קהילה - מיקשימה חודשית
קצפת1964
36
139

למיקשימה החודשית –"אופס... איזו פאדיחה!" 26/04/2026

הייי מיקמקונים!!
זאת בעצם היצירה שלי למיקשימה חודשית
"אופס .......איזה פדיחה!"
ביצירה בעצם אפשר לראות אותי שרה במהלך השיעור(הייתם מאמינים?)
היצירה מבוססת על סיפור אמיתי לחלוטין
המציגים אינם שחקנים
חחחחח טוב אייפה היינו?
במקשימה בעצם אפשר לראות את הכיתה ואת חברותיי לכיתה הלא הן 55הופ55 וחדקרן8776
(תרתי משמע.....)
ואיי אני כותבת את זה בשפה גבוהה וזה מוזר רצח
(צאט גיפטי בכלל בכלל לא עזר)
ואת המורה ריקיי
אז מה אומרים??
אשמח לשמוע את דעתכם המגוונות ממש למטה בתגובות:)
קצפת1964

מוקדש לכולם❤_ולחדקרן8776ולBM
16
20
286


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
12/05/2026   17:04 1010יהלום 20
איילה מושלם
(אם זאת את)
08/05/2026   10:36 תות91104 19
אההה ואיפה יהלוםםם
07/05/2026   14:26 תות91104 18
יששש זכיתתתת
מזלטטטט
מקווה שאת זוכרת אותיי
06/05/2026   20:54 שי6778 17
זה הכי מביך בעולם חחחח
06/05/2026   08:55 דובונית152 16
מזל טוב!
05/05/2026   22:26 לולית0898 15
מזל טוב על הזכיה!!
ציור מהמם
05/05/2026   19:45 TayK 14
כל הכבוד על הזכייהה אלופההה זה מושלםם
05/05/2026   14:09 RoyaIblue 13
מזל טוב על הזכייה
05/05/2026   12:43 אנה8791 12
מושלםם
05/05/2026   11:16 בילבי3133 11
וואו מהמם מזל טוב על הזכייה :)
05/05/2026   11:14 1313מיכוש 10
מזלטטטט מגיע לך!
05/05/2026   11:09 DJcatnip  9
חחחחחחחח
איזה קורע!!
ברוררר שזכית!
מה השאלה בכלל??
יצא מ - ה - מ - ם
05/05/2026   08:18 וטחינה1234  8
מזל טוב על הזכייה ⛄
05/05/2026   03:20 קפוצינו57  7
מזלטט
01/05/2026   08:54 לחמניה580  6
חחחח וואו מצחיק ויפה
29/04/2026   17:09 יראת9  5
וואי קצפת ממש מהמם ממש השקעת ממש רואים את זה ארנקית!!!! אבל כל הכבוד זה ממש מרגש ליראות את היצירות שלך ורואים שאת ממש משקיע
29/04/2026   16:59 חדקרן8776  4
מטורףףף!!!
10/10 אין עלייך
תיאור מגניב ביותרר xd
"יואו הם יכולים לברוח מהבית ספר" 26.4.2026
29/04/2026   12:25 תמרקהילה  3
מהממם משקיעניתת
27/04/2026   20:40 1313מיכוש  2
חחחחח זה מושלםםם
27/04/2026   03:43 RoyaIblue  1
יצירתי בטירוף אהבתי ממש, לא ציפיתי לפחות!