחצתי על התראה ממיקמק כל כך מהרר
וואי מביא לי אנרגיות של יצירה של ליאת (שמוזר לי שלא העלתה כלום)
מחזק ❤️ אנחנו ננצח! בלי נדר :)
08/10/2023   22:44 11צמננ  1
ואי ואי אני ילדה חופרת אבל לא במצב רוח לקרוא XD
אהבתי את פריקת המחשבות לעולם הדיגטלי היקר והכה נצרך שלנו XD
שיהיו לנו חיים טובים- זה מגיע לנו 3>

הציור הזה, אגב, ממש ממש יפה :)
אהבתי את הסגנון של הציור שלךך, זה מושלם!
עוקבת כמובן, אין לי מושג איך לא הכרתי את הקהילה שלך לפניי